معرفی انیمیشن The Magician’s Elephant

حتی قبل از اینکه فرنچایزهای بزرگی همچون هری پاتر (Harry Potter) ساخته شوند نیز علاقه بسیار زیادی برای به تصویر کشیدن سرزمین‌های خیالی، جانوران جادویی و البته جادوگران بوده است. مطمئنا احساس قدم گذاشتن در دنیایی جادویی و مورد علاقه پس از یک روز دشوار، می‌تواند حسی بی‌نظیر داشته باشد.

معرفی انیمیشن The Magician’s Elephant

حتی قبل از اینکه فرنچایزهای بزرگی همچون هری پاتر (Harry Potter) ساخته شوند نیز علاقه بسیار زیادی برای به تصویر کشیدن سرزمین‌های خیالی، جانوران جادویی و البته جادوگران بوده است. مطمئنا احساس قدم گذاشتن در دنیایی جادویی و مورد علاقه پس از یک روز دشوار، می‌تواند حسی بی‌نظیر داشته باشد.

انیمیشن جدید سرویس آنلاین نتفلیکس به نام انیمیشن فیل جادوگر (The Magician’s Elephant) به دنبال آن است تا همین حس و حال بی‎‌نظیر را برای بیننده‌های جوان و خانواده‌های آن‌ها به ارمغان بیاورد و داستانی صمیمانه و انیمیشنی برجسته را به نمایش بگذارد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

انیمیشن «فیل جادوگر» بر اساس کتابی به همین نام محصول سال 2009 میلادی و نوشته کیت دی کامیلو ساخته شده و داستان پسری به نام پیتر را روایت می‌کند که به دنبال پیدا کردن خواهر گمشده‌اش به نام ادل است. این کتاب قبلا نیز برای یک نمایشنامه اقتباس شده و از سال 2021 تا اوایل سال 2022 میلادی به روی صحنه می‌رفت.

دی کامیلو نویسنده‌ای برجسته به شمار می‌رود که تاکنون 25 عنوان را به چاپ رسانده که چهار مورد از آن‌ها برای ساخت فیلم‌های سینمایی برگزیده شدند. از جمله آن‌ها نیز می‌توان به فیلم به خاطر وین دیکسی (Because of Winn-Dixie)، فیلم خیزش ببر (The Tiger Rising)، فیلم افسانه دسپرو (The Tale of Despereaux) و فیلم فلورا و اولیس (Flora & Ulysses) اشاره کرد. انیمیشن «فیل جادوگر» نیز پنجمین اثر اقتباس شده از آثار دی کامیلو به شمار می‌رود و در ماه مارس سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

عوامل سازنده انیمیشن The Magician’s Elephant

سکان کارگردانی انیمیشن «فیل جادوگر» را وندی راجرز در دست دارد و استودیو Animal Logic نیز انیمیشن‌سازی آن را انجام داده و توسط سرویس آنلاین نتفلیکس نیز پخش خواهد شد. لازم به ذکر است که قبل از نتفلیکس، حق ساخت این اقتباس بر اساس کتاب در اختیار کمپانی قرن بیستم فاکس قرار داشت اما در سال 2020 این پروژه به نتفلیکس منتقل شد.

داستان انیمیشن The Magician’s Elephant

شخصیت اصلی داستان انیمیشن «فیل جادوگر» پیتر نام دارد که خواهرش را در دوران کودکی‌اش از دست داده اما با این وجود نمی‌داند که چطور او را از دست داده است. پیتر باور دارد که خواهرش همچنان زنده است و مصمم است تا او را پیدا کند. او یک پیشگو پیدا می‌کند که به او می‌گوید فیل جادوگر را دنبال کند تا بتواند خواهرش را بیابد.

او که اطلاعات بیشتری در دست ندارد، به راه می‌افتد تا این فیل را بیابد. او در مسیرش به نمایش شعبده‌بازی بسیار بزرگی برخورد می‌کند که در آن، فیل در حال اجرای برنامه است. همین نیز باعث می‌شود تا پیتر تصمیم بگیرد این فیل را آزاد کند، فیلی که اکنون در حضانت سلطنتی است.

برای انجام این کار نیز پیتر باید سه ماموریت غیرممکن را انجام بدهد. او که سرشار از امید است، خودش را برای یک ماجراجویی غیرمنتظره آماده می‌کند و در طول مسیر نیز دوستانی را می‌یابد که به او در آزاد کردن این فیل و همچنین پیدا کردن خواهرش کمک می‌کنند. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس بدین شرح است:

«زمانی که پیتر در جستجوی خواهر گمشده‌اش به نام ادل است، در میدان با یک پیشگو برخورد می‌کند و این پیشگو نیز به او می‌گوید که در ذهن او تنها این سوال آیا خواهرش زنده است، وجود دارد. برای اینکه بتواند پاسخ این سوال را پیدا کند، ابتدا باید فیلی مرموز و جادوگر را پیدا کند و همین نیز پیتر را در مسیری پر ماجرا قرار می‌دهد که در آن باید سه ماموریت به ظاهر غیرممکن را به سرانجام برساند، ماموریت‌هایی که چهره شهر را برای همیشه تغییر خواهد داد و پیتر را به ماجراجویی خارق‌العاده‌ و فراموش‌نشدنی‌ای خواهد برد.»

صداپیشه‌های انیمیشن The Magician’s Elephant

برخی از برجسته‌ترین بازیگران و صداپیشه‌ها در انیمیشن «فیل جادوگر» صداپیشگی می‌کنند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. ستاره فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) یعنی نوآ جوپ صداپیشگی شخصیت اصلی داستان به نام پیتر را در دست دارد، پسر جوانی که به دنبال پیدا کردن خواهر گمشده‌اش است.

در کنار او، بازیگر دنیای سینمایی مارول یعنی بندیکت وونگ نقش فیل جادوگر را صداپیشگی می‌کند. پیکسی دیویس نیز که قبلا در انیمیشن مری پاپینز باز می‌گردد (Mary Poppins Returns) بازی کرده، صداپیشه نقش شخصیت ادل خواهد بود.

از جمله دیگر صداپیشه‌های حاضر در انیمیشن «فیل جادوگر» نیز می‌توان به سیان کلیفورد، برایان تایری هنری، آسیف مندوی، مندی پتینکین، میراندا ریچاردسون، کری سامر، لورین توسینت،‌ ناتاشا دیمیتریو و داون فرنچ اشاره کرد.

تاریخ پخش انیمیشن The Magician’s Elephant

همانطور که در بالا ذکر شده بود، ساخت انیمیشن «فیل جادوگر» برای بیش از یک دهه در استودیو فاکس قرن بیستم در وقفه مانده بود اما این پروژه در نهایت به سرویس آنلاین نتفلیکس منتقل شد تا توسعه آن پیشرفت چشمگیری داشته باشد. این اقتباس از کتابی به همین نام نوشته کیت دی کامیلو قرار است در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 26 اسفند 1401) روی این سرویس آنلاین عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان