آشنایی با لایت باکس و کاربردهای لایت باکس تبلیغاتی

شرکت افق فراویژن تولید کننده دستگاه حضور و غیاب از جمله شرکت‌های استفاده کننده از لابت باکس است.

آیا از لایت باکس و کاربردهای منحصربه‌فردش اطلاع دارید؟ اگر می‌خواهید بدانید لایت باکس چیست و چه تأثیراتی در روند فروش محصولات و خدمات شرکت‌ها دارد، باید گفت همان‌طور که ابزارهای مختلفی برای تبلیغات محیطی وجود دارد که هر فرد بر اساس نیازش یکی از آن‌ها را به کار می‌گیرد، لایت باکس هم یکی از این ابزارها و راه‌های تبلیغاتی است. آشنایی با لایت باکس و کاربردهای لایت باکس تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا برای تبلیغ و معرفی محصولات خود از این سازه‌ی جعبه‌ای استفاده کنید. برای آشنایی با این روش تبلیغاتی محیطی در ادامه مطلب با ما همراه باشید. شرکت افق فراویژن تولید کننده دستگاه حضور و غیاب از جمله شرکت‌های استفاده کننده از لابت باکس است.

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

یک روش موثر تبلیغاتی استفاده از لایت باکس است. همان‌طور که از نامش پیداست، لایت باکس یک سازه جعبه‌مانند و دارای فریم یا قاب است که ضخامت هرکدام با دیگری متفاوت است. چراغ‌های به‌کاررفته در این تابلوهای روشن معمولاً چراغ‌های SMD که مخفف عبارت SURFACE MOUNTED DEVICE و به معنای قطعات نصب شده روی سطح است و LEDهای کم‌مصرف هستند که جذابیت طرح را با نمایی متفاوت‌تر به عابرین پیاده و سواره نشان می‌دهد.

 از سال‌های گذشته تابه‌حال این تابلوهای بزرگ و کوچک نورپردازی شده را در سطح شهر به‌خصوص اطراف و جلوی در فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ، پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی، فرودگاه‌ها، متروها، رستوران‌ها، مغازه و پاساژها و... دیده‌اید. به دلیل روشن بودن این باکس‌های تبلیغاتی، طراحی بنر روی آن به طور واضح و شفاف دیده شده و نگاه بینندگان را به خود جذب می‌کند. بسیاری از مدیران در حوزهٔ بازاریابی و طراحی بسته بندی و گرافیک، برای نشان‌دادن شیوهٔ فعالیت خود، روی تبلیغات به صرفه با بازدهی بالا تمرکز دارند و استفاده از لایت باکس را پیشنهاد می‌کنند.

طراحی بسته بندی

روش طراحی و ساخت لایت باکس

برای ساخت لایت باکس باید ابتدا نوع لایت باکسی که نیاز دارید را بر حسب کاربرد مشخص کنید و بر اساس اصول طراحی لایت باکس، ساخت آن را شروع کنید. آشنایی با لایت باکس و کاربردهای لایت باکس تبلیغاتی به طراحان کمک می‌کند تا طرح موردنظر مشتری و کارفرما را طراحی کنند و آن را به دست چاپ و ساخت لایت باکس بسپارند. روش ساخت تابلو لایت باکس یکی از مسائلی است که برای هر عابر پیاده و هر فردی که یکی از انواع آن را در خیابان می‌بیند جالب باشد؛ زیرا از این تابلوها در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها و پاساژها، رستوران‌ها، متروها و حتی در فضاهای باز و خیابان‌ها استفاده می‌شود.

در ساخت و چاپ یک لایت باکس حرفه‌ای باید نکاتی در نظر گرفته شود که عبارت‌اند از:

نوع لایت باکس: اینکه نوع و مدل یک تابلوی تبلیغاتی چیست، اولین گام در ساخت لایت باکس است. باتوجه‌به تنوع لایت باکس در حوزه تبلیغات، این موضوع مهم است که چه نوع تابلویی باید در دست طراحی و ساخت قرار بگیرد. طراحان براساس سلیقه و انتخاب کارفرما، طراحی خود را آغاز کرده و شروع به ساخت تابلوی نورانی می‌کنند.

ابعاد سازه: برای نصب یک تابلو لایت باکس در محل موردنظر باید ابعاد آن را به‌خوبی در نظر داشت. طول، عرض و ارتفاع و همچنین میزان ضخامت هر لایت باکس با دیگری متفاوت است؛ بنابراین باید در انتخاب دقیق اندازه‌ها دقت لازم را به کار برد.

جنس مواد به‌کاررفته: لایت باکس‌ها از جنس چوب یا ام‌دی‌اف، آلومینیوم، فلز و مانند این‌ها هستند و مواد به‌کاررفته در ساخت آن‌ها باید طوری باشد که هم در برابر تمام شرایط آب‌وهوایی مقاوم باشد و هم طول عمر تابلو را بالا ببرد و درعین‌حال سبک باشد. جنس تابلو و فریم آن تعیین کننده روش ساخت لایت باکس است.

استفاده از تناژ رنگ مخصوص: برای چاپ لایت باکس باید به رنگ‌های به کار رفته در طرح دقت کرد. توجه به رنگ میزان جذابیت طرح را برای مخاطبان و بینندگان آن بالا می‌برد. استفاده از حالت رنگ مناسب و فونت‌های خوانا و حرفه‌ای، نتیجه مطلوب و دلخواه را به همراه دارد. البته برای داشتن تناژ رنگی خوب، دستگاه چاپ هم تاثیر بسیار زیادی در جلوه رنگ‌ها دارد.

فرمت فایل برای چاپ لایت باکس: پس از طراحی لایت باکس لازم است که فرمت آن را برای چاپ در نظر بگیرید. فایلی که برای چاپخانه ارسال می‌شود باید دارای فرمتی باشد که برای چاپ، باکیفیت و مناسب باشد. فرمت‌های مرسوم و متداول، PDF، TIFF، JPEG هستند.

انواع لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس‌ها سازه‌هایی هستند در فریم‌ها و اندازه‌های متفاوت که در سبک‌های مختلفی طراحی ساخته می‌شوند. بارها در مکان‌های مختلف شاهد مدل‌های متنوع این سبک تبلیغات بوده‌اید. بر همین اساس انواع متنوعی از لایت باکس‌ها وجود دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

لایت باکس مگنتی

یکی از انواع پرکاربرد این جعبه‌های جادویی، لاست باکس مگنتی یا آهن‌ربایی است. دلیل این‌گونه نام‌گذاری هم استفاده از آهن‌ربا در ساختار لایت باکس است. طراحی لایت باکس نمایشگاهی و تبلیغاتی به‌صورت مگنتی به این‌گونه است که یک قاب ظریف با ضخامت 2 سانتی‌متر و با جنس فریم آلومینیوم ساخته می‌شود که مانند یک باکس است. سپس دورتادور فریم یک نوار مگنتی قرار گرفته و در پشت قاب هم یک فیبر یا فلکسی گلس قرار می‌گیرد. لایت باکس مگنت به دلیل سادگی در نصب  و تعویض بنر طراحی طرف‌دار دارد.

لایت باکس کریستالی

اگر بخواهیم یک لایت باکس پرکاربرد و جذاب را معرفی کنیم، لایت باکس کریستالی از این دسته است که معمولا آن را در رستوران‌ها، روی دیوار فروشگاه‌های بزرگ و مراکزی که از نور کمی برخوردار هستند، داروخانه‌ها و نمایشگاه‌های عکاسی و... می‌بینید. در ساخت این نوع لایت باکس، دو لایه ورق پلکسی ضخیم و البته شفاف استفاده می‌شود. طرح و تصویر موردنظر داخل و بین نورها که از ال‌ای‌دی اس می دی ساخته شده قرار می‌گیرد.

لایت باکس آلومینیومی

آلومینیوم از جمله فلزهای پرکاربرد در صنعت تابلوسازی  سایر صنایع است. به دلیل مقاومت و خاصیت ضدزنگ بودن و سبک بودن آن، لایت باکس‌های آلومینیومی به وجود آمدند. این نوع تابلوهای نورپردازی شده را می‌توان در فضاهای خارجی هم قرار داد.

لایت باکس فریم لس

تابلوهای فریم لس یا بدون قاب، دو نوع پارچه‌ای یک‌طرفه و دوطرفه دارد. در ساخت آن‌ها آلومینیوم به‌کاررفته که وزن آن را سبک کرده است؛ اما بااین‌حال از قیمت بیشتری نسبت به نوع کریستالی برخوردار است. در این مدل، طرح موردنظر روی بک‌لایت از جنس پارچه چاپ و نصب می‌شود و به‌راحتی می‌توان آن را تعویض کرد.

لایت باکس چرخشی

لایت باکس‌های گردان یا چرخشی نوع متداول این تابلوهای تبلیغاتی هستند که اصولا در داخل و فضای بیرون فروشگاه‌ها و پاساژهای معروف و مرکزی شهر می‌توانید مشاهده کنید. البته لایت باکس‌های چرخان در ابعاد بزرگ‌تر هم در میادین و خیابان‌های مهم شهرها دیده می‌شوند. اگر بخواهید لایت باکس شما چندین تصویر را تنها با چرخش توسط یک موتور نشان دهد، این نوع لایت باکس مناسب شما است.

لایت باکس Out Door

به این نوع لایت باکس، لایت باکس بیرونی می‌گویند که تنها در محیط‌های بیرون و فضاهای باز کاربرد دارند و از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. این تابلوهای نورپردازی شده از فلزهای مقاوم و ضخیم ساخته می‌شوند تا در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی استحکام لازم را داشته باشند.

لایت باکس MDF

همان‌طور که از نامش پیداست، این تابلوها بر خلاف سایر لایت باکس‌ها از چوب و ام‌دی‌اف ساخته شده است. از لایت باکس ام دی اف در فضاهایی با دکور خاص و داخل رستوران‌ها استفاده می‌شود.

لایت باکس اسنپ فریم

نوع دیگری از تابلوهای درخشان، لایت باکس اسنپ فریم نام دارد که از ضخامت کمتری برخوردار است و جزو سبک‌ترین لایت باکس‌ها محسوب می‌شود. قاب دور آن از جنس آلومینیوم است که می‌توان آن را به‌راحتی روی دیوار آویز کرد. برای نمایش تبلیغات از چاپ بک‌لایت استفاده می‌شود که با اتصال به منبع برق روشنایی زیبایی را پدید می‌آورد.

لایت باکس فلت فریم

لایت باکس تخت یا فلت فریم از آن دسته لایت باکس‌های نازک است که وزن کمی دارد؛ اما تبلیغ روی آن قابل‌تعویض نیست و همیشه ثابت می‌ماند.

لایت باکس اسکرول

اسکرول لایت باکس‌ها نوع متداول و پرطرف‌دار و جدید تابلوهای نورانی هستند که قادر به نمایش‌دادن چندین تصویر و محتوا هستند. سبک کارکرد آن‌ها به این صورت است که تصاویر دیجیتالی توسط موتور اسکرول می‌شود و بر اساس زمانی که برای نمایش تصاویر تعیین شده، تعویض می‌شوند. این تابلوهای ایستاده دارای دو رولر در بالا و پایین هستند که به موتور برای حرکت‌دادن به تصاویر کمک می‌کنند.

شما می‌توانید برای تبلیغات خود از این نوعت لایت باکس استفاده کنید؛ زیرا امکانات آن شامل تعیین زمان برای اسکرول کردن محتوا، امکان نمایش چندین تصویر، استفاده از لامپ‌های اس ام دی کم مصرف و... شما را به استفاده از آن ترغیب می‌کند.

لوگو باکس

لایت باکس لوگو یا لوگو باکس، مانند نام آن، فقط به معرفی برند و لوگوی شما می‌پردازد. لوگوی طراحی شده شما با استفاده از یک لوگو باکس برجسته شده و این عمل با استفاده از دستگاه‌های خم و برش اتفاق می‌افتد. این لایت باکس‌ها دقیقا به شکل لوگوی شده برش می‌خورند و با لامپ‌های اس ام دی داخل آن و پلکی، جلوه‌ای زیبا به لوگو شما می‌دهد. شرکت طراحی لوگو لوگو داک خدمات طراحی  لوگو را به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو انجام می‌دهد.

شرکت طراحی لایت باکس تبلیغاتی

شرکت‌ها و تیم‌های زیادی کار طراحی و دیزاین انواع لایت باکس را انجام می‌دهند که هرکدام از آن‌ها خدمات منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. برای انتخاب یک شرکت خوب که تمام مراحل داشتن یک لایت باکس حرفه‌ای را از طراحی تا چاپ و پیاده‌سازی به‌خوبی اجرا کند، باید معیارهایی را در نظر داشت. میزان مهارت و دانش طراحان مجموعه، خلاقیت در دیزاین انواع لایت باکس تبلیغاتی، آشنایی با لایت باکس و کاربردهای لایت باکس تبلیغاتی، ارائه خدماتی نظیر مشاوره رایگان، استفاده از به‌روزترین ایده‌ها برای طراحی، استفاده از چاپخانه‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه چاپ لایت باکس و... از جمله معیارهای انتخاب یک شرکت و تیم طراحی است.

پیش از آنکه سفارش خود را در جایی به ثبت برسانید، حتما نمونه کارهای آنجا را ببینید. شرکت‌های طراحی گرافیکی معتبر در مشهد و تهران و سایر شهرهای ایران کار دیزاین تابلوی تبلیغاتی را انجام می‌دهند. شرکت سلام گرافیک، استودیو طراحان آزاد، شرکت طرح پیچ و... از جمله شرکت‌های معتبری هستند که کار طراحی لایت باکس را انجام می‌دهند.

تفاوت لایت باکس با بیلبورد و استرابورد

برای تبلیغات روش‌های متنوعی وجود دارد که از هرکدام برای یک کاربرد خاص استفاده می‌کنند. لایت باکس، بیلبورد و استرابورد از انواع این روش‌ها هستند که تفاوت‌هایی با هم دارند. همانطور که گفته شد، لایت باکس تابلوهای برجسته نورانی هستند که در سطح شهر و سردر مغازه‌ها، داخل پاساژها و رستوران‌ها و... نصب می‌شوند و انواع مختلفی دارند که با هم بررسی کردیم. اکنون به تفاوت این سازه خاص با بیلبورد و استرابورد می‌پردازیم.

آشنایی با لایت باکس و کاربردهای لایت باکس تبلیغاتی باعث می‌شود که با تفاوت‌های این سازه‌ها به‌خوبی آشنا شوید. بزرگ‌ترین تفاوت لایت باکس با دو مورد دیگر، نورانی و درخشان بودن آن است. ازآنجایی‌که در طراحی و ساخت لایت باکس، LEDهای اس ام دی به‌کاررفته است، در تمام مکان‌های پرنور و کم‌نور و حتی تاریک، به زیبایی تبلیغات را به نمایش می‌گذارد. اما بیلبورد و استرابورد در واقع دارای بنرهایی هستند که از خود هیچ نوری ندارند و وقتی در جایی نصب می‌شوند، به‌وسیله چراغ‌های جدا روی سازه نورپردازی می‌شوند.

استرابورد درواقع نوعی بیلبورد تبلیغاتی محسوب می‌شود که دارای ابعاد کوچک‌تری است. استرابوردها سازه‌های تقریبا کوچک و ایستاده هستند که به‌وسیله بنر طراحی شده روی خود می‌توان آن‌ها را تشخیص داد. در مقابل بیلبوردها تابلوهای آگهی‌نما در ابعاد بزرگ هستند که طراحی‌های خلاقانه آن‌ها موجب جذب نگاه مشتری و ترغیب نسبت به خرید محصول می‌شود. لایت باکس و بیلبوردها از نظر جنس و طریقه ساخت نیز تفاوت‌های زیادی دارند که در بخش‌های قبل لایت باکس را از لحاظ جنس آن بررسی کردیم.

تأثیر تابلو لایت باکس تبلیغاتی در فروش

هر کسب‌وکار برای دیده‌شدن محصولات و خدماتش به عموم مردم، از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کند. تبلیغات انواع گوناگونی دارد و صاحبان کسب‌وکار و مشاوران تبلیغاتی معمولاً از به‌روزترین فناوری روز برای ارائه تبلیغ استفاده می‌کنند. ارتباط با مشتری برای جذب آن‌ها به سمت محصولات و خدمات شرکت کار آسانی نیست؛ بنابراین باید بهترین راه را برای تبلیغ و درج آگهی انتخاب کرد که لایت باکس یکی از آن‌ها است.

افرادی که می‌خواهند بدانند لایت باکس چیست، به‌راحتی می‌توانند با دیدن آن‌ها در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها این ابزار تبلیغاتی را تشخیص دهند. برای اینکه تبلیغ شما دیده شود، حتماً باید در جایی قرار بگیرد که تمام افراد در سنین مختلف بتوانند آن را ببینند. مشاوران تبلیغات برای اینکه به این علم برسند که چه مکانی برای نصب لایت باکس مناسب است، از بازخورد ابزارهای تبلیغاتی در آن محل و تأثیر آن بر میزان فروش و تعداد مشتریان اطلاعات کسب می‌کنند.

لایت باکس نقش مهمی در فروش دارد. اما چطور؟ لایت باکس‌های تبلیغاتی به نسبت سایر رقیبانش اثر بیشتری روی مخاطبان می‌گذارد. به دلیل استفاده از لامپ و نور در پشت آن، جذابیت طرح و تبلیغ روی این تابلوها بیشتر می‌شود و نگاه مخاطبین و مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین در مکان‌هایی که از نور ضعیف‌تر و تاریک‌تری برخوردار است، استفاده از لایت باکس و لایت باکس اسکرول می‌تواند به‌راحتی تصاویر را در ذهن افراد حک کند.

آیا جادوی لایت باکس‌ها می‌تواند در فروش محصولات تاثیرگذار باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید نکاتی را بررسی کرد. اولا انتخاب یک روش تبلیغاتی از جانب شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف به عهده بخش تبلیغات است و ابزارهای مختلفی که امروزه برای اطلاع‌رسانی وجود دارند دست مشاوران تبلیغاتی و کارگزاران تبلیغات را باز گذاشته است؛ اما وقتی یک روش جادویی می‌تواند بهترین بازخورد را داشته باشد، چرا باید به سراغ روش دیگری رفت؟

ویژگی‌های خاص لایت باکس‌های فریم لس، مشتری را مجذوب خود می‌کند. با استفاده از این تابلوها بدون هیچ واسطه‌ای منظور و هدف خود را به مشتری انتقال دهید. همانطور که می‌دانید نور و روشنایی وقتی در یک مکان باشد می‌تواند توجه افراد را به خود جلب کند؛ بنابراین برای قلقلک‌دادن حس کنجکاوی افراد از لایت باکس استفاده کنید تا به محصولات شما جذب شوند.

قیمت لایت باکس تبلیغاتی

این متد تبلیغاتی هزینه‌هایی را در بر دارد که ممکن است در هنگام سفارش طراحی لایت باکس مردد شوید؛ اما بااین‌حال چیزی که صاحبان کسب و کار را نسبت به پرداخت قیمت لایت باکس تبلیغاتی مصمم می‌کند، مزایای فوق‌العاده آن است. اگرچه بر اساس کارایی‌های منحصربه‌فردی که دارد، هزینهٔ آن به نسبت مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

موارد مختلفی در تعیین قیمت لایت باکس‌ها تاثیرگذار هستند که به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • نوع لایت باکس

هر کدام از این جعبه‌های نورانی روش ساخت متفاوتی دارند. برای مثال لایت باکس چوبی یا ام دی اف از چوب ساخته می‌شود و هزینه آن با لایت باکس آلومینیومی که از فلز ساخته شده متفاوت است. در هنگام انتخاب این تابلوهای نورانی به نوع آن توجه کنید.

  • نوع لامپ

می‌توانید برای لایت باکس تبلیغاتی خود تصمیم بگیرید که از چه جنس لامپی در آن استفاده شود. پرنور و کم‌نور بودن لایت باکس به خودتان بستگی دارد و به همین ترتیب هزینه‌ها متغیر هستند.

  • انتخاب جنس بدنه تابلو

جنس بدنه پارچه‌ای، چوبی، پلاستیکی، پی‌وی‌سی (pvc)، بک‌لایت، مگنتی و... در تعرفه تاثیرگذار هستند.

  • ابعاد و سایز تابلو

هرچقدر سایز تابلو و فریم بزرگ‌تر باشد، هزینه بیشتری را دربر می‌گیرد.

  • انتخاب میزان کیفیت چاپ و دستگاه چاپ
  • انتخاب طراح و میزان سختی کار طراحی

شرکت‌ها و تیم‌‎های مختلف بر اساس میزان مهارت و توانایی و سابقه‌ای که در زمینه طراحی دارند، برای دیزاین لایت باکس هزینه‌های متفاوتی را تعیین می‌کنند. برای دریافت لیست قیمت لایت باکس باید بدانید باتوجه‌به اینکه قیمت‌ها متغیر هستند، نمی‌توان یک مبلغ ثابت را در نظر داشت؛ بنابراین باید از مشاوران گرافیک مشورت بگیرید و قیمت لایت باکس موردنظر خود را تخمین بزنید.

مزایای لایت باکس چیست؟

در نگاه اول ممکن است در انتخاب این نوع روش تبلیغاتی مستأصل شوید. آن هم به این خاطر است که فکر می‌کنید استفاده از تابلوهای نورانی برای شما هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شود و دائما ممکن است مشکل مصرف برق و سوختن لامپ داشته باشید؛ اما باید بگوییم که درست فکر کردید. ولی این تفکر در گذشته صدق می‌کرد.

تا چند وقت قبل در ساخت این تابلوها از لامپ‌های معمولی و مهتابی یا فلورسنت استفاده می‌شد که ممکن بود پس از مدتی بسوزد و شما مجبور به تعویض لامپ می‌شدید. حتی مصرف برق و قبض برق گران باعث می‌شد که افراد در به‌کارگرفتن این روش تبلیغاتی موثر تعلل کنند.

باگذشت زمان کارشناسان دریافتند که لایت باکس می‌تواند بهترین تاثیر را روی افراد داشته باشد و بهتر است به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های جانبی آن باشند. با قرار دادن لامپ‌های LED و SMD به‌جای فلورسنت، میزان مصرف برق کاهش پیدا کرد و مشکل سوختن لامپ‌ها بر طرف شد؛ بنابراین یکی از مزایای اصلی لایت باکس را می‌توان کم‌مصرف بودن و به‌صرفه‌بودن آن نام برد.

با نگاهی جزئی و بررسی دقیق لایت باکس، می‌توان گفت لایت باکس مزایای زیر را دربر دارد:

  • کم‌مصرف بودن و صرفه‌جویی در برق
  • مقاومت بالای آن‌ها در برابر ضربه، فشار، شرایط دمایی و آب و هوایی و...
  • کیفیت بالای کار
  • زیبایی ظاهری برای جذب نگاه مشتریان
  • تعویض راحت تبلیغات
  • سبک بودن به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار آن‌ها
  • پخش نور به تمام سطح تابلو و نمایش تمام صفحه تبلیغ
  • هزینه کم در مقابل کارایی فراوان
  • و...

کاربردهای لایت باکس

لایت باکس‌ها باتوجه‌به انواع مختلفی که دارند می‌توانند کاربردهای متنوعی نیز داشته باشند. به‌عنوان‌مثال کاربرد لایت باکس فریم لس با لایت باکس اسکرول و لوگو باکس متفاوت است. لایت باکس لوگو تنها برای نمایش لوگو به‌صورت اختصاصی به کار می‌رود؛ اما اسکرول چندین محتوا و تصویر را در خود جای‌داده و نشان می‎دهد.

این جعبه‌های نوری می‌توانند باتوجه‌به فواید و کارایی‌هایی که دارند، موثرترین نتیجه را به شما نشان دهند. برخی از کاربردهای لایت باکس عبارت‌اند از:

  • نصب راحت لایت باکس‌های دیواری در تمام مراکز و فروشگاه‌ها، مترو و...
  • استفاده به‌عنوان تزئینات سقفی و دکوراسیون
  • نصب هرگونه تبلیغ روی آن‌ها
  • استفاده از لایت باکس تبلیغاتی برای نمایش اطلاعات پزشکی در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • به‌کاربردن لایت باکس‌های ایستاده در آرایشگاه‌ها
  • استفاده از ابعاد گوناگون آن در فضاهای داخلی و خارجی بسته به نیاز
  • قراردادن عکس‌ها برای ایجاد جلوه بیشتر در نمایشگاه‌ها
  • قراردادن در سینما
  • تبلیغات موبایل‌های جدید روی لایت باکس اسکرولی
  • استفاده در اداره‌ها
  • و...

منبع: استودیو گرافیک فکر مثبت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان