طرز تهیه املت کاهو خوشمزه و لذیذ

در این بخش می توانید با طرز تهیه املت کاهو که یک املت بین المللی خوشمزه است، آشنا شوید. این املت طعم متنوعی داشته و برای وعده عصرانه و ناهار سرو می شود.

طرز تهیه املت کاهو خوشمزه و لذیذ

املت یک غذای بین المللی ساده است که می توانید در انواع مختلفی آن را تهیه کنید. شما می توانید در این بخش طرز تهیه املت کاهو که یک غذای فوق العاده خوشمزه است را مطالعه کنید.

دستور تهیه املت کاهو

برای داشتن انواعی از غذاهای بین المللی کافی است در آرگا همراه ما باشید. در این مطلب علاوه بر تهیه املت کاهو می توانید با آموزش املت تره و املت کلم برگ نیز آشنا شوید. این نوع املت ها برای عصرانه نیز مناسب هستند.

مواد لازم

  • تخم مرغ: 4 عدد
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • کاهو: 1 عدد کوچک
  • روغن و زردچوبه: به میزان لازم

مراحل تهیه املت کاهو

طرز تهیه املت کاهو خوشمزه

برای داشتن این املت خوشمزه و ساده ابتدا باید کاهو را بشویید. کاهوها را درون یک آبکش ریخته تا آب اضافی آن خارج شود. بعد از کشیده شدن آب اضافی کاهوها باید کاهو را ریز کنید.

حالا تخم مرغ ها را درون کاسه ای شکسته و با یک چنگال خوب هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شود. بعد از اینکه بافتی یکدست پیدا کرد، باید مقداری فلفل سیاه، نمک و زردچوبه اضافه کنید.

در این مرحله از طرز تهیه املت کاهو باید کاهوها را به کاسه اضافه کرده و به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید. بعد از اینکه مواد ترکیب یکدستی داشت، یک تابه را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن درون آن بریزید. بعد از اینکه روغن به خوبی داغ شد، مواد را درون تابه ریخته و تخت کنید.

زمانی که مواد خوب در کف تابه یکدست شد، اجازه دهید تا یک طرف ان خوب سرخ شود. بعد از اینکه یک طرف املت ها خوب سرخ شد، املت را به چند قسمت تقسیم کنید تا خوب برگردانده شود. طرف دیگر املت ها را سرخ کرده و بعد از اینکه دو طرف آن سرخ شد، از تابه خارج کنید.

املت ها را درون ظرف دلخواهتان بچینید و در کنار گوجه و مقداری خیارشور سرو نمایید. شما می توانید این املت را با نان نیز سرو کنید. این املت متنوع بوده و یکی از انواع املت سبزیجاتی است که می توانید برای وعده های غذایی مختلف تهیه نمایید.

طرز تهیه املت کاهو

در صورت دلخواه می توانید از ترکیب سبزیجات معطر نیز در این املت استفاده کنید. طعم عالی و مزه متنوع این املت موجب شده تا شما طعمی جدید و متنوع را بچشید. این املت برای کودکان نیز مناسب و مقوی است.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان