دکوراسیون تابستانی وشاد برای خانه شما

وقتش رسیده تا دکوراسیون داخلی خانه خود را از رنگهای شاد و سرد برای تابستان گرم پر کنید تا فضای اطرافتان پر از انرژی زندگی باشد .

دکوراسیون تابستانی وشاد برای خانه شما

چگونه با دکوراسیون به استقبال گرما برویم

با رسیدن آفتاب سوزان، وقت خلاص شدن از دکوراسیون سنگین زمستانی، روشن شدن فضای داخلی و در نتیجه تغییر حال و هوای شماست. برای این منظور راه های سریع و آسانی وجود دارد.

شما می توانید با ایجاد تغییرات کوچک، تفاوتی اساسی در دکوراسیون منزل خود را ایجاد کنید و فضای زندگی تان را برای فصل گرم سال آماده نمایید.
وقت آن رسیده است که خانه و اتاق های مان را سبک و روشن کنیم و بگذاریم هوا جریان داشته باشد و در واقع باید اجازه دهیم تا فصل تابستان از میان نور خورشید، اندکی به زندگی مان بتابد این روزها، شکوفه، سبزه، روزهای طولانی، خورشید درخشان و تابناک، گرما و... فضای پیرامون ما را فرا گرفته است.
شما می توانید با ایجاد تغییرات کوچک، تفاوتی اساسی در دکوراسیون منزل خود را ایجاد کنید و فضای زندگی تان را برای فصل گرم سال آماده نمایید. مثلاً:

لایه های کلفت و ضخیم زمستانی را هنوز جمع نکرده اید!
یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای ایجاد تغییرات بزرگ این است که پوشش اتاق ها را کاهش دهید. روتختی ها را سبک کنید به جای پتوهای ضخیم و پشمی، ملحفه های سبک و نازک با رنگ های ملایم و روشن بیندازید. برخی از رومیزی های ضخیم را جمع کنید. روبالشتی ها، کوسن ها، رومیز ی ها و هر چیز دیگری که به شما حس گرما و حرارت می دهد را جمع کنید و در یک صندوق و یا جعبه برای زمستان بعدی نگهداری کنید.

از دکوراسیون روشن و براق استفاده کنید
تمام وسایل سنگین را جمع کنید و از وسایل سبک تر استفاده کنید. از رنگ های روشن، پارچه های نخی و گلدار که می توانند در تزئین روی تختخواب، کوسن ها، سطح میزها و پرده ها و... به کار روند، استفاده کنید. پرده ها و قالیچه های روشن به راحتی می توانند حس اتاق ها را تغییر دهند. می توانید از گل ها و گیاهان آپارتمانی نیز استفاده کنید و در برخی نقاط خانه آنها را جای دهید.

دکوراسیون

تا می توانید از نورهای طبیعی استفاده کنید
روزهای تابستان گرم و طولانی هستند. یک صندلی راحتی در یک جای امن از خانه در زیر نور طبیعی بسیار دلچسب و دلنشین به نظر می رسد. سعی کنید در یک ناحیه از خانه کنار یکی از پنجره ها، چنین فضایی را ایجاد کنید. اگر روبروی پنجره یک فضای سبز باشد (مثلا یک باغچه) بسیار بهتر است.

کنار شومینه به جای آتش و حرارت از گل های زیبا و طبیعی استفاده کنید
شومینه فقط برای گرم کردن خانه نیست. در فصل گرم سال نیز می توان از آن با هدف دیگری استفاده کرد. چند تابلو با عکس های زیبا، چند شاخه گل و یک قالیچه روشن مقابل آن، فضایی تابستانی را ایجاد خواهد کرد.

فضای اطراف را لخت تر کنید
هر چه پوشش داخل خانه سبک تر شود، اطراف شما از پوشیدگی ها دورتر شود، حس تابستانی تر به خانه خواهید بخشید. تا جائیکه می توانید از قالیچه های کوچک به جای انواع بزرگ تر استفاده کنید. اجازه دهید فضای بیشتری از کف اتاق ها بدون پوشش باشد.

از گیاهان بیشتری استفاده کنید
گیاهان آپارتمانی حس تازگی عجیبی به خانه می دهند. با اینکار زندگی و نشاط را به خانه تان می آورید و البته به کیفیت هوای آن نیز اضافه می کنید. تابستان و بهار بهترین فرصت زمانی برای بهره گیری از انواع درختچه ها و گیاهان است.

رنگ های روشن به جای رنگ های تیره
اگر نمی توانید رنگ دیوارها را به راحتی تغییر دهید، مهم نیست، از تغییرات کوچک تر در حد تغییر پارچه و رنگ روبالشتی شروع کنید. اگر نمی توانید دوباره دیوارها را رنگ بزنید و از رنگ های روشن استفاده کنید. می توانید این کار را روی مبلمان انجام دهید. از آینه های بیشتری استفاده کنید تا نور خانه به حداکثر برسد.

استفاده از تابلوهای نقاشی با طرح گل ها
در اتاق خواب تان یک تابلو یا چند تابلوی کوچک از گل ها را روی دیوار بزنید. گل ها حس واقعی زندگی را نشان می دهند و به راحتی می توانند اتاق خواب را از حالت خنثی خارج کنند و البته به اتاق تان نیز سبک بدهند.

دکوراسیون تابستانی وشاد برای خانه شما

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان