هر آنچه از سریال True Lies باید بدانید

در سال ۱۹۹۴ میلادی، آرنولد شوارتزنگر و جیمی لی کرتیس در نقش زوجی جاسوس در فیلم دروغ‌های حقیقی (True Lies) ساخته جیمز کامرون نقش‌آفرینی کردند که به عنوان اثری کلاسیک شناخته می‌شود. حالا تقریبا پس از سه دهه از آن، قرار است سریالی بر اساس این فیلم کمدی اکشن ساخته شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

هر آنچه از سریال True Lies باید بدانید

در سال 1994 میلادی، آرنولد شوارتزنگر و جیمی لی کرتیس در نقش زوجی جاسوس در فیلم دروغ‌های حقیقی (True Lies) ساخته جیمز کامرون نقش‌آفرینی کردند که به عنوان اثری کلاسیک شناخته می‌شود. حالا تقریبا پس از سه دهه از آن، قرار است سریالی بر اساس این فیلم کمدی اکشن ساخته شود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

این فیلم کلاسیک داستان مامور اطلاعات آمریکا به نام هری تسکر با بازی آرنولد شوارتزنگر را دنبال می‌کند که زندگی دوگانه‌ای به عنوان یک جاسوس و یک شوهر دارد و این در حالی است که همسر وی به نام هلن یک منشی حقوقی است و از زندگی خودش خسته شده است. در همین حین، هلن متوجه زندگی مخفیانه همسرش می‌شود.

سریال «دروغ‌های حقیقی» بر اساس این فیلم موفق است و داستان آن را مت نیکس قلم زده و آنتونی همینگوی سکان کارگردانی قسمت‌های آن را در دست دارد. این سریال قرار است همان داستان فیلم را به تصویر بکشد و در آن، استیو هووی و جینجر گونزاگا نقش‌های اصلی را به تصویر خواهند کشید.

سریال «دروغ‌های حقیقی» داستان این زوج و رابطه میان آن‌ها را روایت می‌کند. هلن پروفسور زبان است و از زندگی روتینش بین کار و خانه خسته شده و به دنبال هیجان است. در همین حین، او متوجه می‌شود که همسرش در حقیقت یک جاسوس است و همین نیز زندگی این زوج را به سمتی پر از هیجان و خطر سوق می‌دهد.

بدون شک با توجه به عوامل سازنده و همچنین بازیگران این اثر، سریال «دروغ‌های حقیقی» می‌تواند به اثری جذاب و مهیج تبدیل شود که بیننده‌ها از تماشای آن لذت ببرند. در ادامه همراه با ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره داستان، بازیگران و تاریخ شروع پخش این سریال بدست بیاورید.

عوامل سازنده سریال True Lies

سریال اکشن و کمدی «دروغ‌های حقیقی» به نویسندگی مت نیکس است و آنتونی هرمینگوی سکان کارگردانی آن را در دست دارد. مت نیکس نویسنده و کارگردانی است که بیشتر برای ساخت سریال‌هایی همچون مهره سوخته (Burn Notice)، سریال پسران خوب (The Good Guys) و سریال بااستعداد (The Gifted) شناخته می‌شود.

آنتونی هرمینگوی نیز سابقه کار در سریال سی‌اس‌آی: نیویورک (CSI: New York)، سریال خون حقیقی (True Blood)، سریال بی‌شرم (Shameless)، سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Crime Story)، سریال همه برخیزید (All Rise) و سریال ای آر (ER) را در کارنامه خودش دارد.

داستان سریال True Lies

هری تسکر زندگی دوگانه‌ای دارد. او به عنوان مامور اطلاعات کار می‌کند اما همسرش و بچه‌هایش این موضوع را نمی‌دانند و فکر می‌کنند او مشاور کامپیوتر است که اصلا وظایف خانوادگی خودش را انجام نمی‌دهد. همسر وی به نام هلن، استاد زبان است و زیر بار مسئولیت‌های سنگین‌اش کمر خم کرده است. تنها چیزی که او در زندگی می‌خواهد، اندکی هیجان و ماجراجویی است.

هلن پس از اینکه راز هری را کشف می‌کند، باید برای نجات دنیا و همچنین ازدواج بینشان تلاش کند. به نظر می‌رسد که او نیز مهارت‌های جنگی فوق‌العاده‌ای دارد که همه از جمله هری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. حالا آن‌ها زندگی جدید و مهیجی را در پیش خود دارند که در آن به ماموریت‌های مخفی می‌روند و جانش را به خطر بیاندازند.

بازیگران سریال True Lies

همانطور که در بالا ذکر شده بود، بازیگران جدیدی قرار است نقش‌های اصلی سریال «دروغ‌های حقیقی» ساخته شده بر اساس فیلم اصلی را بازی کنند. در این اثر تازه، ستاره سریال بی‌شرم (Shameless) یعنی استیو هووی و ستاره سریال خراب شده (Wrecked) یعنی جینجر گونزاگا قرار است نقش هری و هلن تسکر را به تصویر بکشند.

استیو هووی قبلا سابقه حضور در سریال‎‌های جذاب و محبوبی را داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال ریبا (Reba)، سریال نیروهای ویژه (SEAL Team) و سریال فرزندان آشوب (Sons of Anarchy) اشاره کرد. این بازیگر اخیرا در فیلم شیفت روز (Day Shift) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس در کنار جیمی فاکس نقش‌آفرینی کرده است.

جینجر گونزاگا نیز بیشتر برای بازی در سریال شی هالک: وکیل دادگستری‌ (She-Hulk: Attorney at Law) محصول دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و در کارنامه هنری خودش نیز سابقه بازی در آثاری همچون سریال صبح روز بعد (The Morning After)، سریال میکسولوژی (Mixology)، سریال من اینجا می‌میرم (I’m Dying Up Here) و سریال نیروی فضایی (Space Force) را نیز دارد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «دروغ‌های حقیقی» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به ستاره سریال سی‌اس‌آی: میامی (CSI: Miami) عمر میلر در نقش آلبرت گیبسون اشاره کرد. این شخصیت در فیلم اصلی نیز حضور داشته است. از جمله دیگر بازیگران مکمل سریال نیز می‌توان اریکا هرناندز در نقش ماریا، مایک اوگورمن در نقش لوثر، آنابلا دیدیون در نقش دانا تسکر، لوکاس جی در نقش جک، دنین تایلر در نقش خانم مایرز و بورلی دی‌آنجلو در نقش تریبلی اشاره کرد.

سریال True Lies چند قسمت دارد؟

اولین فصل از سریال «دروغ‌های حقیقی» شامل 13 قسمت خواهد بود و هر قسمت نیز تقریبا 60 دقیقه زمان خواهد داشت. اولین قسمت از سریال در همان روز ابتدایی پخش خواهد شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی از شبکه سی‌بی‌سی و همچنین سرویس آنلاین پارامونت پلاس عرضه خواهند شد.

تاریخ پخش سریال True Lies

سریال «دروغ‌های حقیقی» در ابتدا برای پخش در ماه فوریه سال 2023 میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما حالا پخش فصل اول آن از تاریخ 1 ماه مارس (چهارشنبه 10 اسفند 1401) شروع خواهد شد. به دنبال پخش هر قسمت از سریال از شبکه سی‌بی‌اس، آن قسمت روی سرویس آنلاین پارامونت پلاس نیز عرضه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان