ماهان شبکه ایرانیان

معرفی فصل دوم سریال Carnival Row

سریال کارناوال (Carnival Row) اثری فانتزی و نئو نوآر از سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که با فصل اول خودش توانست توجهات زیادی را جلب کند. این اثر ترکیبی پر هیجان از سیاست، قتل، معما و فانتزی تاریک است و با داستان جذاب خودش توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان دست پیدا کند.

معرفی فصل دوم سریال Carnival Row

سریال کارناوال (Carnival Row) اثری فانتزی و نئو نوآر از سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که با فصل اول خودش توانست توجهات زیادی را جلب کند. این اثر ترکیبی پر هیجان از سیاست، قتل، معما و فانتزی تاریک است و با داستان جذاب خودش توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان دست پیدا کند.

این سریال را رنه اچیواریا (René Echevarria) و تراویس بیچام (Travis Beacham) خلق کرده‌اند و داستان آن بر اساس فیلم‌نامه‌ای به نام A Killing on Carnival Row از خود تراویس بیچام ساخته شده است. در این سریال،‌ اورلاندو بلوم و کارا دلوین در نقش‌های اصلی نقش‌آفرینی می‌کنند و در فصل دوم نیز قرار است این نقش‌های خودشان را بازآفرینی کنند، فصلی که نقطه پایانی برای این سریال به شمار می‌رود.

در فصل اول، مارک گوگنهایم سکان مدیریت اجرایی سریال «خیابان کارناوال» را برعهده داشته بود اما او در فصل دوم این وظیفه را برعهده ندارد. مدیر اجرایی جدید این سریال،‌اریک اولسون است که قسمت ابتدایی فصل دوم را نیز قلم زده و در همین حین نیز تراویس بیچام به دلیل اختلافات از این سریال کنار رفته است. در ادامه همراه با ما باشید.

داستان فصل دوم سریال Carnival Row

سریال «خیابان کارناوال» در فصل اول خودش دنیایی را معرفی کرد که در آن، تنش‌ها در شهر بورگ بسیار بالا است. فصل دوم سریال نیز احتمالا این تنش‌ها را به شکلی گسترده‌تر مورد بررسی قرار خواهد داد و ادامه اتفاقات فصل اول را در پیش خواهد گرفت.

در پایان فصل اول سریال،‌ پری در جایی حضور دارد که اساسا به عنوان یک اردوگاه کار اجباری شناخته می‌شود و در همین حین نیز فیلو میراث خودش را به عنوان پری پذیرفته و در آنجا به آن‌ها پیوسته است. همه چیز در شرایط بسیار بدی قرار دارد و حالا جانشین صدراعظم جونا علیه همه غیر انسان‌ها اعلام جنگ کرده است. احتمالا در فصل دوم سریال «خیابان کارناوال»، پری باید علیه ستمگران قیام کند و فیلو و وینت نیز احتمالا نقش‌های بسیار مهمی در این انقلاب پیش‌رو خواهند داشت.

در پایان فصل اول سریال «خیابان کارناوال» ایموگن و آگرئوس از شهر بورگ خارج شدند و به سمت سرزمین‌های دور رفتند. این خط داستانی به سازندگان این اجازه را می‌دهد تا بتوانند فضاهای بیشتری را مورد بررسی قرار بدهند. در هر صورت،‌ به نظر می‌رسد که فصل دوم سریال قرار است بسیار مهیج و جذاب باشد.

بازیگران فصل دوم سریال Carnival Row

همانند فصل اول سریال،‌ اورلاندو بلوم بار دیگر قرار است نقش ریکرافت فیلوستریت ملقب به فیلو را بازآفرینی کند که یک نیمه پری به شمار می‌رود ولی به عنوان یک بازرس در پاسبانی شهر بورگ فعالیت می‌کند. در فصل اول او مسئول تحقیق در مورد توطئه‌ای بود که در سایه‌های شهر در حال شکل‌گیری بودند. فیلو یک کهنه‌سرباز جنگی است و با پری‌ها همدردی می‌کند و همین نیز او را در مقابل همکارانش قرار می‌دهد.

دیگر ستاره سریال «خیابان کارناوال»، کارا دلوین است که نقش وینت استونموس را بازی می‎کند که یک پری است و زندگی پر از مشکلاتی را داشته است. او زمانی رابطه عاشقانه با فیلو داشته اما بر این باور بود که فیلو در جنگ مرده است. با این حال، دوباره دیدن فیلو باعث شده تا او دوباره شیفته وی شود و این در حالی است که او اکنون درگیری گروهی از جنایتکاران است که به نام کلاغ سیاه شناخته می‌شوند.

سایمون مک‌بورنی دیگر بازیگر سریال «خیابان کارناوال» به شمار می‌رود که نقش انسانی به نام رونیون میلورثی را بازی می‌کند و با تئاتر خیابانی زندگی خودش را می‎‌گذارند و در همین حین نیز با گروهی از موجودات کوچک به نام کوبلودها همکاری می‌کند. دیوید گیاسی نیز نقش آگرئوس آسترایون را در این سریال ایفا می‌کند که جانوری بسیار ثروتمند است اما به دلیل ظاهر و رگ و ریشه مرتبطش با پری‌ها، توسط باقی جامعه سطح بالای شهر بورگ طرد شده است.

تامزین مرچنت دیگر بازیگر فصل دوم سریال «خیابان کارناوال» به شمار می‌رود که نقش ایموگن اسپرنروز را ایفا می‌کند. او وارث بدون ثروتی است که با آگرئوس همراه می‌شود و از زندگی شیک او حمایت می‌کند. جرد هریس در فصل اول سریال نقش آبسالوم بریکسبیر را بازی کرده بود که صدراعظم جمهوری بورگ بود و همچنین آشکار شده بود که او پدر فیلو نیز است. این بازیگر قرار است در فصل دوم سریال بار دیگر این نقش را بازی کند.

فصل دوم سریال Carnival Row چند قسمت دارد؟

اولین فصل از سریال «خیابان کارناوال» هشت قسمت داشت و قرار است فصل دوم سریال نیز هشت قسمت داشته باشد. اولین قسمت فصل دوم را اریک اولسون و قسمت دوم آن را سارا بیارد قلم زده‌اند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Carnival Row

سرویس آنلاین آمازون پرایم فصل دوم سریال «خیابان کارناوال» را در تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی (جمعه 28 بهمن 1401) پخش خواهد کرد و این قسمت‌ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان