آموزش طراحی ناخن با اسفنج با آسان ترین روش

اگر شما هم طرفدار زیبایی و طراحی ناخن هستید و مایلید خودتان در منزل این کار را انجام دهید. در این مطلب یک روش ساده و جذاب طراحی ناخن با اسفنج آموزش داده می شود.

آموزش طراحی ناخن با اسفنج با آسان ترین روش

لاک زدن و طراحی ناخن به روش های مختلفی انجام می شود که با یادگیری آن می توانید همیشه ناخن های زیبایی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم یک روش ساده اما جذاب طراحی ناخن با اسفنج را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

ساده ترین روش طراحی ناخن با اسفنج

امروزه طراحی ناخن محبوبیت بسیاری بین خانم ها پیدا کرده و در انواع مدل ها انجام می شود. یکی از ساده ترین و زیباترین نوع طراحی ناخن، طراحی به کمک اسفنج می باشد. در صورتی که علاقمند هستید تا این روش ساده و جذاب را فرا بگیرید با ادامه مطلب همراه ما باشید تا شیوه صحیح طراحی دو رنگ ناخن توسط اسفنج را یاد بگیرید.

لاک زدن و طراحی ناخن به روش های مختلفی انجام می شود که با یادگیری آن ها می توانید به راحتی در منزل ناخن های زیبا و جذابی طراحی کنید. روشی که آموزش داده می شود ساده ترین شیوه طراحی ناخن محسوب می شود که بدون صرف وقت و هزینه زیادی، بهترین طراحی را با کمی سلیقه و خلاقیت می توانید ایجاد کنید.

برای شروع لوازم زیر را تهیه و سپس طبق مراحل پیش بروید.

  • دو رنگ لاک ژل
  • اسفنج
  • بیس کات ناخن
  • تاپ کات ناخن
  • استون

1. ابتدا یک لایه بیس کات ناخن روی ناخن ها بزنید و صبر کنید تا خشک شود. همچنین اگر دستگاه لاک خشک کن یا یو وی ال ای دی در دسترس دارید ، می توانید ناخن ها را به کمک این دستگاه، خشک کنید. بعد یک رنگ از بین دو رنگ انتخابی برای طراحی ناخن را برداشته و دو لایه از آن روی سطح ناخن بزنید و مجددا صبر کنید تا خشک شود.

2. سپس کمی از لاک ژل ها را روی سطح صافی ریخته و اطمینان یابید که به سمت رنگ دیگر سرازیر نمی شود. وگرنه طراحی ناخن کثیف می شود.

3. بعد به کمک یک خلال دندان رنگ ها را با هم ترکیب کرده و اگر می خواهید پررنگ تر باشد رنگ های را بیشتر ترکیب نمایید. چنانچه تمایل دارید طراحی ناخن کمرنگ باشد که میزان کمی از رنگ ها را با هم مخلوط کنید.

4. حالا یک تکه از قسمت بالای اسفنج را به لاک ژل هایی که با هم ترکیب کرده اید، زده به طوری که قسمت بالایی اسفنج به لاک آغشته شود.

5. پس از آغشته شدن اسفنج به لاک مدنظر، اسفنج را مستقیما روی ناخن کشیده و به شکل ضربه ای قسمت های بالایی و پایینی ناخن را طراحی نمایید به نحوی که کل سطح ناخن را بپوشاند. بعد اجازه دهید ناخن خشک شود یا به از دستگاه لاک خشک کن (یو وی ال ای دی) کمک بگیرید.

6. در نهایت به کمک یک قلم موی آغشته به استون، اطراف ناخن را که به خاطر اسفنج کثیف شده تمیز کنید و در آخر یک لایه تاپ کات به سطح ناخن ها زده و صبر کنید تا خشک شوند.

همچنین می توانید برای گرفتن ایده های متنوع از زیبا و شیک از مطالب قبلی آرگا بازدید نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر