رییس سازمان زندا‌ن‌ها:

باید فرهنگ قرانی فراگیر و در همه بخش‌ها عملیاتی شود

رییس سازمان زندان‌ها در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران در جمع خبرنگاران گفت: قران نور است و همه چیز راباید در سایه نور شناخت. ما باید در ابعاد مختلف فعالیتهای قرانی را گسترش دهیم.

باید فرهنگ قرانی فراگیر و در همه بخش‌ها عملیاتی شود
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رییس سازمان زندان‌ها در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران در جمع خبرنگاران گفت: قران نور است و همه چیز را باید در سایه نور شناخت. ما باید در ابعاد مختلف فعالیت‌های قرانی را گسترش دهیم.

رییس سازمان زندان‌ها افزود: در این نمایشگاه اثار جدید و بعد هنری بسیار خوبی را شاهد بودیم. در غرقه سازمان زندان‌ها مددجویان علاقه‌مند به اثار قرانی هستند و اثار خوبی را به نمایش گذاشته اند.

جهانگیر با بیا اینکه باید فرهنگ قرانی فراگیر و در همه بخش‌ها عملیاتی شود اضافه کرد: فقط سازمان تبلیغات نباید فعال باشد و باید همه حضور یابند و فعال باشند

رییس سازمان زندان‌ها در ادامه گفت: در زندان‌های سراسر کشور بحث اموزش در مرحله تجوید ترتیل حفظ و قرایت برگزار میکنیم و برنامه هایی داریم که مددجویان پس از اشنایی با فعالیت‌های قرانی انقلابی درونشان بوجود امده است.

جهانگیر با اشاره به وصیت نامه یک زندانی محکوم به اعدام بیان کرد این زندانی پس از اشنایی با قران در وصیت نامه اش به خانواده اش پیشنهاد داده که با خدای خودمان عهد کنیم روزی یه صفحه قران بخوانیم که این فرد در زندان‌ها الگو شده است.

وی افزود برخی از زندانیان پس از حضور در زندان‌ها پس از فراگیر قران به عنوان مربی قرانی و مبلغ برای سایر زندانیان فعالیت میکنند.

جهانگیر در پاسخ به این سوال که بعد بین المللی قران را در نمایشگاه چگونه ارزیابی میکنید گفت: بعد بین المللی نمایشگاه را پررنگ ندیدم به نظر میرسد در این بخش باید بیشتر تلاش کنیم و از طریق گسترش نمایشگاه‌های بین المللی قران به اهداف قرانی بیشتر نزدیک شویم که در راستای وحدت مسلمانان جهان تاثیر شایانی خواهد داشت.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان