سقف کاذب چوب پلاست چیست ؟

سقف کاذب چوب پلاست امروزه به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد. اما چرا این محصول این همه خریدار را به خود جلب کرده است ؟

 

سقف کاذب چوب پلاست چیست ؟

سقف کاذب یکی از آیتم هایی است که امروزه استفاده بسیار گسترده ای دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. شاید شما نیز به خرید سقف کاذب و استفاده از آن در قسمت های مختلف خانه ، مغازه یا هر جای دیگری تمایل داشته باشید. اما در بین جنس های متنوع سقف کاذب کدام یک برای شما مناسب می باشد ؟ ما اینجاییم تا یکی از بهترین انواع سقف های کاذب ، یعنی سقف کاذب چوب پلاست را به شما به معرفی کنیم. اگر می خواهید بدانید که سقف کاذب چوب پلاست چیست و چه مزایا و معایبی دارد با ما در این صفحه همراه باشید.

اما پیش از آنکه به این محصول و ویژگی های آن بپردازیم ، خوب است بدانید در صورت تمایل به خرید سقف کاذب چوب پلاست با بهترین کیفیت می توانید از طریق این لینک اقدام کنید و ضمن تهیه محصول مورد نظر خود از طریق تماس با کارشناسان این فروشگاه به کسب اطلاعات لازم و مشاوره رایگان بپردازید : خرید سقف کاذب و چوب پلاست

با این وجود پیشنهاد ما این است که ابتدا با مطالعه این مطلب با این محصول آشنا شوید و سپس در صورت تمایل از طریق لینک بالا اقدام کرده و به خریداری محصول منتخب خود بپردازید ؟

سقف کاذب چوب پلاست از چه چیزی ساخته می شود ؟

شاید در لحظه ابتدایی مشاهده چوب پلاست تصور کنید که محصولی که مشاهده می کنید چوبی است و شما در حال خرید چوب برای سقف خود هستید. البته چوب یک محصول با کیفیت می باشد اما استفاده از آن برای جاهایی مانند سقف می تواند تحت تاثیر عواملی مانند گرد و خاک یا حتی رطوبت ، دردسر ساز باشد. به همین علت چوب پلاست می تواند این مشکل را به خوبی از بین ببرد و برای شما یک سقف زیبا و به ظاهر چوبی با کیفیت مناسب و البته طول عمری بالا به همراه داشته باشد.

همانطور که فوقا گفتیم شاید در نگاه اول سقف کاذب چوب پلاست ، مانند چوب به نظر برسد اما با نگاهی دقیق به آن می توانید متوجه شوید که محصول رو به رو شما از پلاستیک محکم و مقاومی ساخته شده است که با طرح چوب آماده شده است. تصور نکنید که پلاستیکی بودن این محصول از کیفیت آن کاسته است و بالعکس ، پلاستیکی بودن آن نه تنها در قیمت سقف کاذب تاثیر بسیار مثبتی می گذارد بلکه طول عمر این محصول را نیز بالا تر می برد و در نهایت تمامی ویژگی های که شما مد نظر دارید را در خود جای می دهد.

پلاستیکی بودن این سقف چه مزایای را برای سقف کاذب ایجاد می کند ؟ جواب سوال خود را در ادامه این مطلب جستجو کنید.

مزایا سقف کاذب چوب پلاست ؟

سقف کاذب چوب پلاست امروزه به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد. اما چرا این محصول این همه خریدار را به خود جلب کرده است ؟ به علت مزایایی می باشد که از آن برخوردار است :

  • طول عمر بالا : این محصول از پلاستیک تقویت شده ساخته می شود و به همین علت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول در اثر ضربه نمی شکند ، خورد نمی شود و در مواجهه با عوامل خورنده به جز مواد نفتی از بین نمی رود.
  • قیمت مناسب : به علت اینکه پلاستیک در کشور ما به وفور یافت می شود ، بر خلاف چوب ، چوب پلاست از قیمت مناسبی بر خوردار می باشد و شما می توانید سقف کاذب چوب پلاست را با صرفه جویی زیادی در هزینه های تهیه نمایید.
  • ضد آب بودن : از مهم ترین مزایای که بدون شک سقف کاذب چوب پلاست از آن برخوردار می باشد ضد آب بودن آن است. این مورد باعث می شود که با خیال راحت بتوانید از آن در محیط های مرطوب مانند حمام یا دستشویی استفاده کنید و نگران خرابی یا پوسیدگی آن ها نباشید.
  • ضد گرد و غبار بودن : معمولا در پشت سقف ها گرد و غبار بسیار زیادی جمع می شود که در دراز مدت می تواند هر متریالی را می پوساند. در این زمان است که سقف کاذب چوب پلاست این مشکل را به طور کامل حل می کند چرا که گرد و غبار به آن نفوذ نمی کند و تاثیری در پوسیدگی و از بین رفتن آن نخواهد داشت.
  • تنوع بالا : هرچند که معمولا متریالی های چوبی در رنگ و طرح های محدودی ارائه می شوند ، سقف کاذب چوب پلاست در رنگ های بسیار متنوع و مختلفی تولید می شود که آن را از سایر رقبا متمایز می کند. به همین علت هر دکوراسیون داخلی با هر رنگ و تمی که انتخاب نمایید به سادگی می توانید رنگ متناسب با آن را در بین محصولات چوب پلاست پیدا کرده و آن را خریداری نمایید.
  • کیفیت مناسب : علاوه بر طول عمر بالا باید گفت که این محصول از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. منظور از کیفیت بالا دو چیز است. اولا که این محصول از نظر کیفیت ظاهری کاملا ماندد چوب می باشد و به سختی می توان آن را متمایز کرد. دوما که از نظر کیفیت و مقاومت نیز دست کمی از پوب ندارد و در بسیاری از مواقع حتی از آن بهتر نیز می باشد.

با تمامی این ویژگی هاست این سقف از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد و به خوبی در بازار با سیار محصولات رقابت می کند.

معایب سقف کاذب چوب پلاست چیست ؟

معمولا دلیلی که مردم را از خرید سقف کاذی پلاستیکی منصرف می کند ، پلاستیکی بودن آن است. چوب در نگهداری گرما در محیط خانه تاثیر زیادی دارد و این درحالی است که پلاستیک چنین تاثیر را در فضای داخلی ندارد. همچنین چوب حسی از طبیعی بودن را به محیط و دکوراسیون داخلی القا می کند. اما سقف چوب پلاست طبیعتا کمتر می تواند چنین نقشی را القا نماید. در آخر پلاستیکی بودن این محصول آن را در برابر اشتعال ، گرما و ... بسیار اسیب پذیر می کند و باید از تماس آن مواد نفتی جلوگیری نمود.

سقف کاذب چوب پلاست یا ترموود ؟

یکی از رقبای همیشگی سقف کاذب چوب پلاست در بازار ، ترموود بوده است که همیشه بین خرید این دو محصول شک های زیادی به وجود می آید. اما تفاوت این دو محصول چبست و کدام بهتر می باشد ؟

ترموود از چوب ساخته می شود و فراورده های چوبی طی یک فرایند گرمایشی در محیط داخلی کارخانه ورق های خام ترموود را می سازند. به همین علت است که طبیعتا این محصول از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. همچنین باب اینکه کیفیت چوب ترموود به نسبت چوب معمولی بهبود زیادی پیدا کرده است اما همچان این متریال می تواند در برابر اب و رطوبت و همچنین گرد و غبار مقاومت خود را از دست بدهد. با این وجود اگر اصرار دارید که حتما از متریال چوبی برای سقف کاذب خود استفاده کنید در این صورت ترموود یک انتخاب مناسب و ایده آل می باشد.

در مقابل همانطور که گفتیم سقف کاذب چوب پلاست ، تماما پلاستیکی می باشد و طبیعتا از قیمت بهتری برخوردار می باشد. در برابر رطوبت و خاک نیز از خود مقاومت بسیار بالاتری نشان می دهد و در آخر طول عمر بالاتری خواهد داشت. اما در صورتی می توانید از این محصول استفاده کنید که علاقه زیادی به چوب طبیعی نداشته باشید چرا که این محصول در آخر پلاستیک می باشد و با کمی دقت کاملا مشخص می شود.

این انتخاب شماست که بر اساس سلیقه خود بین پلاستیک و چوب کدام یک را انتخاب کرده و ترجیح می دهید.

قیمت سقف کاذب چوب پلاست

چرا قیمت سقف کاذب چوب پلاست مناسب تر است ؟ مطمئن باشید که این مورد به علت کیفیت پایین آن نمی باشد. پلاستیک از نفت ساخت می شود و این ماده در ایران به وفور یافت می شود. این در حالی است که منابع چوبی در ایران بسیار محدود و کم می باشند و چوب موجود در ایران به صورت وارداتی است. این موضوع باعث می شود که قیمت این سقف کاذب به نسبت متریال چوب طبیعی کمتر باشد. البته در نظر داشته باشید که

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کرده باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان