سعودی‌ها منتظر اعلام فدراسیون رومانی؛

پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی حریف پرسپولیس به «کریستوف دام»

باشگاه الاهلی عربستان با پیشنهادی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به سرمربی تیم ملی رومانی، خواهان به خدمت گرفتن «کریستوف دام» شده است.

پیشنهاد 10 میلیارد تومانی حریف پرسپولیس به «کریستوف دام»

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه الاهلی عربستان بعد از قطع همکاری با «کریستان گروس» سرمربی خود به دنبال سرمربی جدیدی است و رسانه های عربستانی هم هر روز اسامی مختلفی از گزینه های هدایت این تیم مطرح می کنند؛ از «مایکل لاودروپ» گرفته تا «میشل پرودوم». امروز هم بعضی از رسانه های سعودی از پیشنهاد الاهلی به «کریستوف گالتیر» سرمربی فرانسوی سابق تیم سنت اتین خبر دادند.

با این حال سایت «النادی» عربستان در خبری مدعی شد الاهلی به دنبال جذب «کریستوف دام» سرمربی تیم ملی رومانی است. این سایت عربستانی نوشت: «باشگاه الاهلی منتظر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال رومانی برای برکناری کریستوف دام بعد از شکست مقابل لهستان است تا مذاکرات جدید خود را با این سرمربی آغاز کند؛ بخصوص آنکه رسانه های رومانی از برکناری دام خبر داده اند.»

سایت النادی در ادامه آورده است: «قابل ذکر است که الاهلی بیش از یک ماه پیش مذاکراتی با کریستوف دام داشت ولی این مذاکرات به خاطر مخالفت فدراسیون فوتبال رومانی متوقف شد. الاهلی در آن مقطع زمانی مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار یورو (حدود 10 میلیارد تومان) به دام برای سرمربیگری در فصل آینده پیشنهاد داده بود.

همچنین بعضی از منابع خبری در عربستان مدعی شده اند که مسئولان این باشگاه مذاکراتی با «کارل جارولیم» سرمربی اهل چک داشته اند. این مربی پیش از این سابقه کار در الاهلی را داشته است و حتی با الاهلی مقابل سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان