ماهان شبکه ایرانیان

بهترین انیمه‌های سریالی کمدی ده سال اخیر

در طی دهه اخیر موارد بسیار زیادی تغییر کردند ولی یک چیز که هرگز تغییر نکرده، انیمه‌های کمدی همیشه در دسترس بوده است و هر ساله نیز چندین اثر در این ژانر در دنیای انیمه پخش می‌شوند

بهترین انیمه‌های سریالی کمدی ده سال اخیر

در طی دهه اخیر موارد بسیار زیادی تغییر کردند ولی یک چیز که هرگز تغییر نکرده، انیمه‌های کمدی همیشه در دسترس بوده است و هر ساله نیز چندین اثر در این ژانر در دنیای انیمه پخش می‌شوند. این در حالی است که تنوع این آثار کمدی بسیار بالا است و همه افراد می‌توانند از آن لذت ببرند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه‌های کمدی ده سال اخیر بپردازیم.

11. انیمه شیطان پاره وقت – 2013

Even The Devil Has To Rise & Grind

Even The Devil Has To Rise & Grind

زندگی روزمره بدون داشتن جادو در انیمه شیطان پاره‌وقت (The Devil Is A Part-Timer) چندان آسان نیست. لرد ساتان به همراه ژنرال خودش پس از شکست توسط قهرمان نجیب امیلیا از دنیای انت آیلا عقب‌نشینی می‌کند. متأسفانه، او به دنیایی فانتزی عقب‌نشینی نکرده و همین نیز سبب شده تا او اکنون در ژاپن مدرن و بدون جادو حضور داشته باشد و حالا او هیچ راهی برای بازگشت ندارد. حالا او در یک فروشگاه زنجیره‌ای مشغول به کار شده و سعی دارد تا خودش را به رده بالا برساند.

10. انیمه بدون بازی زندگی هرگز – 2014

Two Siblings Strive To Conquer The World Through Games

Two Siblings Strive To Conquer The World Through Games

انیمه بدون بازی زندگی هرگز (No Game No Life) داستان برادران سورا و شیرو را روایت می‌کند که از زندگی واقعی ناامید شده‌اند. با این حال، زمانی که خدای بازی‌ها تت آن‌ها برگزیده و به جهانی Disboard متقل می‌کند، زندگی‌شان برای همیشه و به شکلی غیرمنتظره تغییر می‌کند. این دنیای تازه تحت بازی‌ها اداره می‌شوند و انسان‌ها به مطیع و فرمانبر دیگر نژادهای این جهان تبدیل شدند. آن‌ها پس از دوست شدن با شاهدخت این پادشاهی، تصمیم می‌گیرند تا بار دیگر بشریت را به جایگاه اصلی‌اش باز گردانند.

9. انیمه مرد تک مشتی – 2015

Being The Strongest Hero Can Actually Be Rather Boring

Being The Strongest Hero Can Actually Be Rather Boring

شخصیت اصلی انیمه سریالی مرد تک مشتی (One-Punch Man) سایتاما نام دارد که برای تفریح به یک ابرقهرمان تبدیل شده است. با این حال، او متوجه می‌شود که این سرگرمی و تفریحش شروع به از دست دادن جذبه‌اش کرده است. او پس از سه سال تمرین اکنون می‌تواند قدرتمندترین دشمنان را تنها با یک مشت از بین ببرد و همین نیز سبب شده تا زندگی او کسل‌کننده شود. با این حال، یک روز او با یک سایبورگ جوان به نام جینوس همراه می‌شود و در ادامه به آکادمی قهرمانان می‌پیوندد تا بار دیگر بتواند حس و حال گذشته خودش را پیدا کند.

8. انیمه کونوشوبا – 2016

Kazuma's "Top-Tier" Party Is Still Garbage Somehow

Kazuma’s “Top-Tier” Party Is Still Garbage Somehow

انیمه کونوشوبا (Konosuba) داستان کازوما ساتو را روایت می‌کند که پس از مرگ فوق‌العاده رقت‌انگیزش، این فرصت را پیدا می‌کند تا در دنیایی دیگر به عنوان یک قهرمان توسط الهه آکوا تناسخ پیدا کند. او در ادامه تصمیم می‌گیرد تا الهه را نیز با خودش به این جهان جدید بکشاند و تیمی از قهرمان‌ها را تشکیل می‌دهد ولی به سرعت متوجه می‌شود که هر یک از اعضای به ظاهر قوی به طرق مختلف بی‌فایده هستند. حالا او باید با همین تیم نه چندان قوی به مقابله با دشمنان بپردازد.

7. انیمه بچه‌های سورزور – 2017

A Bunch of Teens Try To Sort Out This "Love" Thing

A Bunch of Teens Try To Sort Out This “Love” Thing

انیمه بچه‌های سورزور (Tsurezure Children) سناریوهای مختلفی از عشق دوران جوان را به تصویر می‌کشد. این اثر نیز شامل دوستان دوران کودکی، کراش دانش‌آموزها روی معلم، عشق‌های نافرجام، سنپای محبوب، تسوندر و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. مدت زمان کوتاه قسمت‌های این انیمه سرالی و همچنین تمرکز آن روی زوج‌های متعدد سبب شده تا این اثر مناسب همه نباشد اما با این وجود، می‌تواند اوقات جذاب و دلنشینی را رقم بزند.

6. انیمه آسوبی آزوباس – 2018

Three Classmates Play Games

Three Classmates Play Games

فریب سکانس آغازین با آهنگ زیبا و تصاویر جذاب انیمه آسوبی آزوباس (Asobi Asobase) را نخورید چراکه این اثر یک کمدی سورئال پر از افراط کمدی است. این انیمه سریالی حول محور کاسوی نومورای منزوی و ترسناک است که دوستی عجیبی با دو دختر به نام‌های هاناکو هوندا و اولیویا برقرار می‌کند. این سه نفر نیز یک باشگاه تفریحی تشکیل می‌دهند که در آن بازی می‌کنند و سرگرم می‌شوند. با این حال، جدی شدن این بازی‌ها و زیاده‌روی در آن‌ها نیز سبب شده تا کمدی افراطی جالبی در این اثر به تصویر کشیده شود.

5. انیمه کاگویا ساما: عشق جنگ است – 2019

The First To Confess Loses

The First To Confess Loses

انیمه کاگویا ساما: عشق جنگ است (Kaguya-sama: Love Is War) در آکادمی معتبر شوچین جریان دارد و داستان یک وارث از خانواده بسیار سرد اما قدرتمند را روایت می‌کند که معاون شورای دانش‌آموزی مدرسه است. او عاشق رئیس شورای دانش‌آموزی فقیر ولی باهوش میوکی شیروگان می‌شود و همانطور که مشخص می‌شود، میوکی نیز عاشق او است. همین نیز سبب شده تا آن‌ها تلاش کنند تا دیگری زودتر نسبت به عشق میان‌شان اعتراف کند.

4. انیمه دستان خود را از ایزوکن دور نگه دارید 2020

Three Friends Start An Animation Club

Three Friends Start An Animation Club

انیمه دستان خود را از ایزوکن دور نگه دارید (Keep Your Hands Off Eizouken) نامه‌ای عاشقانه و دلنشین نسبت به دنیای انیمیشن به شمار می‌رود. این اثر داستان سه دختر را روایت می‌کند که علاقه شدیدی نسبت به هنر و انیمیشن دارند و یک باشگاه انیمیشن‌سازی را راه‌اندازی می‌کنند و شروع به ساخت انیمیشنی می‌کنند که در نهایت همه جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد. این اثر به خوبی توانسته تا پتانسیل بسیار بالای دنیای انیمیشن را به رخ بکشد.

3. انیمه درس‌های زندگی با اورامیچی اونیسان – 2021

Here's A Lesson From Uramichi: Adult Life Is Soul Destroying

Here’s A Lesson From Uramichi: Adult Life Is Soul Destroying

بالغ بودن بسیار رنج‌آور است و انیمه درس‌های زندگی با اورامیچی اونیسان (Life Lessons With Uramichi Oniisan) سعی دارد تا همین موضوع را به نمایش بگذارد. این انیمه سریالی داستان اورامیچی اوموتا یک ژیمناستیک‌کار سابق و مجری فعلی یک برنامه شاد کودکانه را دنبال می‌کند و با وجود اینکه لبخندهای شادی را جلوی دوربین می‎‌زند اما آن‌ها نمی‌توانند به طور کامل بدبینی و مشکلات بزرگسالانه خودشان را پنهان کنند و همین نیز سبب شده تا این انیمه سریالی از طریق شخصیت اصلی خودش مدام واقعیت‌های ناامیدکننده و تلخی را آشکار نماید.

2. انیمه بوکی د راک 2022

A Girl With Social Anxiety Decides To Join A Rock Band

A Girl With Social Anxiety Decides To Join A Rock Band

انیمه بوکی د راک (Bocchi The Rock) یک دختر به نام هیتوری گوتو ملقب به بوکی را روایت می‌کند که از لحاظ اجتماعی فردی مضطرب است. او نواختن گیتار را یاد می‌گیرد و رویای نواختن در یک گروه را در سر می‌پروراند. متأسفانه اضطراب او جلوی او در زمینه دوست‌یابی و نشان دادن استعدادهایش را می‌گیرد تا اینکه او با دوست شدن با یک دختر در پارک، وارد یک گروه موسیقی می‌شود.

1. انیمه باباهای رفیق 2023

Two Assassins Babysit A Mafia Princess

Two Assassins Babysit A Mafia Princess

انیمه باباهای رفیق (Buddy Daddies) داستان دو قاتل را بازگو می‌کند که پس از کشتن پدر یک دختر، او را به سرپرستی می‌گیرند. این در حالی است که این دو قاتل شخصیت‎‌های کاملا متضادی با یکدیگر دارند اما مشخص است که این تضاد آن‌ها را مکمل یکدیگر کرده و یک پویایی بسیار جالب‌توجه و خوبی را شکل داده است. حالا با ورود این دختر چهار ساله به زندگی‌شان، آن‌ها باید به عنوان بابای این بچه رفتار کنند و این در حالی است که هیچ چیزی در این زمینه نمی‌دانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان