طرز تهیه کوکوی سوسیس خوش طعم با دستور پخت ساده

در این مقاله می توانید با طرز تهیه کوکوی سوسیس خانگی آشنا شوید. این کوکو طعم فوق العاده ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز استفاده می شود.

طرز تهیه کوکوی سوسیس خوش طعم با دستور پخت ساده

کوکو یک غذای خوشمزه در انواع مختلف است که شما می توانید در این بخش طرز تهیه کوکوی سوسیس را مطالعه کنید. این کوکو طعم عالی داشته و یک مزه متنوع از کوکوهای خانگی است.

طرز تهیه کوکوی سوسیس

ترکیب مواد غذایی مختلف می تواند، طعمی جدید و متنوع از کوکو را به شما بدهد.  با تنوع در ترکیب می توانید اقدام به پخت کوکوهای خوشمزه ای همچون کوکوی سوسیس، کوکو کرفس و کوکوی نخود نمایید.

مواد لازم

  • سوسیس: 3 تا 4 عدد
  • پیاز متوسط: 1 عدد
  • سیب زمینی: 3 عدد
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • فلفل سیاه: 1 قاشق مرباخوری
  • آرد نان خشک: 2 قاشق غذاخوری
  • زردچوبه: 1 قاشق مرباخوری

مراحل تهیه کوکوی سوسیس

طرز تهیه کوکوی سوسیس عالی

تهیه این نوع کوکو بسیار ساده و راحت است. شما باید ابتدا سوسیس، سیب زمینی، پیاز را شسته و پوست کنید. حالا مواد را رنده کرده و سوسیس را نیز رنده نمایید. استفاده از سوسیس های درصد بالا در این نوع کوکو طعم مزه بهتری می دهد.

در صورت دلخواه می توانید از سوسیس مرغ و گوشت نیز در این کوکوی خوشمزه استفاده کنید. بعد از اینکه سوسیس را رنده کردید، در ادامه سیب زمینی رنده شده و پیاز رنده شده را نیز به مواد خود اضافه کنید. مقداری فلفل، نمک، زردچوبه به مواد افزوده و یک تخم مرغ نیز درون مواد بشکنید.

افزودن تخم مرغ در این مواد موجب انسجام بهتر و موجب شده تا در زمان پخت کوکوی شما وا نرود. همچنین می توانید برای انسجام بهتر مواد خود مقداری پودر نان خشک نیز اضافه کنید. مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و مقداری ورز دهید.

در این مرحله از طرز تهیه کوکوی سوسیس مواد را درون یخچال گذاشته تا کمی استراحت کند. حالا مواد را از یخچال خارج کرده و درون یک تابه مقداری روغن بریزید. کوکوها را به شکل دلخواه درون تابه روغن داغ سرخ کنید. بعد از اینکه پشت و روی کوکوها سرخ شد، می توانید آن را دیس مناسب خود سرو کنید.

دستور تهیه کوکوی سوسیس

حالا می توانید این کوکوها را با مقداری خیارشور و گوجه سرو نمایید. این کوکو طعم عالی داشته و برای افرادی که به انواع کوکو علاقمند هستند، گزینه مناسبی خواهد بود. این کوکو عطر عالی داشته و شما می توانید به طور دلخواه از مقداری سبزیجات معطر نیز در آن استفاده کنید.

این کوکو را در کنار نان سنگک و برنج هم می توانید، سرو کنید. این نوع غذا طعم فوق العاده ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی و عصرانه های شما نیز بسیار عالی خواهد بود.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان