ماهان شبکه ایرانیان

بهترین انیمه‌‎های مافیایی برای علاقه‌مندان به آثار جنایی و اکشن

در دنیای انیمه، داستان‌های مافیا و جرایم سازمان یافته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای طرفداران فیلم‌های پدرخوانده (The Godfather) و فیلم رفقای خوب (Goodfellas) این نوع انیمه‌ها می‌تواند بسیار جالب‌توجه و جذاب باشند

بهترین انیمه‌‎های مافیایی برای علاقه‌مندان به آثار جنایی و اکشن

در دنیای انیمه، داستان‌های مافیا و جرایم سازمان یافته از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای طرفداران فیلم‌های پدرخوانده (The Godfather) و فیلم رفقای خوب (Goodfellas) این نوع انیمه‌ها می‌تواند بسیار جالب‌توجه و جذاب باشند. هیجان، سکانس‌های اکشن، تعلیق، مزدوران دل سنگ و دون‌های حریص، همگی در این داستان‌ها به چشم می‌خورند و همین نیز سبب شده تا انیمه‌های مافیایی به آثاری جذاب تبدیل شوند.

جدای از همه این موارد، شخصیت‌پردازی موجود در انیمه‌ها چه برای شخصیت شرور و چه برای قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها، همگی سبب غنی‌تر شدن داستان می‌‎شوند و جذابیت این آثار را برای بیننده‌ها دو چندان می‌کنند. در ادامه همراه با ما باشید تا با بهترین انیمه‌های مافیایی آشنا شوید که مطمئنا تماشای آن‌ها برای علاقه‌مندان به آثار جنایی و اکشن می‌تواند بسیار جالب‌توجه باشد.

8. انیمه 91 روز

91 Days

91 Days

اتفاقات داستان انیمه 91 روز (91 Days) در دوره ممنوعیت الکل در ایالات متحده آمریکا جریان دارد، دوره‌ای که باعث شده تا سود و بی‌قانونی بسیار زیادی در دنیای جرم و جنایت وجود داشته باشد چراکه مردم به دنبال مشروبات الکلی بودند. همین نیز سبب شده تا این انیمه پر از رویدادهای مافیایی باشد.

خانواده وانتی اصلی‌ترین خانواده جنایتکار در این انیمه سریالی به شمار می‌روند و رفاه و ثروت بسیار زیادی دارند اما با این وجود، وفاداری‌ها زیر سوال برده می‌شود، خون‌ها ریخته می‌شود و انتقام دائما مانند سایه آن‌ها را دنبال می‌کند. شخصیت اصلی داستان یعنی آنجلو لاگوسا نیز تنها یک هدف دارد و آن انتقام گرفتن از خانواده وانتی است که خانواده‌اش را به قتل رساندند.

7. انیمه باباهای رفیق

Buddy Daddies

Buddy Daddies

انیمه باباهای رفیق (Buddy Daddies) داستان دو مرد جوان به نام‌های کازوکی و ری را روایت می‌کند که با یکدیگر به عنوان آدمکش کار می‌کنند و افراد شرور و قدرتمند دنیای مجرمانه توکیو را هدف قرار می‌دهند. با این حال، سبک زندگی غیرطبیعی آن‌ها زمانی غیرعادی‌تر می‌شود که یکی از ماموریت‌های آن‌ها اشتباه پیش می‌رود و حالا آن‌ها پدرخوانده دختری یتیم به نام میری شدند.

این انیمه سریالی یک ماجراجویی مهیج را برای بیننده‌ها به نمایش در می‌آورد به طوریکه در آن، کازوکی و ری تلاش می‌کنند تا حرفه تاریک خودشان را حفظ کنند و در عین حال، دختری را بزرگ کنند که اصلا نمی‌‌داند پدرانش قاتل هستند. با اینکه تحمل سنگینی زندگی‌های پر از تلخی گذشته‌شان دشوار است اما آن‌ها تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا کودکی شادی را برای میری رقم بزنند.

6. انیمه سوییچ

Switch

Switch

سازمان‎‌های مرموز، قاتل‌ها، گروه‌ها، فروشندگان مواد مخدر، روان‌پریشان و … همگی در انیمه سوییچ (Switch) وجود دارد، انیمه‌ای که درباره دو عضو بخش کنترل مواد مخدر ژاپن به نام‌های هارو و کای است. این دو باید به صورت مخفی کار کنند: هارو باید به یک شاخه مافیایی نفوذ کند که مواد مخدری به نام فرشته خندان را پخش می‌کند و از سوی دیگر نیز کای باید وارد گلخانه‌ای شود که این مواد را تولید می‌کند.

نام این انیمه سریال نیز برگرفته شده از تغییرات عجیب و ناگهانی در رفتار کای است. او که در اصل یک فرد مهربان و همدل است، ناگهان به فردی قاتل و بی‌رحم تبدیل می‌شود و در ادامه این انیمه نیز دلیل این تغییر خلق و خوی کای نیز آشکار می‌شود.

5. انیمه موجودی کارآگاه میلیونر: نامحدود

The Millionaire Detective Balance: Unlimited

The Millionaire Detective Balance: Unlimited

شخصیت اصلی انیمه موجودی کارآگاه میلیونر: نامحدود (The Millionaire Detective Balance: Unlimited) دایسوکه کامبه است که استعدادهای نبوغ‌آمیز خودش را در گروه ویژه پیشگیری از جرم و جنایت مدرن به کار می‌گیرد، گروهی که وظیفه‌اش حل و نابودی جرم و جنایت در شهر توکیو است.

هارو کاتو یکی از اعضای این گروه ویژه به شمار می‌رود که علیرغم خصومت اولیه بین‌شان، با دایسوکه همکاری می‌کند. این در حالی است که خصومت بین آن‌ها ناشی از پیشینه‌ها و ارزش‌های کاملا متضاد آن‌ها است. دایسوکه اهل یکی از ثروتمندترین خانواده‌های جهان است ولی هارو اینگونه نیست ولی او از نظر ارزش‌ها و اخلاق غنی است و همیشه مایل است تا به دیگران کمک کند.

4. انیمه گنگستا

Gangsta

Gangsta

شخصیت‌های اصلی انیمه گنگستا (Gangsta) وریک و نیکلاس در شهر ارگاستولوم که توسط مافیا اداره می‌شود و پر از جنایت است، به عنوان دستیار مشغول به کار هستند. اما در حقیقت، دستیار در اینجا به معنای مزدور است و وریک و نیکلاس از هر دو سندیکای اوباش و پلیس کارهایی را با قیمت مناسب انجام می‌دهند.

با این حال، این شهر به پناهگاه امنی برای موجوداتی فراطبیعی به نام توایلایت تبدیل شده است، موجوداتی که از یک مواد مخدر منحصربه‌فرد تولید می‌شوند. در این میان، یک سازمان سعی دارد تا این موجودات را شکار کند و همین نیز باعث می‌شود تا آن‌ها با تهدیدات خطرناک و جدیدی روبه‌رو شوند.

3. انیمه جاسوس و خانواده

Spy x Family

Spy x Family

انیمه جاسوس و خانواده (Spy x Family) توانسته جرم و خشونت را در تعادل بسیار خوبی با شوخ طبعی و پیوند خانوادگی نگه دارد. کاراکتر اصلی این انیمه سریال لوید فورگر است که تحت تعقیب‌ترین جاسوس جهان به شمار می‌رود و وظیفه دارد تا نقش یک روانشناس، شوهر و پدری را بازی کند تا بتواند ماموریت مخفی خودش را به سرانجام برساند، ماموریتی که هدفش بازگرداندن صلح جهانی است.

فورگر با اینکه یک جاسوس آموزش دیده و بسیار ماهر است اما عاری از هر گونه احساسات انسانی است و باید نقش یک پدر و شوهر را بازی کند. این در حالی است که همسر وی نیز یک آدمکش حرفه‌ای و پنهان‌کار است. در این میان نیز آن‌ها دختری به نام آنیا را به فرزندی قبول می‌کنند که او نیز از قدرت تله‌پاتیک برخوردار است ولی هیچ کس این موضوع را نمی‌داند. همین رازهای افراد خانواده سبب شده تا پویایی و رابطه بین آن‌ها بسیار جالب‌توجه باشد.

2. انیمه سگ‌های ولگرد بانگو

Bungo Stray Dogs

Bungo Stray Dogs

انیمه سگ‌های ولگرد بانگو (Bungo Stray Dogs) داستان شخصیت اصلی داستان خودش به نام ناکاجیما آتسوشی را دنبال می‌کند که یک یتیم است و توسط دو نفر از اعضای آژانس کارآگاه مسلح به نام دازای اوساما و کونیکیدا به فرزندی قبول می‌شود. اعضای این سازمان دارای توانایی‌های خاص هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا در پرونده‌هایی موفق شوند که پلیس و ارتش از پس آن بر نمی‌آید.

قدرت ویژه ناکاجیما نیز تبدیل شدن به یک ببر بزرگ است که باعث می‌شود تا این تیم کارآگاه قدرت بیشتری داشته باشد. در این انیمه سریال، بزرگترین تهدید برای آژانس کارآگاهان مسلح، مافیای بندر است که کنترل همه اتفاقات در دنیای جرم و جنایت را در دست دارد.

1. انیمه بنانا فیش

Banana Fish

Banana Fish

انیمه بنانا فیش (Banana Fish) داستان اش لینکس را روایت می‌کند که در هشت سالگی توسط یکی از روسای دنیای جرم و جنایت شهر نیویورک به نام دینو گلزین دستگیر می‌شود. از آن زمان نیز او به عنوان وارث دینو و برده جنسی او تبدیل شده است. در سن چهارده سالگی نیز اش به مدت دو سال توسط یک قاتل حرفه‌ای آموزش دید و در سن هفده سالگی نیز به محترم‌ترین و مخوف‌ترین رهبر گانگستری مرکز شهر منهتن تبدیل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان