ماهان شبکه ایرانیان

انیمه‌های سینمایی مهیج و مورد انتظار ۲۰۲۳

موفقیت انیمه‌های سینمایی و اکران آن‌ها در کشورهای غربی سبب شده تا دیگر استودیوها نیز به دنبال آن باشند تا آثار خودشان را به بیننده‌های بیشتری در سراسر جهان نشان بدهند و همین نیز سبب شده تا انیمه‌های سینمایی بسیار جذاب و مهیجی برای اکران در سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شوند. در ادامه همراه با ما باشید تا با این انیمه‌های مورد انتظار آشنا شوید.

انیمه‌های سینمایی مهیج و مورد انتظار 2023

موفقیت انیمه‌های سینمایی و اکران آن‌ها در کشورهای غربی سبب شده تا دیگر استودیوها نیز به دنبال آن باشند تا آثار خودشان را به بیننده‌های بیشتری در سراسر جهان نشان بدهند و همین نیز سبب شده تا انیمه‌های سینمایی بسیار جذاب و مهیجی برای اکران در سال 2023 میلادی برنامه‌ریزی شوند. در ادامه همراه با ما باشید تا با این انیمه‌های مورد انتظار آشنا شوید.

8. انیمه پادشاهی طلا و پادشاهی آب

Gold Kingdom and Water Kingdom

Gold Kingdom and Water Kingdom

انیمه پادشاهی طلا و پادشاهی آب (Gold Kingdom and Water Kingdom) همانطور که از عنوانش پیدا است، داستان این دو پادشاهی را روایت می‌کند که چندان ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند. با این حال، شاهدختی به نام سارا و مرد جوانی به نام نارابایار از پادشاهی دیگر با یکدیگر آشنا می‌شوند.

تغییر شرایط باعث می‌شود تا این دو برای محافظت از قلمروی خود تلاش کنند و حالا باید دید که آیا آن‌ها می‌توانند در این کار موفق باشند و شاید در این راه نیز عاشق یکدیگر شدند. این انیمه فانتزی و عاشقانه برای اکران در تاریخ 27 ژانویه سال 2023 میلادی (جمعه 7 بهمن 1401) برنامه‌ریزی شده است.

7. انیمه غول آبی

Blue Giant

Blue Giant

انیمه غول آبی (Blue Giant) اثری سینمایی و موسیقی محور است که داستان آن روی دشواری یاد گرفتن موسیقی جاز تمرکز دارد و درون آن نیز داستانی در مورد به بلوغ رسیدن روایت می‌شود. این اثر داستان دانش‌آموزی دبیرستانی به نام دای میاموتو را روایت می‌کند که زندگی سرگردانی دارد.

او نمی‌داند که پس از اتمام دبیرستانش، چه کاری می‌خواهد انجام بدهد و فشار بسیار سنگینی روی وی قرار دارد. یک روز او به هنگام عبور از خیابان متوجه اجرای موسیقی جاز می‌شود و تحت تاثیر نوازنده ساکسوفون آن قرار می‌گیرد و حالا به دنبال آن است تا نواختن این ساز را یاد بگیرد. انیمه «غول آبی» در تاریخ 17 فوریه سال 2023 میلادی (جمعه 28 بهمن 1401) اکران می‌شود.

6. انیمه کاگویا ساما: عشق جنگ است

Kaguya-Sama: Love is War — The First Kiss That Never Ends

Kaguya-Sama: Love is War — The First Kiss That Never Ends

انیمه سینمایی کاگویا – ساما: عشق جنگ است – اولین بوسه‌ای که تمام نمی‌شود (Kaguya-Sama: Love is War — The First Kiss That Never Ends) ادامه اتفاقات فصل سوم انیمه‌ای سریالی به همین نام را روایت خواهد کرد و این داستان عاشقانه حماسی را به یک نقطه پایان خواهد رساند.

دو دانش‌آموز به نام‌های میوکی شیروگانه و کاگویا شینومیا عاشق یکدیگر هستند اما غرور آن‌ها این اجازه را نمی‌دهد تا احساسات‌شان را نسبت به یکدیگر بیان کنند. حالا آن‌ها سعی دارد یکدیگر را مجبور کنند تا به حس عاشقانه بین‌شان اعتراف کنند. این فیلم قرار است در ماه فوریه سال 2023 میلادی اکران شود.

5. انیمه چطور زندگی می‌کنی؟

How Do You Live

How Do You Live

انیمه چطور زندگی می‌کنی؟ (How Do You Live?) احتمالا مورد انتظارترین انیمه سینمایی سال 2023 میلادی به شمار می‌رود که بازگشت هایائو میازاکی به صندلی کارگردانی نیز محسوب می‌شود. حالا میازاکی پس از وقفه‌ای 13 ساله قصد دارد تا با این انیمه سینمایی تازه، داستان رابطه میان پسری پانزده ساله و عمویش را روایت کند که به همراه یکدیگر به محله جدیدی نقل مکان می‌کنند و سعی دارند با زندگی در شرایط جدید وفق پیدا کنند.

هایائو میازاکی از جمله فیلمسازهای بسیار برجسته و درخشان در دنیای انیمه محسوب می‌شود و باور بر این بود که وی دیگر فیلمی سینمایی نخواهد ساخت اما انیمه «چطور زندگی می‌کنی؟» احتمالا به عنوان آخرین اثر از وی در تاریخ 14 ژوئیه سال 2023 میلادی (جمعه 23 تیر 1402) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

4. انیمه شبدر سیاه: شمشیر شاه جادوگر

Black Clover: Sword of the Wizard King

Black Clover: Sword of the Wizard King

دنیای انیمه «شبدر سیاه» پر از جادوگرهای مختلف است و محافظ پادشاهی نیز شاه جادوگر است. آستا یتیمی بدون جادو همیشه آرزو داشته که شاه جادوگر باشد و پس از اینکه به شمشیری خاص دست پیدا می‌کند، به گروهی از طردشدگان به نام گاوهای سیاه می‌پیوندد و تلاش دارد تا خودش را به رتبه‌های بالاتری برساند.

انیمه «شبدر سیاه» از جمله انیمه‌های سریالی موفق به شمار می‌رود و حالا قرار است اثری سینمایی در آن تحت عنوان انیمه شبدر سیاه: شمشیر شاه جادوگر (Black Clover: Sword of the Wizard King) در تاریخ 31 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 11 فروردین 1402) روی پرده سینماها اکران شود.

3. انیمه جشن آمریتا

The Feast of Amrita

The Feast of Amrita

دختر جوانی دچار توهم شده و صدای زندگی در گوشش می‌شوند. یک روز او و دوستانش شاهد مردی هستند که از آسمان‌خراش می‌پرد اما آن‌ها اصلا نمی‌توانند جسد وی را پیدا کنند. به زودی توهم‌های این دختر جوان به دوستانش نیز سرایت می‌کند و حالا آن‌ها درون واقعیتی گرفتار شده‌اند که هیچ چیزی از آن نمی‌دانند و نمی‎‌توانند از آن بگریزند. انیمه جشن آمریتا (The Feast of Amrita) توسط ساکو ساکاموتو کارگردانی شده و قرار است در تاریخ 26 مه سال 2023 میلادی (جمعه 5 خرداد 1402) روی پرده سینماها بیاید.

2. انیمه دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا

Doraemon: Nobita's Sky Utopia

Doraemon: Nobita’s Sky Utopia

انیمه دورامون: یوتوپیای آسمانی نوبیتا (Doraemon: Nobita’s Sky Utopia) بر اساس یکی از طولانی‌ترین انیمه‌های سریالی ساخته شده در تاریخ است. این برنامه مخصوص کودکان داستان پسری ده ساله به نام نوبیتا نوبی و گربه‌ای رباتی را روایت می‌کند. این در حالی است که این گربه رباتی به نام دورامون از آینده فرستاده شده است.

هدف دورامون آن است که نوبیتا را از مشکلات دور نگه دارد و برای انجام این کار نیز آن‌ها درگیر ماجراجویی‌های بسیار جالب‌توجهی می‎‌شوند. این اثر سینمایی تازه روی تلاش نوبیتا و دورامون برای محافظت از جهانی تمرکز دارد که در آسمان‌ها قرار دارد و در تاریخ 3 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 12 اسفند 1401) اکران خواهد شد.

1. انیمه گریدمن

SSSS. Gridman

SSSS. Gridman

انیمه سینمایی گریدمن (SSSS. Gridman) با انیمه سریالی‌ای به همین نام هم راستا است و داستان موجودات غول‌پیکری را روایت می‌کند که در مقابل ربات‌های انسان‌نمایی به اندازه آسمان‌خراش‌ها قرار می‌گیرند. کسانی که به انیمه‌های مکا علاقه‌مند هستند، بدون شک از تماشای این انیمه سینمایی نیز لذت خواهند برد، انیمه‌ای که قرار است در تاریخ 20 ژانویه سال 2023 میلادی (جمعه 30 دی 1401) روی پرده سینماها بیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان