مکس-اوت؛ ماشین اسپرت نیسان

نیسان طرح‌هایی از مکس-اوت را اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر کرد. این ماشین همراه با چهار کانسپت دیگر مجموعه‌ای از مدل‌های الکتریکی را نمایش می‌دهد که خودروساز ژاپنی می‌خواهد در سال‌های آینده به بازار عرضه کند.

مکس-اوت؛ ماشین اسپرت نیسان

نیسان همزمان با برگزاری یک نمایشگاه در ژاپن از یک کانسپت جدید رونمایی کرد. نام این کانسپت مکس-اوت (Max-Out)است و ایده یک ماشین اسپرت الکتریکی را نمایش می‌دهد.

نیسان طرح‌هایی از مکس-اوت را اواخر سال 2021 منتشر کرد. این ماشین همراه با چهار کانسپت دیگر مجموعه‌ای از مدل‌های الکتریکی را نمایش می‌دهد که خودروساز ژاپنی می‌خواهد در سال‌های آینده به بازار عرضه کند.

کانسپت مکس‌-اوت در نمایشگاه نیسان در شهر کیوتو رونمایی شد

کانسپت مکس‌-اوت در نمایشگاه نیسان در شهر کیوتو رونمایی شد

ظاهر مکس‌-اوت کاملا با مدل‌های کنونی نیسان متفاوت است. چراغ‌های جلو رشته‌هایی از لامپ‌های ال‌ئی‌دی است که در قابی مستطیل قرار گرفته و نمای جلوی ماشین را شکل داده است. ماشین دو نفره است و نمایشگری بزرگ روی داشبورد دارد.

کانسپت مکس‌-اوت نیسان

کانسپت مکس‌-اوت نیسان

نیسان اطلاعاتی درباره توانایی‌های فنی ماشین ارائه نکرده و فقط گفته که نیروی موتور به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و ماشین بسیار چابک است. رسانه‌ها براساس اطلاعاتی که از فن‌آوری‌های نیسان برای مدل‌های آینده منتشر شده، پیش‌بینی کرده‌اند که قدرت ماشین بیش از 300 اسب بخار است.

نمایشگاه فن‌آوری‌های نیسان به مدت یک ماه در دفتر مرکزی کارخانه در شهر یوکوهاما در ژاپن برگزار می‌شود. برنامه‌ها و سخنرانی‌ها در این نمایشگاه از طریق اینترنت پخش می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان