طرز تهیه قهوه لانگ بلک نوشیدنی محبوب آمریکایی ها

در این بخش با طرز تهیه قهوه لانگ بلک که یک نوشیدنی فوق العاده آمریکایی است، آشنا می شوید. این قهوه به سادگی تهیه می شود و محبوبیت زیادی دارد.

طرز تهیه قهوه لانگ بلک نوشیدنی محبوب آمریکایی ها

تا به حال نوشیدنی های گرم و متنوع بر پایه اسپرسو خورده اید؟ اگر می خواهید طعمی جدید از آن را تجربه کنید، بهتر است در این بخش با طرز تهیه قهوه لانگ بلک همراه ما باشید. این نوشیدنی برای شب های زمستانی شما عالی است.

طرز تهیه قهوه لانگ بلک

نوشیدنی های مختلفی که می توانید بر پایه اسپرسو تهیه کنید، متنوع هستند. بنابراین می توانید علاوه بر آموزش تهیه قهوه لانگ بلک با دستور تهیه قهوه عسلی و قهوه پرتقالی نیز در مطالب پیشین آشنا شوید. این نوشیدنی های گرم متنوع می باشد و طرفداران زیادی دارند.

مواد لازم

  • آب داغ: 80 میلی گرم
  • دابل اسپرسو: 60 میلی گرم

دستور تهیه قهوه لانگ بلک

طرز تهیه قهوه لانگ لک عالی

برای داشتن این قهوه عالی باید 80 میلی گرم آب داغ داشته باشید. شما می توانید از آب درون مخزن دستگاه اسپرسو نیز استفاده کنید. اگر می خواهید این نوشیدنی را با کمترین امکانات تهیه نمایید، همراه ما باشید.

آب جوش را تهیه کرده و در یک فنجان بزرگ بریزید. حالا زمان دهید تا آب کمی سرد شود. دمای 70 درجه یا 80 درجه برای این نوشیدنی کافی است. حالا باید میزان کافی فضا برای افزودن اسپرسو در فنجان نگه دارید.

شما می توانید، میزان آب این نوشیدنی را بنا به ذائقه خودتان انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید، طبق دستور عمل کنید در بالا میزان کافی آب و اسپرسو بیان شده است که طبق آن عمل کنید.
حالا نوبت به تهیه اسپرسو می رسد. برای این منظور یا از طریق دستگاه قهوه ساز یا قهوه جوش دبل اسپرسوی خود را تهیه کرده و مستقیم روی آب جوشیده درون فنجان بریزید. برای اینکه قهوه ای غلیظ تر داشته باشید، مقداری از قهوه را درون فنجان اولیه قرار دهید تا کف و کرم روی آن از بین نرود.

شما می توانید در طرز تهیه قهوه لانگ بلک از قهوه های دلخواه خود استفاده کنید. برای سرعت بخشیدن به فرایند تهیه این قهوه و از دهن نیفتادن بهتر است از قبل آب جوش را تهیه کنید. حتما بعد از ریختن آب جوش، مقداری فضا برای افزودن اسپرسو قرار دهید.

مراحل تهیه قهوه لانگ بلک

این قهوه بنا به سلیقه آمریکایی ها تهیه شده و طعم بی نظیری برای شما دارد. شما می توانید از این قهوه فوق العاده برای پذیرایی در مهمانی های خودتان هم استفاده کنید. این نوشیدنی برای سرحال شدن شما عالی است.

این نوشیدنی با شیر سرو نمی شود، به همین دلیل طعم تازه ای از قهوه است. این نوشیدنی را می توانید با موکاپ و دستگاه قهوه ساز هم تهیه کنید. سرو این نوشیدنی در کنار شکلات و کیک های خانگی نیز فوق العاده خواهد شد.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان