چرا خریداران خودرو به همراه مکانیک اعتماد دارند؟

به‌تازگی اعتماد تبدیل به حلقه مفقوده در معاملات خودرو شده و با وجود اخباری که هر روز در مورد روش‌های جدید کلاه‌برداری در خریدوفروش خودرو و تعداد بالای قربانیان آن‌ها می‌شنویم، این اتفاق جای تعجب ندارد

چرا خریداران خودرو به همراه مکانیک اعتماد دارند؟

به‌تازگی اعتماد تبدیل به حلقه مفقوده در معاملات خودرو شده و با وجود اخباری که هر روز در مورد روش‌های جدید کلاه‌برداری در خریدوفروش خودرو و تعداد بالای قربانیان آن‌ها می‌شنویم، این اتفاق جای تعجب ندارد. حجم بالای آگهی‌هایی که هر روز در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها منتشر می‌شود، باعث شده تا نظارت صددرصدی بر آن‌ها سخت باشد و به همین دلیل، خریدار باید سازوکارهایی را برای تشخیص کلاه‌برداری‌های احتمالی در نظر بگیرد.

در این آشفته‌بازار، فروشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک از معدود سایت‌هایی است که می‌توانید با اطمینان خاطر از آن ماشین بخرید. برای اثبات این ادعا، دلایلی را آورده‌ایم که در ادامه آن‌ها را می‌خوانید:

1- مهم‌ترین دلیل: ارائه خودروهای کارشناسی‌شده و دارای ضمانت

گاهی اوقات مشکلات خودرو به نحوی پنهان می‌شود که تشخیص آن‌ها بدون حضور کارشناسان کارکشته و تجهیزات پیشرفته ممکن نیست. همراه مکانیک این کارشناسان کارکشته و تجهیزات پیشرفته را در اختیار دارد و در اصل بزرگ‌ترین نقطه قوت آن در زمینه جلب اعتماد خریداران، ارائه خودروهای کارشناسی‌شده است.

هر خودرویی که در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک آگهی می‌شود، از نظر فنی و بدنه به‌دقت کارشناسی شده و برای اطمینان بیشتر شما، این کارشناسی تا 7 روز و سقف 850 میلیون تومان ضمانت می‌شود. ممکن است تصور کنید که کارشناسی خودرو فقط برای خودروهای کارکرده کاربرد دارد؛ اما اگر بدانید که به نقل از مدیر تیم کارشناسی همراه مکانیک و براساس کارشناسی‌های چند سال اخیر 15 درصد خودروهای صفر هم مشکلات فنی و بدنه داشته‌اند، نظرتان عوض می‌شود.

برای پذیرش هر خودرو در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک هم استانداردهای سفت و سختی وجود دارد و هیچ خودرویی که بدنه آن دارای ایراد محرز باشد یا نتوان ایمنی آن را تضمین کرد، در این نمایشگاه پذیرش نمی‌شود.

2- وسواس بالا در تعیین قیمت واقعی و منصفانه خودروها

همراه مکانیک مرجع محاسبه و تخمین قیمت خودرو هم هست و در نمایشگاه آنلاین آن هیچ خودروی صفر یا کارکرده‌ای را پیدا نمی‌کنید که قیمت آن با قیمت روز بازار تفاوت داشته باشد. قیمت خودروهای داخلی، خارجی، صفر و کارکرده موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک به‌صورت روزانه و با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر مشخص می‌شود:

  • قیمت روز خودرو
  • وضعیت فنی و بدنه
  • شرایط بازار و معاملات واقعی

3- شفافیت کامل در آگهی‌ها

پیدا کردن خودرویی که وضعیت فنی و بدنه آن با گفته‌های فروشنده یا آگهی کاملاً مطابقت داشته باشد بسیار سخت است و به همین دلیل، افراد کارکشته این حوزه تعداد بازدیدهای لازم برای پیدا کردن یک خودروی سالم و مطابق با انتظار خریدار را بین 3 تا 5 بار تخمین می‌زنند.

تمامی اطلاعات موردنیاز یک خریدار، در آگهی‌های نمایشگاه آنلاین خودروی همراه مکانیک وجود دارد. گزارش کارشناسی هر خودرو به‌صورت کامل در این آگهی‌ها در دسترس است و علاوه‌بر این، در هر آگهی می‌توانید تعدادی عکس از زوایای مختلف خودرو را به همراه اطلاعات زیر مشاهده کنید:

  • وضعیت فنی و بدنه
  • میزان کارکرد
  • مانده بیمه
  • وضعیت سند
  • محل بازدید
  • رنگ
  • نوع گیربکس
  • نقاط قوت خودرو

با این اوصاف، شما پس از پسندیدن یک خودرو، برای خرید آن تنها به یک بازدید نیاز دارید و دیگر لازم نیست برای اطلاع از وضعیت خودرو و انطباق آن با مشخصات درج‌شده در آگهی، وقتتان را برای مکالمات تلفنی یا بازدیدهای بدون نتیجه تلف کنید.

4- تضمین امنیت معاملات و طی شدن مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو

کارشناسان همراه مکانیک از لحظه انتخاب خودرو تا عقد قرارداد همراه شما هستند و تمامی مراحل حقوقی و مالی خرید خودرو با نظارت مستقیم همراه مکانیک انجام می‌شود. همچنین پیش از درج آگهی، هویت مالک خودرو احراز می‌شود. انطباق مدارک خودرو با پلاک و مشخصات ظاهری و فنی آن، یکی از مراحل کارشناسی خودرو در همراه مکانیک است و در صورتی‌که این انطباق وجود نداشته باشد، خودرو آگهی نمی‌شود.

این موضوع باعث می‌شود که در همراه مکانیک خبری از آگهی‌های جعلی و خودروهای فرضی نباشد.

5- ثبت سند شش‌دانگ به‌نام خریدار و تحویل 24 ساعته خودرو در خرید اقساطی

افزایش شدید قیمت خودرو در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از افراد توان خرید نقدی آن را نداشته باشند و این اتفاق بازار کلاه‌برداری در حوزه فروش اقساطی خودرو را هم داغ کرده است. متأسفانه تعداد افرادی که فریب شرکت‌های لیزینگ جعلی را می‌خورند و با وعده خرید قسطی خودرو با سود و پیش‌پرداخت پایین و… سرمایه خود را ازدست می‌دهند، کم نیست. البته این تنها روش محبوب کلاه‌برداری در این حوزه نیست و این روش‌ها دائم به‌روز می‌شوند.

در خرید قسطی خودرو صفر یا کارکرده از همراه مکانیک، خودرو در کمتر از 24 ساعت به شما تحویل داده می‌شود و از همان ابتدای کار سند شش‌دانگ خودرو به نام خودتان ثبت می‌شود. همچنین تضمین کارشناسی خودرو در فروش قسطی هم وجود دارد و شما با پرداخت 50 درصد قیمت خودرو، در کمترین زمان ممکن صاحب خودرویی می‌شوید که از انطباق وضعیت آن با گزارش کارشناسی اطمینان دارید.

علاوه‌بر این، همراه مکانیک با شرکت‌های لیزینگ معتبر همکاری می‌کند و می‌توانید با مراجعه به سایت بانک مرکزی از اعتبار مجوز آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

6- اعتبار و رضایت مشتریان دیگر همراه مکانیک

همراه مکانیک با شعار همراه خرید، همراه فروش و به آدرس hamrah-mechanic.com ،تمامی مجوزهای لازم برای خریدوفروش نقد و اقساطی خودرو را دارد و توانسته در نزدیک به یک دهه فعالیت خود در بازار خودروی ایران، رضایت بیش از 90 درصد از مشتریانش را کسب کند. همچنین تضمین کارشناسی خودروها به این معنی است که همراه مکانیک از تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود و به‌روز بودن تجهیزات مورداستفاده در این فرایند، اطمینان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان