برج میلاد میزبان چری تیگو ۷

این خودرو که قرار است به زودی وارد بازار کشور شود لوکس ترین محصول شرکت چری است که از بالاترین استانداردهای این شرکت برخوردار بوده و در همین مدت کوتاه,در ادامه با کاربلد همراه شوید...

قاعدتا عدد 7 نشان دهنده این موضوع است که تیگو 7 نسبت به مدل تیگو 5 ابعاد بزرگتری خواهد داشت، اما فاصله بین دو محور تیگو 7 فقط 6 سانتی متر از تیگو 5 بیشتر است (فاصله بین دو محور تیگو 7 برابر 2670 میلی متر است) و تیگو 7 با ارتفاع 1670 میلی متر، 7 سانتی متر از برادر کوچکش کوتاه تر است.

 

 

طول و عرض این دو شاسی بلند چری تقریبا یکسان است.

طراحی ظاهری چری تیگو 7

 

 

تیگو 7 در بیرون از طراحی نسبتاً مدرن و متفاوتی سود می‌برد که البته طبق زبان طراحی جدید چری شکل گرفته است. در قسمت جلوی خودرو شاهد چراغ‌هایی بومرنگ شکل و جلوپنجرهٔ ذوزنقه‌ای هستیم که با طراحی چراغ‌ها هماهنگ است.

 

 

 

یک زه کرومی هم از میانهٔ جلوپنجره رد شده و به زیر چراغ‌ها کشیده شده است. در کل در بخش جلویی تیگو 7 اثر چندانی از کپی‌برداری دیده نمی‌شود اما در عقب تأثیرپذیری آن از نسل جدید کیا اسپورتیج کاملاً مشهود است.

طراحی داخلی چری تیگو 7

در داخل کابین اما با طراحی نسبتاً ساده‌ای مواجه می‌شویم که البته در برخی تیپ‌ها با تریم دورنگ داشبورد سعی شده کمی از این سادگی کاسته شود.

 

 

یک نمایشگر بزرگ در مرکز داشبورد تیگو 7 اولین چیزی است که جلب‌توجه می‌کند. زیر این نمایشگر یک زه ضخیم طراحی شده که در تریم دورنگ، رنگ متفاوتی با داشبورد دارد و از طرفین به دریچه‌های تهویه می‌رسد.

 

 

همچنین غربیلک فرمان هم فرمی زیبا و تا حدودی اسپرت دارد. درکل طراحی داخلی و خارجی تیگو 7 برای شرکتی چون چری نسبتاً پذیرفتنی و قابل‌قبول است.

مشخصات فنی چری تیگو 7

 

 

چری تیگو 7 در بازار چین با دو پیشرانهٔ مختلف عرضه می‌شود که اولی چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو با 150 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور بوده و دومی بک واحد 2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است که 120 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور دارد.

 

 

با توجه به اظهارات قائم‌مقام مدیران‌خودرو مبنی بر اینکه به این زودی‌ها موتورهای توربوی چری در ایران عرضه نخواهند شد، بنابراین به‌احتمال بسیار زیاد تیگو 7 با پیشرانهٔ 2 لیتری تنفس طبیعی در ایران عرضه خواهد شد.

امکانات رفاهی چری تیگو 7

 

 

از سوی دیگر می توان به لیست بلند بالایی از آپشن های رفاهی و ایمنی چون 6 عدد ایربگ ( جلو-جانبی-پرده ایی)- سیستم پایداری الکترونیکی-ضد لغزش-کنترل سر بالایی و کنترل دینامیکی در کنار سقف پانامرا و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

قیمت تیگو 7

قیمت چری تیگو 7 در ایران در بازه ای در حدود 130 الی 140 میلیون تومان قرار خواهد داشت و از این رو این محصول قرار است به عنوان پرچمدار خودروهای چری و مدیران خودرو ظاهر شود.

 



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر