شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برای جلوگیری از افزایش قهوه خانه‌ها به برخورد قانونی نیازمندیم

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شاهد گسترش قهوه خانه‌ها در شهر تهران هستیم، چراکه برای جلوگیری از این موضوع با سودجویان برخورد قانونی صورت نمی گیرد.

برای جلوگیری از افزایش قهوه خانه‌ها به برخورد قانونی نیازمندیممجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع افزایش مصرف قلیان و سیگار در بین جوانان، اظهار داشت: قبض و بسطی که در این زمینه به وجود آمده، مواضعی است که مسئولان ابراز می کنند، اگرچه بنده معتقدم دلیل اصلی محکم برخورد نکردن با این موضوع است.

وی افزود: علی رغم اینکه ما خواستار شهر بدون دخانیات هستیم اما در عمل این موضوع محقق نمی شود، چراکه واردات سیگار، قلیان و تنباکو به کشور همچنان وجود دارد.
 
رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شاهد گسترش قهوه خانه‌ها در شهر تهران هستیم، چراکه برای جلوگیری از این موضوع با سودجویان برخورد قانونی صورت نمی گیرد.

شاکری با اشاره به تاکید وزارت بهداشت و درمان در خصوص ضررهای سیگار و قلیان، تصریح کرد: بر اساس تاکید وزارت بهداشت و درمان ضرر استفاده از قلیان چندین برابر مصرف سیگار است، به همین دلیل نمی دانم چرا در این خصوص قانون اعمال نمی شود.

وی با بیان اینکه واردات سیگار و تنباکو برای عده ای سود و منفعت دارد، تاکید کرد: معتقدم تا زمانی که قانون به درستی اجرا نشود همچنان شاهد افزایش مصرف قلیان و سیگار در جامعه خواهیم بود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای جلوگیری از موضوعاتی همچون عدم گسترش قهوه خانه‌ها و واردات سیگار و قلیان به کشور قانون زیاد داریم، گفت: مشکل اصلی که هم اکنون با آن مواجه هستیم درست اجرا نشدن قوانین است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان