ماهان شبکه ایرانیان

آزادی ۱۴۳۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان البرز/ کمک یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومانی خیرین در ماه رمضان

از آغاز فعالیت ستاددیه در استان البرز با همت خیرین زمینه آزادی تعداد یک هزار و ۴۳۳ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد فراهم شده است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، از ابتدای تاسیس نمایندگی این مجموعه حمایتی در استان البرز در سال 90 تاکنون یکهزار و 433 زندانی با پرداخت بدهی بالغ بر 149 میلیارد تومان از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

سید اسدالله جولایی در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این نمایندگی که با حضور رییس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌ها و جمعی دیگر از مسئولین و خیرین در محل موسسه اصلاح و تهیه بذر کرج برگزار شد، گفت: امسال استان‌های کشور میزبان برگزاری بیش از 290 جشن گلریزان هستند که از نکات حایز اهمیت این مراسم این است که استان‌های محروم در کمیت و میزان جلب مشارکت‌های مردمی گوی سبقت را ربوده‌اند.

جولایی با اشاره به عملکرد دفاتر نمایندگی در سال گذشته افزود: به برکت کمک‌های خیرخواهانه مردم نوعدوست ایران اسلامی در سال 95 تعداد 9141 زندانی با مبلغ بدهی 742 میلیارد تومان از بند زندان رهایی یافتند.

وی یادآور شد: در حال حاضر هم بیش از 15 هزار زندانی غیر عمد در کشور وجود دارد که بیشتر این افراد بدهکاران مالی محسوب می‌شوند.

علاوه بر این مراسم که در پایان آن مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان از سوی خیرین پرداخت شد، تا پایان ماه مبارک رمضان چهار مراسم دیگر در سطح استان البرز برگزار خواهد شد.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان