ماهان شبکه ایرانیان

انیمه‌هایی که در سال ۲۰۲۳ باید ببینید

سال ۲۰۲۲ میلادی برای طرفداران دنیای انیمه سال بسیار خوبی بود و انیمه‌های مختلف یکی پس از دیگری پخش می‌شدند. حالا با توجه به انیمه‌هایی که در سال جاری میلادی پخش خواهند شد، باید گفت که سال ۲۰۲۳ نیز می‌تواند برای طرفداران دنیای رنگارنگ انیمه بسیار جذاب و مهیج باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی انیمه‌هایی بپردازیم که در سال ۲۰۲۳ باید ببینید.

انیمه‌هایی که در سال 2023 باید ببینید

سال 2022 میلادی برای طرفداران دنیای انیمه سال بسیار خوبی بود و انیمه‌های مختلف یکی پس از دیگری پخش می‌شدند. حالا با توجه به انیمه‌هایی که در سال جاری میلادی پخش خواهند شد، باید گفت که سال 2023 نیز می‌تواند برای طرفداران دنیای رنگارنگ انیمه بسیار جذاب و مهیج باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی انیمه‌هایی بپردازیم که در سال 2023 باید ببینید.

10. فصل دوم انیمه سریالی حماسه وینلند

10 Vinland Saga Returned For More Viking Fun

10 Vinland Saga Returned For More Viking Fun

در سال 2023 میلادی انیمه‌های سریالی محبوبی با فصل‌های جدید خودشان شروع خواهند شد و یکی از مورد انتظارترین آثار نیز فصل دوم انیمه سریالی حماسه وینلند (Vinland Saga) است که ادامه داستان تورفین کارلسفنی و ماجراجویی‌های او در اروپای قرون وسطایی را روایت خواهد کرد.

در پایان فصل اول انیمه سریالی «حماسه وینلند» تورفین شانس خودش برای کشتن قاتل پدرش را از دست داد و در ادامه در دانمارک به عنوان برده فروخته شد. حالا او باید با گذشته خونین خود روبه‌رو شود و بار دیگر بتواند آزادی‌اش را بدست بیاورد.

9. فصل سوم انیمه سریالی به مدرسه شیاطین ایروما کان خوش آمدید

Welcome To Demon School, Iruma-Kun! Season 3 Is Still Going Strong

Welcome To Demon School, Iruma-Kun! Season 3 Is Still Going Strong

سومین فصل از انیمه سریالی به مدرسه شیاطین ایروما کان خوش آمدید (Welcome To Demon School, Iruma-Kun!) در پاییز سال 2022 میلادی پخش شد و ادامه همین فصل سوم آن نیز قرار است در زمستان سال 2023 میلادی پخش شود.

این انیمه سریالی داستان ایروما سوزوکی را روایت می‌کند که سعی دارد در جهانی اهریمنی به همراه هم‌کلاسی‌های خودش زنده بماند و رشد پیدا کند. او تاکنون دوستان زیادی پیدا کرده و مطمئنا برای بقاء در چالش فستیوال برداشت، او به همه این دوستان نیاز خواهد داشت.

8. انیمه ماشلی: جادو و عضلات

Mashle: Magic And Muscles Will Be A Fine Parody Anime In Spring 2023

Mashle: Magic And Muscles Will Be A Fine Parody Anime In Spring 2023

انیمه ماشلی: جادو و عضلات (Mashle: Magic And Muscles) اثری تازه به شمار می‌رود که داستان عجیب و گیرای آن ترکیبی از هری پاتر و مرد تک مشتی است و قرار است در بهار سال 2023 میلادی پخش شود.

بسیاری از طرفداران با مانگای «ماشلی: جادو و عضلات» آشنایی دارد و مطمئنا بسیار خشنود هستند که این داستان قرار است در دنیای انیمه به تصویر کشیده شود. اتفاقات این انیمه در جهانی جادویی رخ می‌دهد که در آن، متولد شدن بدون داشتن استعداد فراطبیعی مشکل بسیار بزرگ و جدی‌ای محسوب می‌شود.

7. انیمه اوشی نو کو

Oshi No Ko Explores The Dark Side Of Idol Entertainment

Oshi No Ko Explores The Dark Side Of Idol Entertainment

اوشی نو کو (Oshi No Ko) یکی دیگر از مانگاهای جذاب و محبوب به شمار می‌رود که سرانجام در سال 2023 میلادی در دنیای انیمه به تصویر کشیده خواهد شد. سازنده Kaguya-Sama یعنی آکا آکاساکا داستان این مانگا را نوشته و مطمئنا کسانی که از داستانی احساسی عمیق، پیچیده و در عین حال سرزنده لذت می‌برند، از تماشای این انیمه بسیار خشنود خواهند شد.

انیمه «اوشی نو کو» داستان آی هوشینو را روایت می‌کند که یک شخص بسیار مشهور به شمار می‌رود و رازی بزرگ دارد و برخی از افراد نیز به خاطر همین راز نیز می‌خواهند به وی آسیب برسانند. حتی همه شهرت و پول در جهان ممکن است نتوانند او را از فاجعه‌ای بزرگ نجات ندهند.

6. انیمه دکتر استون: دنیای جدید

Dr. Stone: New World Will Launch Senku's Greatest Adventure Yet

Dr. Stone: New World Will Launch Senku’s Greatest Adventure Yet

مانگای «دکتر استون» ممکن است به پایان رسیده باشد اما باید گفت که انیمه «دکتر استون» با فصل جدیدش تحت عنوان دکتر استون: دنیای جدید (Dr. Stone: New World) همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. فصل جدید این انیمه قرار است در سال 2023 میلادی پخش شود.

فصل تازه انیمه سریالی «دکتر استون» قرار است جهان سنکو را به طور قابل توجهی گسترش بدهد و حالا این دانشمند نوجوان و خدمه‌اش باید خودشان را آماده سفر در اقیانوس‌های بی‌کران کنند تا بتوانند منابع و فرصت‌های جدید را بیابند.

5. فصل سوم انیمه سریالی شیطان کُش

Demon Slayer's Swordsmith Story Arc Will Be A Spring 2023 Highlight

Demon Slayer’s Swordsmith Story Arc Will Be A Spring 2023 Highlight

انیمه شیطان کُش (Demon Slayer) برای مدت‌ها است که خودش را به عنوان انیمه شونن بسیار برجسته‌ای به طرفداران معرفی کرده که حتما باید آن را ببینند. تاکنون دو فصل از این انیمه سریالی پخش شده و فیلم سینمایی از آن تحت عنوان Mugen Train نیز به روی پرده سینماها آماده است.

حالا طرفداران خودشان را برای سومین فصل از این انیمه سریالی آماده می‌کنند که در آن به قوس داستانی Swordsmith Village پرداخته می‌شود. در این فصل، تانجیرو و دوستانش از روستایی منزوی دیدن می‌کنند که در آنجا شمشیرهای نیچیرین ساخته می‌شوند.

4. فصل دوم انیمه سریالی بلیچ: جنگ خونین هزار ساله

Bleach: Thousand-Year Blood War Continues With Its Second Cour

Bleach: Thousand-Year Blood War Continues With Its Second Cour

در پاییز سال 2022 میلادی، انیمه سریالی «بلیچ» با دومین فصل خودش تحت عنوان بلیچ: جنگ خونین هزار ساله (Bleach: Thousand-Year Blood War) و پس از وقفه‌ای 13 ساله بازگشت و همین نیز باعث خوشحال شدن طرفداران بسیار زیادی شد.

تعدادی از قسمت‌های فصل دوم انیمه سریالی «بلیچ» در پاییز سال 2022 میلادی پخش شدند و حالا ادامه آن‌ها قرار است در تابستان سال 2023 میلادی عرضه شوند. در این قسمت‌های جدید، شخصیت اصلی داستان ایچیگو کوروساکی بار دیگر مبارزه می‌کند تا جهان را از دیوانگی شاه یواچ آزاد کند.

3. فصل دوم انیمه سریالی جوجوتسو کایسن

Jujutsu Kaisen Season 2 Arrives In Summer 2023

Jujutsu Kaisen Season 2 Arrives In Summer 2023

انیمه سریالی جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) به هنگام عرضه اولین فصل خودش با استقبال بسیار خوبی از سوی بیننده‌ها و طرفداران روبه‎رو شد و حالا در تابستان سال 2023 میلادی، بیننده‌ها شاهد دومین فصل از این انیمه سریالی خواهند بود.

این در حالی است که اخیرا فیلمی سینمایی از این فرنچایز تحت عنوان جوجوتسو کایسن صفر (Jujutsu Kaisen 0) روی پرده سینماها اکران شده بود و توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. حالا طرفداران مشتاقانه منتظر فصل دوم این انیمه سریالی هستند.

2. فصل سوم انیمه سریالی کونوسوبا

Konosuba Season 3 Is Almost Here At Last

Konosuba Season 3 Is Almost Here At Last

تاکنون دو فصل از انیمه سریالی کونوسوبا (Konosuba) پخش شده و فیلمی سینمایی از آن تحت عنوان Legend of Crimson به روی پرده آمده است. با وجود اینکه تصور می‌شد این پایان راه این مجموعه باشد اما اعلام شد که سومین فصل از انیمه سریالی «کونوسوبا» قرار است در سال 2023 میلادی پخش شود و همین نیز باعث خوشحالی طرفداران شد.

این در حالی است که علاوه بر پخش سومین فصل از انیمه سریالی کونوسوبا در سال 2023، قرار است انیمه‌ای بر اساس مانگای اسپین‌آف آن تحت عنوان An Explosion On This Wonderful World نیز ساخته و پخش شود.

1. فصل چهارم انیمه سریالی حمله به تایتان

Attack On Titan Is In Its Endgame

Attack On Titan Is In Its Endgame

انیمه سریالی حمله به تایتان (Attack On Titan) از جمله انیمه‌های بسیار محبوب و جذاب به شمار می‌رود و اولین بخش از فصل چهارم و پایانی آن در سال 2022 میلادی پخش شده بود. حالا ادامه فصل پایانی آن قرار است در سال 2023 میلادی پخش شود و داستان این انیمه را به یک نقطه پایان برساند.

استودیو ماپا اعلام کرده که ادامه فصل چهارم و پایانی انیمه سریالی «حمله به تایتان» در قالب دو بخش پخش خواهد شد و بدین ترتیب، بیننده‌ها و طرفداران پس از تماشای بخش دوم فصل چهارم در سال 2023 باید منتظر بخش سوم آن نیز باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان