خرید اسباب بازی با قیمت عمده

مجموعه کیدزلند از سال ۱۳۸۰ با هدف تآمین نیاز های تفریحی و رشد فکری کودکان و نوجوانان شروع بکار نمود

لازم به توضیح است که خرید عمده اسباب بازی برای باید شرکت هایی که اسباب بازی که به صورت عمده فروشی کار می‌کنند معمولاً برای خرید و نگهداری انواع اسباب بازی های تولید داخل کشور و اسباب بازی های وارداتی سرمایه گذاری زیادی را انجام می‌دهند. معمولا خریداران و خرده فروشان اسباب بازی ترجیح می دهند برای خرید اسباب بازی های مورد نیاز خود به عمده فروشی های واقع در شهر خود مراجعه کنند و مهم ترین دلیل این امر معمولا بازدید حضوری از کالا و اطمینان از سالم بودن محصولات خریداری شده است. شایان ذکر است در مجموعه فروشگاهی کیدزلند امکان این را دارید که کالاهایی که خراب و معیوب و حتی در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت کالا وجود دارد و گاهی اوقات به هر دلیلی امکان فروش کالای خریداری شده وجود ندارد. ، خریدار می تواند کالای خریداری شده را بازگرداند و کالای جدید را جایگزین کند. در همین راستا مجموعه کیدزلند از سال 1380 با هدف تآمین نیاز های تفریحی و رشد فکری کودکان و نوجوانان شروع بکار نمود از آنجاییکه مخاطب این مجموعه عزیز ترین افراد خانواده و همچنین آیمده سازان این مرز و بوم هستند ، سنگینی مسیولیت ما را دو چندان نمود. انتخاب نوع کالا ، کیفیت ، سازگاری با فرهنگ ایرانی اسلامی ، رعایت استاندارد و قوانین بهداشت کودکان و نهایتاً ایجاد فضای مفرح و شاد در کنار آموزش و رشد فکری آنها چالشهایی بود که این مجموعه از بدو شروع به کار خود را متعهد و مقید به رعایت آنها نموده است . کیدزلند همچنین اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند که در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها، طرح‌ها و سایر ویژگی‌ها در دسترس هستند .

محبوب ترین و پرفروش ترین اسباب بازی ها :

1- ماشین کنترلی

ماشین کنترلی یکی از محبوب ترین اسباب های پسربچه ها میباشد و جالبی آن این است که در هر سنی که باشند این اسباب بازی رو به عنوان بهترین و محبوب ترین اسباب میشناسند . در سال ۲۰۱۶ اسباب بازی ماشین کنترلی به عنوان پرفروش ترین اسباب جهان شناخته شد .

2- عروسک باربی

هیچ کس نیست که عروسک باربی را نشناسد. از سال 1959 که این اسباب بازی دخترانه ظاهر شد، جایگاه آن تاکنون متزلزل نشده است و این به دلیل تغییرپذیری و تکامل این عروسک است. دنیای باربی ها مانند دنیای مردان است. باربی از یک مدل با موهای بلوند و چشمان آبی به نمایندگی از هر قومیت، شغل و اندازه ای ساخته شد. ثروت فروش این صنعت در سال 2020 حدود 1.35 میلیارد دلار برآورد شده است.

3- مکعب روبیک

کی فکرش را می کرد که یک مکعب کوچک رنگی سال ها بعد به دومین اسباب بازی برتر دنیا تبدیل شود یا حتی سرعت آن آنقدر مهم باشد که مسابقات بین المللی برایش برگزار شود. اولین بار در سال 1974 وارد بازار شد و تا سال 1983 حدود 100 میلیون دلار فروش داشت و تصور می شد این فروش اسباب بازی قابل شکستن باشد. با این ایده ها فروش روبیک کاهش پیدا کرد اما در سال 90 تغییراتی ایجاد شد تا فروش دوباره افزایش یابد. با وجود رکود در سال 2017، رکورد فروش 250 میلیون دلاری را به دست آورد.

4- اسباب بازی لگو

یکی از راه‌های ماندن در اوج این است که دائماً خود را اختراع کنید، هدفی که لگو با موفقیت خیره‌کننده به آن دست یافته است. تحقیقات نشان می دهد که حداقل 400 میلیون نفر در جهان در مقطعی از زندگی خود با لگو بازی کرده اند. فروش 20 مجموعه لگو در هر ثانیه بسیار شگفت آور است که درآمد لگو را در سال 2020 نزدیک به 44 میلیارد دلار کرده است. یکی از دلایل فروش باورنکردنی آن این است که لگو یک اسباب بازی برای پسران و دختران است. البته در مقطعی فروش لگو شروع به کاهش کرد، اما شرکت لگو دست از کار نکشید و با شرکت های مشهور دیگری مانند دیزنی و برادران وارنر همکاری کرد تا در طول سال شخصیت هایی با موارد دلخواه کودکان خلق کند. همه اینها باعث شد لگو به ویژه برای پرفروش ترین اسباب بازی ها ارزش پیدا کند.

5- تفنگ اسباب بازی

یکی دیگر از اسباب بازی هایی که بسیار مورد پسند کودکان و حتی بزرگسالان قرار می گیرد، تفنگ های اسباب بازی می باشد. برخی از این اسلحه ها تیر پرتاب می کنند و هیچ خطری برای بازیکن ندارد. این اسباب بازی ها معمولا از پلاستیک و فوم ساخته می شوند که اغلب برای اسباب بازی ها و بازی های فضای باز استفاده می شود. این شرکت از سال 1989 در میان کودکان و نوجوانان فعال مانند توپ، تفنگ اسباب بازی و حتی کمان های خارق العاده نامی برای خود دست و پا کرد. در نتیجه یکی از اسباب بازی های جنگ فروخته شد

فروش عمده اسباب بازی:

در حال حاضر انواع مختلفی از اسباب بازی های زیبا ساخته می شوند و تصاویر و شخصیت های کارتونی زیبایی را روی آنها خلق می کنند به همین خاطر کودکان به این محصولات علاقه مند می شوند.

مزیت دیگر استفاده از محصولات تولید داخلی کاهش قیمت محصول نسبت به سایر اسباب بازی های مشابه ساخت چین است زیرا که هر اسباب بازی از مواد مختلفی ساخته شده و قیمت های متفاوتی دارد و با خرید عمده محصول می توان هزینه ها را کاهش داد

منبع : فروشگاه کیدزلند

توسعه و تولید محتوا : کارینووب

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان