کمیته امداد در هفته ای که گذشت؛

وعده افزایش ۵ برابری مستمری نیازمندان/ ایمن سازی صندوق های صدقات در تهران تا پایان مردادماه

با یک کلیک از مهم‌ترین اخبار کمیته امداد در هفته‌ای که گذشت مطلع شوید.

وعده افزایش 5 برابری مستمری نیازمندان/ ایمن سازی صندوق های صدقات در تهران تا پایان مردادماهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری به مهم‌ترین اخبار کیمته امداد در هفته‌ای که گذشت پرداخته می‌شود.

* پرداخت وام ٣٠ میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به نیازمندان

محسن ولییی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: با همکاری وزارت جهاد کشاورزی مبلغ ١٠4 میلیارد تومان وام توسط ٧ بانک عامل در اختیار غیر نیازمندان و گروه‌های بیکار متقاضی برای فعالیت در حوزه کشاورزی تا سقف ١5 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا ٣٠ میلیارد تومان از این وام به روستاییان و مناطق کمتر برخوردار در استان تهران توسط صندوق امداد ولایت اعطا شود.

* وعده افزایش 5 برابری مستمری نیازمندان، کمیته امداد را با مشکل مواجه می کند

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، رئیس جمهور اعلام کرد در نظر دارد تا مستمری اقشار نیازمند را تا 5 برابر افزایش دهد، در حالی که کمیته امداد توان اجرای چنین اقدامی را ندارد.

وی افزود: اعلام این گونه آمارها موجب افزایش مراجعات افراد برای قرار گرفتن زیر چتر حمایتی کمیته امداد و کاهش رغبت مددجویان برای اخذ وام های اشتغال زایی شده است.

* ایمن سازی صندوق های صدقات در تهران تا پایان مرداد ماه 

محسن ولییی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر ٧٠٠ هزار صندوق فلزی صدقات در استان تهران جانمایی شده که از این تعداد حدود 4٣ هزار صندوق در معابر و میادین شهر وجود دارد که ٢٠ هزار صندوق به دلیل استقرار در مناطق آسیب خیز در دست تعمیر و ایمن سازی است.

وی تصریح کرد: تاکنون ١٩ هزار صندوق از این تعداد ایمن سازی و مابقی تا پایان مرداد ماه امسال ایمن سازی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان