طرح تابلو مغازه تابلو آذین

اگر به دنبال تابلوهای ویترین مغازه هستید که کسب و کار شما را مورد توجه قرار دهد و در معرض دید شما قرار دهد، با متخصصان تبلیغات آذین، تابلوسازی در اصفهان تماس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم در مورد کلیدهای طراحی تابلوهای مغازه موفق صحبت کنیم. ما بیش از 10 سال است که در تجارت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت می کنیم و دوست داریم تخصص و تجربه خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

ما نگاهی دقیق‌تر به این خواهیم داشت که چه چیزی باعث موفقیت در طراحی تابلوهای تبلیغاتی می‌شود و از چه چیزهایی باید دوری کرد.

تابلوهای مغازه اگر خوب طراحی شوند می توانند کمک بزرگی برای بازاریابی باشند.

اگر به دنبال تابلوهای ویترین مغازه هستید که کسب و کار شما را مورد توجه قرار دهد و در معرض دید شما قرار دهد، با متخصصان تبلیغات آذین، تابلوسازی در اصفهان تماس بگیرید.

تابلوهای مغازه - کلیدهای یک طراحی موفق

1. از خوانا بودن آن مطمئن شوید

باید مطمئن شوید که مردم می توانند تابلوهای ویترین مغازه شما را بخوانند. این ممکن است یک نکته بدیهی به نظر برسد، اما اغلب مشاغل تابلوهایی با فونت های غیرمعمول و بسیار فانتزی طراحی می کنند که ممکن است زیبا به نظر برسند اما خواندن آنها تقریبا غیرممکن است. در حالی که داشتن تابلویی که مشتریان فکر می‌کنند زیباست بسیار خوب است، اما اگر نتوانند بفهمند چه می‌گوید، این تابلو عملا بی‌فایده خواهد بود.

در اینجا چند نکته مهم برای اطمینان از خوانایی تابلو شما وجود دارد:

  • مطمئن شوید که یک فونت آسان برای خواندن انتخاب کرده اید.
  • از فونت های شکسته پیچیده دوری کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که حروف به خوبی فاصله داشته باشند و روی هم قرار نگیرند یا خیلی شلوغ نباشند.
  • بیش از حد از حروف بزرگ استفاده نکنید - جمله یا حروف عنوان در واقع راحت‌تر از همه حروف بزرگ خوانده می‌شود.
  • بین کلمات و تصاویر فاصله کافی بگذارید.
  • اگر می خواهید تابلو شما با عبور از ترافیک خوانده شود، باید در عرض چند ثانیه خوانده شود.

2. از رنگ ها برای یک هدف استفاده کنید

انتخاب رنگ برای تابلوهای ویترین مغازه شما نقش مهمی در موفقیت یا شکست تابلوی شما خواهد داشت. رنگ تاثیر زیادی در رفتار و تصمیم گیری افراد دارد. با توجه به آمار موجود، "93 درصد از خریداران گفتند که روی ظاهر بصری تمرکز می کنند و نزدیک به 85 درصد ادعا می کنند که رنگ دلیل اصلی هنگام خرید است!"

رنگ های مختلف واکنش های متفاوتی را از افراد برمی انگیزد.

قرمز: این رنگ بازاریابی محبوب بدن شما را تحریک می کند و فشار خون و ضربان قلب شما را بالا می برد. قرمز احساس فوریت ایجاد می کند، بنابراین بسیاری از کسب و کارها از آن برای ارتقای فروش استفاده می کنند. همچنین شما را گرسنه می کند، بنابراین اغلب در رستوران های فست فود استفاده می شود.

 

آبی: مردان در واقع رنگ آبی را ترجیح می دهند. حس آرامش، امنیت و قابلیت اطمینان را به شما می دهد. اگر برند محافظه‌کاری دارید و می‌خواهید اعتماد را در محصولات خود تقویت کنید، رنگ خوبی است.

سبز: این رنگ بسیار آرامش بخش است و اغلب برای تبلیغ محصولات محیطی استفاده می شود. حس سلامتی، آرامش، طبیعت و هماهنگی را می دهد.

نارنجی و زرد: رنگ‌های بسیار روشن و شاد هستند. آنها یک حس خوش بینی را ایجاد می کنند. اگرچه نارنجی می‌تواند حس احتیاط را ایجاد کند، اما می‌تواند باعث ایجاد اضطراب شود که بر روی خریداران هیجانی و خریداران مغازه تأثیر می‌گذارد تا آنها را به خرید وادار کند.

مشکی: رنگ مشکی را باید کم استفاده کرد زیرا ممکن است بسیار زیاد شود. با این حال، اگر در تعادل صحیح استفاده شود، می تواند نماد هوش، اقتدار، قدرت، ثبات و قدرت باشد.

قرمز فروش را ترویج می کند، آبی اعتماد را ایجاد می کند و رنگ سیاه ثبات را نشان می دهد - یک انتخاب خوب برای یک شرکت املاک و مستغلات

طرح تابلو مغازه

3. تضاد خواندن  تابلو شما را آسان می کند

مهم است که تابلوهای مغازه شما دارای کنتراست مناسبی بین حروف و رنگ‌های پس‌زمینه باشند. پس‌زمینه‌های تیره با متن‌های رنگی روشن یا پس‌زمینه‌های رنگی روشن با متن‌های تیره به بهترین شکل ممکن خودنمایی می‌کنند. از استفاده از رنگ هایی که به هم نزدیک هستند مانند متن سفید در پس زمینه بژ خودداری کنید. خواندن این ترکیب در یک روز آفتابی تقریبا غیرممکن خواهد بود.

قرار دادن حاشیه در اطراف متن یا گرافیک می تواند سرعت خواندن آن را افزایش دهد. اگر می‌خواهید رنگ‌هایی داشته باشید که رنگ‌های نزدیک‌تری به پس‌زمینه و متن شما داشته باشند، اضافه کردن یک سایه یا طرح کلی به حروف، آن را بسیار بهتر متمایز می‌کند.

پس زمینه آبی تیره با حروف زرد با حاشیه سفید تضاد خوبی برای خواندن ارائه می دهد.

4. آن را در اندازه مناسب قرار دهید

برای تابلوهای ویترین، اندازه واقعا مهم است. خواندن حروف بزرگتر ساده تر است. اگر می خواهید تابلوهای ویترین مغازه شما از فاصله دورتری دیده شوند، آنها را تا حد امکان بزرگ کنید. "یک قانون خوب ممکن است 10 فوت در هر اینچ از ارتفاع حرف باشد." این بدان معناست که اگر متن شما 20 اینچ ارتفاع داشته باشد، می توان آن را از فاصله 200 فوتی مشاهده کرد.

بنابراین حروف خود را به اندازه ای بزرگ کنید که از راه دور خوانده شود.

طرح تابلو مغازه

5. آن را برجسته کنید

هنگامی که در حال طراحی تابلوهای مغازه هستید، باید به این فکر کنید که چه تابلوهای دیگری قرار است در نزدیکی آن قرار گیرند. شما نمی خواهید تابلو شما با بقیه ترکیب شود. شما می خواهید آن را در بین رقبا برجسته کنید. به عنوان مثال، اگر در کنار کسب و کار شما همسایه ای است که دارای تابلو آبی با حروف سفید است، باید از ترکیب رنگ های متفاوت استفاده کنید تا متمایز شوید.

روشنایی راه دیگری برای برجسته کردن تابلو است، به خصوص اگر تابلوهای اطراف شما روشن نباشد. یک شرکت تابلوسازی حرفه ای می تواند به شما ایده های عالی برای طراحی علامت شما بدهد تا آن را برجسته کنید. شرکت های تابلونما ، گروه کسا ، حیدری پنل و تابلو آذین به شما خدمات تابلو برجسته در ایران ارائه میکنند.

طرح تابلو مغازه

6. کاری کنید که نمایانگر سبک شما باشد

طراحی تابلوی ویترین مغازه می تواند در عرض چند ثانیه منعکس کننده موضوع کسب و کار شما باشد. کسب و کار شما منحصر به فرد است، بنابراین می خواهید این منحصر به فرد بودن را در تابلوهای خود نشان دهید. تابلو شما باید توجه مردم را به خود جلب کند و مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. اطمینان حاصل کنید که روی یک تابلو با کیفیت سرمایه گذاری می کنید که به بهترین وجه نشان دهنده کسب و کار شما باشد و تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. یک تابلوی طراحی نامناسب و بی کیفیت در واقع می تواند مردم را از خود دور کند و حتی آنها را از ورود به محل شما منصرف کند.

طرح تابلو مغازه

7. مطمئن شوید که به مشتریان اجازه می دهد بدانند شما چه می کنید

مگر اینکه شما یک برند بزرگ هستید که به راحتی با یک کلمه قابل تشخیص است، تابلوهای ویترین مغازه شما مکانی برای اتخاذ رویکرد مینیمالیستی نیست. اگر تابلوی شما در مورد کاری که انجام می‌دهید به مشتری بالقوه ارائه دهد تأثیر بیشتری خواهد داشت.

شما همچنان باید پیام را کوتاه و شیرین نگه دارید تا مطمئن شوید که می توان آن را به سرعت خواند، اما همچنین باید به رهگذران بگوید دقیقاً چه می کنید. گرافیکی مانند فنجان با بخار برای یک کافی شاپ یا یک قرص نان برای نانوایی می تواند سرنخ خوبی از تجارت شما بدهد و در جذب کسب و کار جدید موثرتر باشد.

شما باید به سرعت به مشتریان بگویید چه می کنید.

طرح تابلو مغازه

تابلو مورد نیاز خود را با علائم تبلیغات آذین دریافت کنید

شما می توانید برای طراحی، ساخت و نصب هر نوع تابلویی که نیاز دارید، از جمله تابلوهای ویترین مغازه که به شما در ساخت برندتان کمک می کند، به گروه فنی مهندسی تبلیغات آذین اعتماد کنید. ما بیش از 10 سال تجربه در صنعت تابلوسازی در اصفهان ، نما کامپوزیت در اصفهان ، تابلو برجسته اصفهان و تابلو led  اصفهان داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان