طرز تهیه ترشی بیبی کورن با طعم متفاوت و عالی

در این مقاله طرز تهیه ترشی بیبی کورن را مطالعه خواهید کرد. این ترشی طعم فوق العاده ای داشته و با بلال های کوچک تهیه می شود. در ادامه طرز تهیه ساده آن را مطالعه می کنید.

طرز تهیه ترشی بیبی کورن با طعم متفاوت و عالی

یکی از انواع ترشی های خوشمزه که می توانید در خانه تهیه کنید، ترشی بیبی کورن می باشد. این ترشی بین المللی بسیار ساده است و دستور تهیه فوق العاده ای دارد. شما می توانید در ادامه طرز تهیه ترشی بیبی کورن را مطالعه کنید.

طرز تهیه ترشس بیبی کورن

تهیه انواع ترشی های خانگی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید با آموزش تهیه ترشی بیبی کورن، ترشی لیته دودی و ترشی کورک آشنا شوید. این نوع ترشی ها طعم متنوعی دارند و در کنار غذاها سرو می شوند.

مواد لازم

  • بچه بلال: 1 کیلوگرم
  • سیر: 30 گرم
  • فلفل تند: 50 گرم
  • سرکه قرمز: 800 گرم
  • آب: یک و نیم پیمانه
  • پودر فلفل و نمک: به میزان لازم

مواد ترشی بیبی کورن

طرز تهیه ترشی بیبی کورن

برای داشتن این ترشی خوشمزه و عالی باید ابتدا قسمت های اضافی بلال را جدا کنید. بلال ها را به خوبی شسته و درون یک آبکش بریزید. بعد از اینکه آب اضافی بلال ها کشیده شد، کنار بگذارید.

آب را به همراه مقداری سرکه درون یک قابلمه بریزید و روی حرارت بگذارید. زمان دهید تا سرکه به نقطه جوش برسد. حالا بلال ها را درون قابلمه انداخته و زمان دهید تا به مدت 5 دقیقه بجوشد. بعد از اینکه بلال ها کمی نرم شد، بلال ها را آبکش کنید.

ترکیب سرکه و آب را کنار گذاشته تا کمی خنک شود. حالا در این مرحله از طرز تهیه ترشی بیبی کورن یک شیشه مناسب انتخاب کرده و بلال ها را درون شیشه بچینید. حالا سیر، فلفل تند، نمک و مقداری فلفل سیاه را درون ظرف بریزید. حالا فضای خالی شیشه ها را با ترکیب آب و سرکه پر کنید.

درب شیشه را به خوبی بسته و در یخچال نگهداری نمایید. این ترشی بعد از یک هفته آماده است و می توانید در کنار غذاهای خود سرو کنید. طعم این ترشی عالی است و اگر می خواهید یک ترشی متنوع داشته باشید، حتما آن را تهیه کنید.

ترشی بیبی کورن مجلسی

شما به همین سادگی می توانید یک ترشی بلالی خانگی تهیه نمایید. این ترشی رستورانی را می توانید در مهمانی های خود نیز سرو کنید. طعم این ترشی عالی بوده و حتما باید از بلال های کوچک استفاده کنید. استفاده از بلال های درشت موجب سفت شدن ترشی می شود.

شما می توانید به طور دلخواه از سبزیجات معطر در این ترشی نیز استفاده کنید. افزودن مقداری فلفل دلمه ای رنگی در این غذا نیز موجب ترکیب رنگ زیبایی در آن می شود. این ترشی همچنین به سرعت تهیه خواهد شد.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان