جشن مرسدس-بنز در زیندلفینگن

مرسدس-بنز با ساخت یک مدل الکتریکی EQS، تولید ۲۲ میلیون خودرو در کارخانه‌اش در شهر زیندلفینگن آلمان را جشن گرفت. کارخانه زیندلفینگن از سال ۱۹۴۶ یکی از مراکز اصلی ساخت ماشین‌های لوکس مرسدس-بنز است و در حال حاضر علاوه بر مدل‌های بنزینی و الکتریکی، مدل‌های بسیار لوکس مایباخ و مدل‌های اسپرت AMG بنز در این کارخانه تولید می‌شود.

جشن مرسدس-بنز در زیندلفینگن

مرسدس-بنز با ساخت یک مدل الکتریکی EQS، تولید 22 میلیون خودرو در کارخانه‌اش در شهر زیندلفینگن آلمان را جشن گرفت. کارخانه زیندلفینگن از سال 1946 یکی از مراکز اصلی ساخت ماشین‌های لوکس مرسدس-بنز است و در حال حاضر علاوه بر مدل‌های بنزینی و الکتریکی، مدل‌های بسیار لوکس مایباخ و مدل‌های اسپرت AMG بنز در این کارخانه تولید می‌شود.

کارخانه زیندلفینگن در سال 1915 برای ساخت هواپیما تاسیس شد و تولید خودرو در آنجا از سال 1919 آغاز شد. اولین محصول بنز که در این کارخانه ساخته شد، مدل نایت 45/16 بود. در سال 1924، مدیر کارخانه با اقتباس از روش هنری فورد، خط تولیدی مشابه با کارخانه فورد تاسیس کرد و تولید را افزایش داد.

مرسدس-بنز نایت 45/16، اولین ماشینی بود که در کارخانه زیندلفینگن تولید شد

مرسدس-بنز نایت 45/16، اولین ماشینی بود که در کارخانه زیندلفینگن تولید شد

خط تولید خودرو در کارخانه زیندلفینگن در اوایل دهه هفتاد میلادی

خط تولید خودرو در کارخانه زیندلفینگن در اوایل دهه هفتاد میلادی

تولید ماشین پس از جنگ جهانی دوم از سال 1946 در زیندلفینگن از سر گرفته شد و کارخانه در سال 1962 تولید یک میلیون دستگاه ماشین را جشن گرفت. در اواخر دهه شصت میلادی حجم تولید در کارخانه به اوج رسید و در سال 1969 کارخانه تولید هزار دستگاه ماشین در روز را ثبت کرد.

در حال حاضر حدود 35 هزار کارگر در زیندلفینگن کار می‌کنند. آلودگی دی‌اکسید کربن این کارخانه به گفته مرسدس-بنز صفر است و همه الکتریسیته‌اش از منابع تجدیدپذیر تامین می‌شود که بخشی از آن باتری‌های خورشیدی است که در سقف کارخانه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان