ثبت افزایش سرمایه ۴شرکت بورسی

شماره روزنامه: ۵۶۹۵ تاریخ چاپ: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ...

«زملارد»: در شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه در تاریخ 19آبان 1401، براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 4دی 1400 افزایش سرمایه از مبلغ 30میلیارد تومان به‌‌‌مبلغ 80میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی به انجام رسیده و در نتیجه مبلغ 50میلیارد تومان افزایش سرمایه در تاریخ 23اسفند 1401 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«فولاد»: در شرکت فولادمبارکه اصفهان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ 10اسفند 1401 براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 24اسفند 1401 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 53هزار میلیارد به‌‌‌مبلغ 80هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته به انجام رسیده و در نتیجه مبلغ 27هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه در تاریخ 25اسفند 1401 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«کباده»: در شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ 9اسفند 1401 براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 22اسفند 1401 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 43میلیارد و 839میلیون تومان به‌‌‌مبلغ 74میلیارد و 526میلیون تومان از محل سود انباشته به انجام رسیده و در نتیجه این رویداد مبلغ 30میلیارد و 687میلیون تومان افزایش سرمایه در تاریخ 24اسفند 1401 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«همراه»: در شرکت ارتباطات سیار ایران با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ 2اردیبهشت 1396، براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 21اسفند 1401 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 4هزار و 720میلیارد تومان به‌‌‌ مبلغ 7هزار و 520میلیارد تومان از محل سود انباشته به انجام رسیده و در نتیجه مبلغ 2هزار و 800میلیارد تومان افزایش سرمایه در تاریخ 24اسفند 1401 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«بترانس»: شرکت ایران‌ترانسفو از اخذ مجوز تولید، طراحی و مونتاژ خودروی سواری برقی خبر داد. شرکت مذکور طی افشای اخیر خود عنوان کرد: به موجب این جواز به شرکت ایران‌ترانسفو با تاریخ ثبت 30تیر 1345 اجازه داده می‌شود نسبت به احداث واحد صنعتی برای تولید، طراحی و مونتاژ خودروی سواری برقی ون بزرگ (با ظرفیت 10نفر و بیشتر) به تعداد 10‌هزار دستگاه در سال و خودروی سواری برقی رده B به تعداد 90‌هزار دستگاه در سال اقدام کند. این مجوز به استناد موافقت‌نامه مورخ 23 اسفند 1401 وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده و مدت اعتبار آن از زمان صدور شش‌ماه است. تمدید این مجوز منوط به ارائه قرارداد معتبر و رسمی با شریک خارجی بوده و ارائه برنامه زمان‌بندی برای ساخت و مونتاژ و همچنین پیشرفت فیزیکی قابل قبول است.

«پلاست»: شرکت کارخانه‌های تولیدی پلاستیران از اتمام تعهدات قبلی خود خبر داد. شرکت مذکور عنوان کرد که کلیه مطالبات بانک ملی شعبه میدان فردوسی در تاریخ 25اسفند 1401 تسویه شده و این تسویه از منابع داخلی شرکت انجام پذیرفته است.

«خپویش»: شرکت سازه پویش از دریافت مجوز تغییر بیش از 10درصد در نرخ فروش محصولات خود خبر داد. شرکت مذکور طی افشای «الف» اخیر خود در سامانه کدال اعلام کرد که از تاریخ 25 اسفند 1401، قیمت انواع سنسور، پدال گاز، دریچه گاز، سیستم الکترونیکی خودرو، مجموعه انژکتور، مجموعه نودها، نمایشگر هشداردهنده و دیجیتالی خودرو و ... افزایش 17درصدی دریافت کرده و از 421هزار تومان به 494هزار تومان افزایش یافته است. اما معادل 511میلیارد تومان به مبلغ فروش آخرین گزارش عملکرد فروش ارسالی منتشرشده در تارنمای کدال افزوده خواهد شد که آثار ناشی از آن بالغ بر 65میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود و به مبلغ پیش‌بینی درآمد سال مالی منتهی به 29اسفند 1401 اضافه خواهد شد.

«وبصادر»: بانک صادرات ایران از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری دو مزایده فروش سهام زیرمجموعه‌های خود خبر داد. بانک مذکور در متن افشای اخیر خود عنوان کرد: در راستای اجرای ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، با عنایت به آگهی مزایده منتشرشده برای عرضه سهام شرکت‌های پالایش نفت اصفهان و تبریز در تاریخ 24اسفند سال 1401 به استحضار می‌‌‌رساند مزایده‌‌‌ مذکور برگزار شده و فاقد متقاضی خرید بوده است. همچنین بانک مذکور طی افشای دیگری عنوان کرد: با عنایت به آگهی مزایده منتشرشده برای عرضه سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس و تهران در تاریخ 23اسفند 1401 به استحضار می‌‌‌رساند مزایده‌‌‌ مذکور برگزار شده و فاقد متقاضی خرید بوده است. تاریخ مشخص شدن عدم‌حصول نتیجه هردو مزایده فوق‌‌‌الذکر 25اسفند 1401 بوده است.

«خزامیا»: شرکت زامیاد برنامه خود برای انتشار اوراق بدهی را اطلاع‌رسانی کرد. شرکت مذکور عنوان کرد که در جهت تامین سرمایه در گردش و نقدینگی لازم به‌منظور خرید بخشی از مواداولیه و قطعات یدکی موردنیاز محصولات تولیدی خود اوراق بدهی به‌‌‌میزان 100میلیارد تومان با نرخ 18درصد منتشر کرده است. نحوه بازپرداخت آن هر سه‌ماه یک‌بار از تاریخ انتشار اوراق تا 48ماه است.

«وحکمت»: بیمه حکمت صبا طی افشای اخیر خود در سامانه کدال از جزئیات فروش دارایی‌‌‌های خود رونمایی کرد. بر این اساس بیمه مذکور در متن افشای خود عنوان کرد: دارایی در دست فروش (زمین بندرانزلی) به بهای تمام‌شده یک‌میلیارد و 920میلیون تومان که بنا به مصوبه هیات مدیره برای فروش گذاشته شده بود، به فروش رسیده است. خریدار شخص حقیقی بوده که بخشی از ثمن معامله را به صورت نقد، بخشی را به‌صورت چک و مابقی را در دفترخانه هنگام تنظیم سند، پرداخت کرده است. تاریخ رویداد فوق 23اسفند 1401 بوده است.

«گشان»: شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در خصوص شایعه اخیر منتشرشده در فضای مجازی شفاف‌سازی کرد. شرکت مذکور در متن شفاف‌‌‌سازی اخیر خود عنوان کرد: پیرو اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر درخواست بانک صادرات ایران به استحضار می‌رساند به‌رغم درخواست بانک صادرات ایران مبنی بر لغو مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت، به دلیل ضیق وقت و عدم‌امکان لغو در فرصت مجدد مجمع در زمان خود برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان