سطح هوشیاری شهرام عبدلی در چه وضعیتی است؟

مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می‌شود، نمی‌توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد.

سطح هوشیاری شهرام عبدلی در چه وضعیتی است؟

فارس نوشت: مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می‌شود، نمی‌توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد.

مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می‌شود، نمی‌توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد.

خداپرست مدیر بیمارستان قائم مشهد اظهار داشت: وضعیت 48 ساعت آینده شهرام عبدلی نامشخص است و مردم ایران باید برای سلامتی این هنرمند خوش آتیه کشورمان دعا کنند.

وی افزود: همسر و خانواده‌اش در کنارش حضور دارند ‌و این حضور می‌تواند بر روند بهبود عملکرد این هنرمند کشورمان تاثیرگذار باشد.

خداپرست عنوان کرد: برترین و بهترین تیم پزشکی مغز و اعصاب بیمارستان قائم مشهد به منظور درمان این بازیگر کشورمان تشکیل شده ‌و مراحل درمان زیر نظر بهترین متخصصان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: شهرام عبدلی دچار عارضه سکته خونریزی‌دهنده مغزی شده ‌و متاسفانه حال عمومی وی نسبت به روز اول هیچ تغییری نکرده است.

خداپرست خاطرنشان‌کرد: به دلیل تزریق آمپول و داروهایی که به منظور روند درمان مصرف می‌شود، نمی‌توان سطح هوشیاری شهرام عبدلی را تشخیص داد اما به محض اینکه نشانه‌های هوشیاری در ‌بازیگر 46 ساله کشورمان مشاهده شد اگر نیاز به عمل مجدد باشد عمل دوم انجام خواهد شد.

مدیر بیمارستان قائم مشهد گفت: بیمارستان قائم از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی مغز و اعصاب درشرق کشور است و برترین پزشکان و کادر درمانی را با تجهیزات کامل داراست و ما با توکل به خدا تمام تلاشمان را برای بهبودی این بازیگر جوان کشورمان انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: هنرمندان و دوستان شهرام عبدلی از راه دور به صورت تلفنی پیگیر حال وی هستند و همسر، خانواده‌اش و همچنین تهیه‌کننده فیلم آسوده‌باش نیز در کنارش هستند و امیدواریم با دعای مردم و هواداران این بازیگر مردمی و دوست‌داشتنی هر چه زودتر شاهد هوشیاری و سلامت وی باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان