نوآوری‌های ال‌جی در راستای مراقبت و صرفه‌جویی آب در خانه

آب برای وجود ما اساسی است و همانطور که برای سلامتی ما اهمیت دارد، برای سلامت سیاره زمین و همچنین تمام موجودات روی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است

نوآوری‌های ال‌جی در راستای مراقبت و صرفه‌جویی آب در خانه

آب برای وجود ما اساسی است و همانطور که برای سلامتی ما اهمیت دارد، برای سلامت سیاره زمین و همچنین تمام موجودات روی آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به این ترتیب، آلودگی اقیانوس‌ها و منابع آب ما توسط میکروپلاستیک‌ها، مواد شیمایی و دیگر آلاینده‌ها مشکلی جدی به شمار می‌رود که باید آن را حل کرد. برای انجام این کار نیز نیاز است تا افراد و جامعه عادات مصرف آب خود را تغییر بدهند. افزایش آگاهی جهانی از این مسائل منجر به افزایش تقاضا برای راهکارهای نوآورانه‌ای شده است که بتوانند آب را هم در خانه و هم در طبیعت ذخیره و از آن محافظت کنند.

خانه جایی است که مردم معمولا بیشترین آب را مصرف می‌کنند و هر روزه از آن برای کارهای مختلفی همچون دوش گرفتن و شستن ظروف استفاده می‌کنند. بنابر گزارش‌های آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) یک خانواده متوسط آمریکایی هر روز در خانه خود حدود 300 گالن آب مصرف می‌کند و ماشین لباسشویی نیز بخش قابل‌توجهی از آن را به خودش اختصاص می‌دهد. یک ماشین لباسشویی متوسط نه تنها حدود 14 تا 20 گالن آب در هر چرخه استفاده می‌کند بلکه باعث جدا شدن میکروپلاستیک‌ها از پارچه‌های مصنوعی می‌شود.

شستن ظروف با دست یکی دیگر از مقصران اصلی در مصرف بی‌رویه آب به شمار می‌رود که هر دو مرتبه تا حدود 27 گالن آب مصرف می‌شود و بسیار بیشتر از مصرف آب یک ماشین ظرفشویی است. از سوی دیگر، شستشوی ظروف از نظر میزان مصرف مواد شوینده نیز چندان مقرون به صرفه نیست.

بین لوازم خانگی و فعالیت‌های ما در خانه، مصرف روزانه آب به مقدار بسیار زیاد کاملا معمول به نظر می‌رسد. از آنجا که 22 مارس به عنوان روز جهانی آب نام‌گذاری شده، اکنون زمان بسیار خوبی است تا اهمیتش را در نظر بگیریم و همچنین به اقداماتی فکر کنیم که می‌توانیم در خانه برای کمک به صرفه‌جویی و محافظت از آن انجام بدهیم.

ال‌جی شرکتی است که بارها تعهد خودش نسبت به پایداری را ثابت کرده و مجموعه‌ای از لوازم خانگی را ارائه می‌کند که می‌تواند به مردم کمک کند تا از منبع حیات‌بخش یعنی آب محافظت و نگهداری کنند. دو نمونه عالی از این لوازم خانگی نیز ماشین ظرفشویی QuadWash با ویژگی TrueSteam و همچنین ماشین لباسشویی LG ThinQ UP با ویژگی مراقبت از میکروپلاستیک است.

ماشین ظرفشویی ال‌جی: با صرفه‌جویی در آب، ظروف را به طور موثر تمیز می‌کند

ماشین ظرفشویی نه تنها بار شستن ظروف با دست را از روی دوش ما برداشته بلکه به صرفه‌جویی در مصرف آب در خانه نیز کمک کرده است. ماشین ظرفشویی QuadWash ال‌جی با مصرف آب بسیار کارآمد،‌ در تمیز کردن ظروف کارایی بسیار موثری دارد. به لطف فناوری انحصاری TrueSteam ال‌جی، این ماشین ظرفشویی قادر است تا بشقاب‌ها، لیوان‎‌ها و دیگر ظروف را تمیز کند و لکه‌های آب کمتری را روی آن‌ها باقی بگذارد. همچنین فناوری QuadWash ال‌جی در این ماشین ظرفشویی که از چهار بازوی اسپری چند حرکتی با قابلیت حرکت به جلو و عقب استفاده می‌کند، لکه‌ها و روغن‌های ظروف را به راحتی جدا می‌کند.

این ماشین ظرفشویی در حالی که مصرف آب را به حداقل رسانده، با سیستم EasyRac Plus راحتی مصرف‌کننده را به حداکثر رسانده است. هر قفسه را می‌توان به سرعت و به راحتی برای قرار دادن هر نوع ظروف تنظیم کرد. علاوه بر این، کابران می‌توانند از راه دور ماشین ظرفشویی پیچیده خودشان را از طریق برنامه LG ThinQ کنترل کنند.

تولید میکروپلاستیک کمتر با دوره مراقبت از میکروپلاستیک

لباس‌های ما باید مرتب شسته شوند تا بهترین ظاهر و بو را داشته باشند. با این حال، هر بار که ما لباس‌هایمان متشکل از پارچه‌های مصنوعی را می‌شوییم، الیاف میکروپلاستیک کوچکی را وارد آب می‌کنیم. این آب سپس از ماشین لباسشویی خارج می‌شود و به منابع آب زیرزمینی می‌رود یا تصفیه می‌شود و دوباره به منبع آب خود ما باز می‌گردد. تقریبا 35 درصد از میکروپلاستیک‌های موجود در اقیانوس‌های جهان از شستشوی منسوجات مصنوعی ایجاد شدند. برای اینکه جلوی ایجاد میکروپلاستیک‌های بیشتر ناشی از شستشوی لباس در خانه گرفته شود، ال‌جی دوره مراقبت از میکروپلاستیک پیشرفته خودش را معرفی کرده است.

دوره مراقبت از میکروپلاستیک با استفاده از فناوری 6 حرکته ال‌جی، اصطکاک روی پارچه‌ها را کاهش می‎‌دهد و به جلوگیری از تشکیل میکروپلاستیک‌ها و همچنین به حداقل رساندن مصرف انرژی کمک می‌کند. مصرف‌کننده ماشین لباسشویی ThinQ UP نیز می‌تواند جدیدترین دوره‌ها را از بخش ارتقاء اپلیکیشن ThinQ دانلود کند.

آب گران‌بهاترین منبع طبیعی زمین به شمار می‌رود و برای آینده‌ای بهتر برای همه ما، از هم اکنون باید برای نجات و حفاظت آن اقدام کنیم. ال‌جی با ماشین ظرفشویی پیشرفته و همچنین ویژگی‌های نوآورانه ماشین لباسشویی خودش، به مردم کمک می‌کند تا سهم خودشان را در صرفه‌جویی آب و دور نگه داشتن میکروپلاستیک‌ها از اقیانوس‌ها انجام بدهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان