بزرگترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس

سرویس آنلاین نتفلیکس توانسته در سال گذشته میلادی سریال‌های برجسته و موفقی را پخش کند، سریال‌هایی که جزو پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ این سرویس آنلاین به شمار می‌روند

بزرگترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس

سرویس آنلاین نتفلیکس توانسته در سال گذشته میلادی سریال‌های برجسته و موفقی را پخش کند، سریال‌هایی که جزو پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ این سرویس آنلاین به شمار می‌روند. از سریال ونزدی (Wednesday) گرفته تا فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) سرویس نتفلیکس توانسته با این آثار به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بزرگترین سریال‌های تاریخ سرویس آنلاین نتفلیکس بپردازیم.

10. فصل پنجم سریال لوسیفر

Lucifer Season 5

Lucifer Season 5

فصل پنجم سریال لوسیفر (Lucifer) در رده دهم پر بیننده‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس قرار گرفت و در 28 روز ابتدایی پخش آن بیش از 560 میلیون ساعت دیده شده است. این سریال داستان لوسیفر مورنینگ‌استار با بازی تام الیس را روایت می‌کند که از حکمرانی جهنم خسته شده و تصمیم می‌گیرد تا زمان خودش را روی سیاره زمین بگذراند. با اینکه سریال «لوسیفر» شش فصل دارد اما فصل پنجم آن به طور قابل‌توجهی در بین مخاطبان از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است و دیگر فصل‌ها همانند فصل پنجم بیننده‌ها نداشته‌اند.

9. فصل سوم سریال چیزهای عجیب

Stranger Things 3

Stranger Things 3

فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» در جایگاه نهم قرار گرفته و در 28 روز ابتدایی پخش آن در سرویس آنلاین نتفلیکس بیش از 582 میلیون ساعت دیده شده و همچنان نیز از محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران و بیننده‌های این سریال برخوردار است. سریال «چیزهای عجیب» یکی از موفق‌ترین سریال‎‌های اوریجینال سرویس آنلاین نتفلیکس محسوب می‌شود که در فصل سوم آن، ترکیبی از موضوعات بزرگ شدن و تغییر رابطه با عناصری از ژانر علمی تخیلی و وحشت با یکدیگر ترکیب شدند.

8. فصل چهارم سریال مانی هایست

Money Heist Part 4

Money Heist Part 4

چهارمین فصل از سریال مانی هایست یا سرقت پول (Money Heist) نیز اولین سریال غیر انگلیسی زبان در این فهرست به شمار می‌رود که بیش از 619 میلیون ساعت توسط کاربران سرویس آنلاین نتفلیکس دیده شده است. این اثر در مدت 28 روز ابتدایی پخشش، نسبت به فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» بیش از 300 میلیون ساعت بیشتر مشاهده شده است. فصل چهارم سریال «مانی هایست» توانسته به خوبی ادامه داستان این کاراکترهای دوست‌داشتنی را روایت کند و زمینه‌سازی‌های لازم را برای فصل پنجم انجام بدهد.

7. فصل اول سریال بریجرتون

Bridgerton Season 1

Bridgerton Season 1

یکی دیگر از سریال‌های برجسته نتفلیکس که در سال 2020 میلادی منتشر شده است، فصل اول سریال بریجرتون (Bridgerton) نام دارد که به هنگام پخش خود توانست به موفقیت قابل‌توجهی دست پیدا کند. این اثر ترکیبی از ثروتمند، عشق، درام و شایعه در دوره ریجنسی را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد و در طی 28 روز ابتدایی پخشش، بیش از 625 میلیون ساعت دیده شده و این در حالی است که توسط منتقدان بسیار تحسین شده است.

6. فصل دوم سریال بریجرتون

Bridgerton Season 2

Bridgerton Season 2

به دنبال موفقیت فصل اول سریال «بریجرتون»، فصل دوم آن نیز حتی توانست در بین مخاطبان به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند و در حدود 565 میلیون ساعت در 28 روز ابتدایی پخش آن توسط بیننده‌ها مشاهده شده است. جدای از بیننده‌های بسیار زیاد فصل دوم سریال، اضافه شدن سیمونه اشلی به جمع بازیگران آن نیز توانسته جذابیت بیشتری به این اثر ببخشد و داستان آن را به شکلی جذاب‌تر و بهتر به نمایش بگذارد.

5. فصل پنجم سریال مانی هایست

Money Heist Part 5

Money Heist Part 5

فصل پنجم سریال «مانی هایست» به عنوان آخرین فصل از این سریال محبوب اسپانیایی شناخته می‌شود و همین نیز باعث شده تا بیننده‌های بسیار زیادی به سمت آن کشیده شوند. این فصل از سریال بیش از 792 میلیون ساعت در 28 روز ابتدایی دیده شده که باعث شده تا در جایگاه پنجم پربیننده‎‌ترین سریال‌های تاریخ سرویس آنلاین نتفلیکس قرار بگیرد. فصل پنجم سریال شامل 10 قسمت بود که در قالب دو بخش جداگانه پنج قسمتی پخش شد و ادامه اتفاقات تلخ و ناگوار فصل قبلی را به نمایش در آورده و در عین حال، داستان این کاراکترها را به شکلی جالب به نقطه پایان رسانده است.

4. سریال دامر هیولا: داستان جفری دامر

Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story

Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story

سریال دامر – هیولا: داستان جفری دامر (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story) یکی دیگر از سریال‌های موفق سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که با وجود موضوع بحث‌برانگیز و جنجالی‌اش توانست مورد توجه تعداد بسیار زیادی از بیننده‌ها قرار بگیرد. این سریال داستان زندگی جفری دامر با بازی ایوان پیترز را روایت می‌کند که به عنوان هیولای میلواکی شهرت دارد و در طی فعالیتش تعداد زیادی را به قتل رسانده و حتی برخی از قربانیان خودش را خورده است.

3. فصل اول سریال ونزدی

Wednesday

Wednesday

سریال ونزدی (Wednesday) ساخته تیم برتون است و اقتباسی تازه از فرنچایز خانواده آدامز (The Addams Family) به شمار می‌رود که در آن، داستان بر محوریت دختر جوان این خانواده به نام ونزدی است. او به آکادمی نورمور می‌رود که دبیرستانی برای دانش‌آموزهایی با قدرت‌های فراطبیعی محسوب می‌شود. این سریال توانست جایگاه سوم پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ نتفلیکس را به خودش اختصاص بدهد و این در حالی است که بیش از 1 میلیارد و 237 میلیون ساعت دیده شده است.

2. فصل چهارم سریال چیزهای عجیب

Stranger Things 4

Stranger Things 4

جایگاه دوم پربیننده‌ترین سریال سرویس آنلاین نتفلیکس را فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» به خودش اختصاص داده و بیش از یک میلیارد و 352 میلیون ساعت در 28 روز ابتدایی پخشش دیده شده است. فصل چهارم این اثر توانست تحسین منتقدان و همچنین بیننده‌ها را بدست بیاورد و فصلی تاریک‌تر و مهیج‌تر نسبت به فصل‌های قبلی را به نمایش بگذارد. این فصل از سریال همچنین زمینه‌سازی‌های لازم برای فصل پنجم و پایانی این اثر را انجام داده است و همین نیز باعث شده تا بیننده‌ها مشتاقانه منتظر فصل پنجم سریال «چیزهای عجیب» باشند.

1. سریال بازی مرکب

Squid Game

Squid Game

بزرگترین سریال سرویس آنلاین نتفلیکس نیز سریال بازی مرکب (Squid Game) است که توانسته در 28 روز ابتدایی پخشش بیش از یک میلیارد و 650 میلیون ساعت توسط بیننده‌ها دیده شود. با اینکه سریال‌های زیادی توانسته بیننده‌های زیادی را به خودشان جلب کنند اما هیچ کدام به اندازه این سریال کره‌ای محبوب نبوده است.

سریال «بازی مرکب» داستانی تاریکی و جالب‌توجه از سیستم طبقه‌بندی و اختلاف طبقاتی در کره جنوبی را به نمایش در می‌آورد. در این اثر، صدها نفر آدم بدهکار و فقیر جمع می‌شوند تا در بازی‌هایی مرگبار شرکت کنند تا شانسی برای بدست آوردن جایزه میلیونی آن را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان