بهترین انیمه‌هایی که در کالج و دانشگاه جریان دارند

محیط مدرسه در انیمه بسیار رایج است و از آنجا که بسیاری از بیننده‌های انیمه در سنین جوانی قرار دارند، کاملا منطقی است که چرا سازندگان قصد دارند تا کاراکترهای خودشان را در این محیط و در چنین سنی به تصویر بکشند

بهترین انیمه‌هایی که در کالج و دانشگاه جریان دارند

محیط مدرسه در انیمه بسیار رایج است و از آنجا که بسیاری از بیننده‌های انیمه در سنین جوانی قرار دارند، کاملا منطقی است که چرا سازندگان قصد دارند تا کاراکترهای خودشان را در این محیط و در چنین سنی به تصویر بکشند. با این حال، انیمه‌هایی نیز وجود دارند که اتفاقات آن‌ها در کالج و دانشگاه جریان دارد و برای بیننده‌های بزرگسال‌تر مناسب هستند و راحت‌تر می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه‌هایی بپردازیم که داستان آن‌ها در کالج و دانشگاه رخ می‌دهد.

10. انیمه سریالی توکیو غول

Tokyo Ghoul's College-Aged Protagonist Is Extremely Relatable

Tokyo Ghoul’s College-Aged Protagonist Is Extremely Relatable

انیمه توکیو غول (Tokyo Ghoul) محیط کالج را در فرض داستانی خودش بررسی نمی‌کند اما بدون شک، کانکی یک دانشجوی سال اولی به شمار می‌رود. در شروع داستان، او یک فرد ساده‌لوح بود و نسبت به خودش اطمینان نداشت. او به راحتی فریب حیله‌های ریزه را می‌خورد و قبل از اینکه متوجه شود، به نیمه غول تبدیل شد.

در طول سریال، کانکی باید راه خودش را در میان این جامعه تازه پیدا کند و دست همانند یک دانشجوی سال اولی، باید خودش را با این جامعه وفق بدهد و به بخشی از آن تبدیل شود. با اینکه دانشجویان سال اولی لازم نیست با تاریکی و خشم تبدیل شدن به یک غول روبه‌رو شوند اما با این حال، بسیاری از آن‌ها با این شخصیت احساس همدردی خواهند کرد.

9. انیمه سریالی به ان‌.اچ.کا خوش آمدید

Welcome To The NHK's Protagonist Runs From The Pressures Of College Life

Welcome To The NHK’s Protagonist Runs From The Pressures Of College Life

چشم‌انداز اجتماعی دانشگاه با دبیرستان کاملا متفاوت است و انتظارات در حد بالاتری قرار دارند. برخی دانشجویان از چالش‌ها و فشارهای ناشی از تغییر محیط استقبال می‌کنند و برخی دیگر از آن گریزان هستند. این دقیقا تجربه ساتوئو در انیمه به ان.اچ.کا خوش آمدید (Welcome To The NHK) است.

فشارهای اجتماعی باعث ایجاد اضطراب در او می‌شوند و او را مجبور می‌کنند تا کالج را رد کند و زندگی خودش را به عنوان یک گوشه‌نشین سپری کند. با اینکه محیط اصلی این انیمه سریالی دانشگاه نیست اما برخی جنبه‌های زندگی دانشگاهی را بهتر از اکثر انیمه‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد.

8. انیمه سریالی دوران طلایی

Golden Time Encapsulates The Fresh Start College Presents

Golden Time Encapsulates The Fresh Start College Presents

انیمه دوران طلایی (Golden Time) بر محوریت دانشجویان سال اول دانشکده حقوق است که روابط پیچیده‌ای را با گذشته خودشان دارند. بانری تادا دچار فراموشی شده و باید کم کم با خاطرات یادآوری شده خودش کنار بیاید و این در حالی است که میتسو سعی دارد تا از کودکی‌اش با کوکو بگریزد.

کالج برای این کاراکترها همانند یک شروع دوباره به شمار می‌رود و زمینه‌ای است که آن‌ها می‌توانند آینده خودشان را رقم بزنند. این در حالی است که این انیمه سریالی تمرکز بسیار زیادی روی روابط عاشقانه بین کاراکترها دارد.

7. انیمه سریالی با باد بدو

Run With The Wind Focuses On The Friendships Formed In College Clubs

Run With The Wind Focuses On The Friendships Formed In College Clubs

انیمه با باد بدو (Run With The Wind) رفاقتی که با زندگی دانشجویی در کالج همراه است را به نمایش در می‌آورد. بسیاری از دانشجویان در انیمه هیچ مسیر واقعی در زندگی خود ندارند و در این حین نیز هایجی با دعوت آن‌ها به باشگاه، به آن‌ها جهت می‌دهد، حتی اگر انتظار آن را نداشته باشند. روابط بین آن‌ها به عنوان اعضای باشگاه و ساکنان خوابگاه با گذشت زمان تقویت می‌شود و تجربیات جالب‌توجه و خوبی را بدست می‌آورند.

6. انیمه سریالی جنشیکن

Genshiken Provides A Space For Specialized Hobbyists

Genshiken Provides A Space For Specialized Hobbyists

انیمه جنشیکن (Genshiken) داستان دانش‌آموزانی با سرگرمی‌های خاص را روایت می‌کند که دوست دارند این اشتیاق خودشان را به اشتراک بگذارند و باشگاهی را به نمایش در می‎‌آورد که در آن، افراد حرفه‌ای کالج می‌توانند در مورد انیمه، مانگا، بازی‌ها، فیگورها و بازی‌های ورزشی صحبت کنند. این اولین انیمیشنی است که واقعا چنین باشگاهی را در محیط دانشگاهی مورد بررسی قرار می‌دهد. در این میان، ساکی در دنیای طرفداری انیمه فردی تازه‌وارد به شمار می‌رود و همین نیز پویایی بسیار خوبی بین او و دیگر اعضای باشگاه ایجاد کرده است.

5. انیمه سریالی میسون ایکوکو

Maison Ikkoku Is A Charming Show About Living As A College Student

Maison Ikkoku Is A Charming Show About Living As A College Student

بزرگترین عنصر انیمه میسون ایکوکو (Maison Ikkoku) عاشقانه آن با کیکو اوتوناشی زیبا است. قوی‌ترین عنصر در هر اثر از تاکاهاشی رومیکو نیز کمدی غیر قابل انکار بین کاراکترها و همچنین صداپیشه‌های آن است. اتفاقات این انیمه در مجتمعی پر از همسایگان بی‌ملاحظه جریان دارد و در این میان، گودی تلاش دارد تا با این موضوع کنار بیاید و برای کالج نیز درس بخواند.

4. انیمه سریالی گرند بلو دریمینگ

Grand Blue Dreaming Fuses Chaotic College Days With Club Bonding

Grand Blue Dreaming Fuses Chaotic College Days With Club Bonding

انیمه گرند بلو دریمینگ (Grand Blue Dreaming) اثری هرزگی و افراط بی‌پایان است. همه مهمانی می‌گیرند، از خود بی خود می‌شوند و با یکدیگر شوخی‌های مختلفی را انجام می‌دهند. ایوری، کوهی و سایر اعضای کلوپ غواصی نیز شب‌های شلوغی را پشت سر می‌گذرانند که در تضاد با زندگی دانشجویی‌شان قرار دارد. با این حال، آن‌ها در این ماجراهای ناگوار احمقانه خود معنا و شادی را می‌یابند.

3. انیمه سریالی عسل و شبدر

Honey & Clover Examines What Drives A Person To Grow In College

Honey & Clover Examines What Drives A Person To Grow In College

بسیاری از قسمت‌های انیمه عسل و شبدر (Honey & Clover) درباره دوستی، جشن گرفتن و درام عاشقانه است. در حالی که این جنبه‌ها به خوبی مدیریت می‌شوند، چیزی که این اثر را استشنایی می‌کند، کاوش در رانندگی با یوتا است. او از توکیو تا نوک هوکایدو دوچرخه‌سواری می‌کند و هیچ دلیل خاصی نیز برای انجام این کار ندارد. این کار به نوعی به جستجوی روح او تبدیل شده است و بیشتر خودش و توانایی‌هایش را درک می‌کند.

2. انیمه سریالی نودام کانتابیل

Nodame Cantabile Is All About Achieving One's Potential Through Bonds

Nodame Cantabile Is All About Achieving One’s Potential Through Bonds

انیمه نودام کانتابیل (Nodame Cantabile) داستان دو موزیسین بسیار با استعداد را روایت می‎‌کند. چیاکی پیانیستی برجسته به شمار می‌رود که اشتیاق بسیار زیادی در هدایت گروه دارد و این درحالی است که نودا نوزانده پیانوی الکتریکی است و فراتر از انتظارات و فشارها است. آن‌ها در یک کالج موسیقی تحصیل می‌کنند و با هم آشنا می‌شوند و با فشار سعی دارند تا یکدیگر را بهتر کنند.

1. انیمه سریالی کهکشان تاتامی

The Tatami Galaxy Tells College Students To Live In The Moment

The Tatami Galaxy Tells College Students To Live In The Moment

انیمه کهکشان تاتامی (The Tatami Galaxy) بر اساس رمانی به همین نام است و از حلقه‌های زمانی برای پیچ و تاب دادن به این داستان پوچ از شادی است. شخصیت اصلی داستان در حال سپری کردن زندگی دانشگاهی خودش است و این در حالی است که در نهایت از تصمیمات خودش پشیمان می‌شود. با این حال، زندگی او دوباره به روز اول دانشگاه باز می‌گردد و حالا او شانس آن را دارد تا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد، با این وجود، هر مسیر ناگریز به ناراحتی ختم می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان