ماهان شبکه ایرانیان

گزارش میزان از سینمای هالیوود؛

تاریخ انتشار فیلم "اوکجا" مشخص شد/بازیگر غول پیکر هالیوودی ربوده شد+عکس

کمپانی نتفلیکس یکی از قدرتمند‌ترین پخش کننده‌های سینما تاریخ انتشار فیلم سینمایی "اوکجا" به کارگردانی "بونگ جو هون" را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کمپانی نتفلیکس یکی از قدرتمند‌ترین پخش کننده‌های سینما تاریخ انتشار فیلم سینمایی "اوکجا" به کارگردانی "بونگ جو هون" را اعلام کرد.
 
براین اساس فیلم سینمایی "اوکجا" با بازی "تیلدا سوئیتون" 28 ژوئن 2017 میلادی مصادف با فصل تابستان اکران جهانی خود را از امریکای شمالی آغاز می نماید.
 
اوکجا 
 
اوگجا داستان دختری به نام میجا است که در مقابل تشکیلاتی چندملیتی که قصد ربودن بهترین دوستش، موجودی غول‌پیکر به نام اوکجا را دارند، می‌ایستد.
 
تیلدا سوئیتون، جیک جیلنهال، پل دانو، لی‌لی کالینز و سئوهیون ان از جمله بازیگرانی هستند که در اوکجا به ایفای نقش می پردازند.
 
جون هو پیش از این سابقه کارگردانی فیلم هایی همچون "برف شکن" و "مادر" را در کارنامه داشته و این بار هم فیلمنامه نوشته خود را کارگردانی می کند.
 
 اوکجا
 
یونگ جون هو که به عنوان یکی از بزرگترین فیلمسازان عصر حاضر شمرده می‌شود، دومین اثر بین‌المللی خود پس از "برف‌شکن" را آماده نمایش می‌کند. درون‌مایه اثر چیزی بین "میزبان" و "ای. تی. موجود فرازمینی" خواهد بود و با حضور بازیگرانی مثل سوینتون و جیلنهال، احتمال موفقیت فیلم زیاد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان