معرفی فیلم The Pope’s Exorcist با بازی راسل کرو

محبوبیت فیلم‌ها درباره تسخیر اهریمنی همانند فیلم جن‌گیر (The Exorcist)، فیلم جن‌گیری امیلی رز (The Exorcism of Emily Rose) و فیلم احضار (The Conjuring) ثابت کردند که مخاطبان مشتاقانه منتظر چنین آثاری هستند. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز قرار است چنین فیلمی به روی پرده سینماها بیاید که فیلم جن‌گیر پاپ (The Pope’s Exorcist) نام دارد.

معرفی فیلم The Pope’s Exorcist با بازی راسل کرو

محبوبیت فیلم‌ها درباره تسخیر اهریمنی همانند فیلم جن‌گیر (The Exorcist)، فیلم جن‌گیری امیلی رز (The Exorcism of Emily Rose) و فیلم احضار (The Conjuring) ثابت کردند که مخاطبان مشتاقانه منتظر چنین آثاری هستند. در سال 2023 میلادی نیز قرار است چنین فیلمی به روی پرده سینماها بیاید که فیلم جن‌گیر پاپ (The Pope’s Exorcist) نام دارد.

فیلم «جن‌گیر پاپ» اثری تاریخی و ترسناک به شمار می‌رود که چرخشی جالب‌توجه در داستان آشنای اهریمن در برابر کشیش را ارائه کرده است. این فیلم بر اساس پرونده‌های آمورث الهام گرفته شده، کسی که بیش از 100000 جن‌گیری را در طول عمر خودش انجام داده و آن‌ها را به ثبت رساند است.

این کشیش جنجالی که به خاطر شروع جن‌گیری‌های خودش با انگشت سمت به سمت اهریمن شهرت دارد، توسط پاپ به عنوان جن‌گیر انتخاب شده است. او حتی انجمن بین‌المللی جن‌گیران مورد تأیید واتیکان را تأسیس کرد، سازمانی قانونی که متشکل از صدها جن‌گیر در سراسر جهان است.

این داستان آن چنان جالب‌توجه بود که کارگردان فیلم «جن‌گیر» یعنی ویلیام فریدکین مستند سال 2017 خودش با عنوان The Devil and Father Amorth را به وی اختصاص داده بود. با اینکه آمورث در سال 2016 میلادی و در سن 91 سالگی اما اسناد باقی مانده از وی منبع الهامی برای فیلم «جن‌گیر پاپ» تبدیل شدند. در ادامه همراه با ما باشید تا با این اثر بیشتر آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم The Pope’s Exorcist

جولیوس آوری که بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم زامبی محور اورلرد (Overlord) و همچنین فیلم ابرقهرمانی و تاریک سامری (Samaritan) شهرت دارد، سکان کارگردانی فیلم «جن‌گیر پاپ» را در دست گرفته است. فیلم‌نامه فیلم «جن‌گیر پاپ» نیز توسط مایکل پترونی و ایوان اسپیلیوتوپولس قلم زده شده است. کمپانی Screen Gems که زیرمجموعه‌ای از سونی به شمار می‎‌رود، حق پخش این فیلم را در اختیار دارد.

داستان فیلم The Pope’s Exorcist

اطلاعات زیادی از داستان فیلم «جن‌گیر پاپ» در دست نیست اما بنابر گزارش‌های منتشر شده، این فیلم داستان فردی به نام آمورث را دنبال می‌کند که در حال تحقیق درباره تسخیر خوفناک یک پسر جوان است و در نهایت نیز متوجه توطئه‌ای بسیار قدیمی و چندین قرنی می‌شود، توطئه‌ای که واتیکان به شدت به دنبال آن است تا آن را مخفی نگه دارد.

بازیگران فیلم The Pope’s Exorcist

راسل کرو که برای نقش‌آفرینی در فیلم گلادیاتور (Gladiator) توانست جایزه اسکار را بدست بیاورد، قرار است در فیلم «جن‌گیر» پاپ نقش شخصیت اصلی داستان یعنی پدر گابریل آمورث را بازی کند، کسی که به صورت رسمی جن‌گیر اصلی واتیکان بوده است. راسل کرو با نقش‌آفرینی در فیلم‌های مذهبی ناآشنا نیست و در کارنامه هنری خودش بازی در فیلم نوح (Noah) ساخته دارن آرونوفسکی را دارد.

بازیگر افسانه‌ای ایتالیایی فرانکو نرو که در فیلم جنگوی رها شده (Django) و فیلم جان ویک 2 (John Wick: Chapter 2) حضور داشته، قرار است در فیلم «جن‌گیر پاپ» نقش پاپ را بازی کند که به آمورث مأموریتی تازه می‌دهد تا درباره پسری که توسط اهریمنی بسیار خطرناک تسخیر شده، تحقیق کند.

رالف اینسون که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم ساحره (The Witch) و فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ (Harry Potter and the Deathly Hollows) شهرت دارد، در این فیلم تازه نقش صداپیشگی اهریمنی را برعهده دارد که آمورث با آن مواجه می‌شود. از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «جن‌گیر پاپ» می‌توان به لورل مارسدن، کرنل اس جان، الکس اسو، دانیل زواتو و پیتر دسوزا فیگونی اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم The Pope’s Exorcist

فیلم «جن‌گیر پاپ» قرار است در تاریخ 14 آوریل سال 2023 میلادی (جمعه 25 فروردین 1402) به صورت انحصاری روی پرده سینماها اکران شود و در حال حاضر نیز هنوز مشخص نشده که این فیلم چه زمانی به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان