نسل جدید پژو ۳۰۰۸

پژو اعلام کرده که نسل بعدی مدل ۳۰۰۸ را تا چند ماه دیگر رونمایی می‌کند. به گفته این کارخانه این ماشین کاملا الکتریکی است، اما در برخی بازارها با موتور بنزینی هم فروخته می‌شود. پژو همچنین اعلام کرده که نسل بعدی شاسی‌بلند ۵۰۰۸ را هم با قوای محرکه الکتریکی تولید خواهد کرد.

نسل جدید پژو 3008

پژو اعلام کرده که نسل بعدی مدل 3008 را تا چند ماه دیگر رونمایی می‌کند. به گفته این کارخانه این ماشین کاملا الکتریکی است، اما در برخی بازارها با موتور بنزینی هم فروخته می‌شود. پژو همچنین اعلام کرده که نسل بعدی شاسی‌بلند 5008 را هم با قوای محرکه الکتریکی تولید خواهد کرد.

در طرحی که پژو از نسل جدید مدل 3008 منتشر کرده چراغ‌های جدید ماشین دیده می‌شود

در طرحی که پژو از نسل جدید مدل 3008 منتشر کرده چراغ‌های جدید ماشین دیده می‌شود

مدیران پژو در مراسمی که به صورت اینترنتی برگزار شد، برنامه‌های کارخانه را برای ساخت ماشین‌های الکتریکی اعلام کردند. پژو براساس این برنامه تا سال 2025 پنج مدل جدید کاملا الکتریکی تولید خواهد کرد و از سال 2030 فقط ماشین‌های الکتریکی در اروپا خواهد فروخت.

3008 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پژو است

3008 یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پژو است

پژو که عضوی از گروه خودروسازی استلانتیس است، از پلتفرم جدید این گروه در نسل جدید 3008 استفاده می‌کند. ماشین‌هایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند می‌توانند یک یا دو موتور الکتریکی داشته باشند و پژو می‌گوید با هر بار شارژ تا 700 کیلومتر حرکت می‌کنند. این پلتفرم طوری طراحی شده که می‌توان از آن برای ساخت ماشین‌های بنزینی هم استفاده کرد.

نسل کنونی 3008 در سال 2016 به بازار عرضه شد. این ماشین یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پژو است، اما در اروپا به اندازه رقیبانش در نیسان، فولکس‌واگن، کیا و هیوندای محبوب نیست. در مراسمی که هفته گذشته برگزار شد، طرحی محو از ماشین نمایش داده شد که تنها چراغ‌های جلوی آن مشخص بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان