جاده اصلی خرم آباد _ پلدختر مسدود شد / استقرار ۴۰۰ نیروی راهداری

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان: تردد در دیگر محورهای استان برقرار است و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی بهمراه ۴۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۵۰ اکیپ در تمام محورها و گردنه‌های استان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از مسدود شدن محور اصلی خرم‌آباد به پلدختر و همچنین انسداد چند محور فرعی در استان به دلیل پیش بینی وقوع خطرات احتمالی در بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش ایسنامرتضی شیروانی بیست و سوم فروردین ماه اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان محور اصلی خرم‌آباد به پلدختر مسدود و جایگزین آن محور خرم‌آباد- پل زال- محورهای فرعی چولهول-دهلیج به پلدختر تعیین شد.

وی به محورهای فرعی مسدود شده در استان اشاره کرد و افزود: در شهرستان کوهدشت محور پای آستانه به گراب مسدود و محور جایگزین محور کوهنانی، در شهرستان خرم آباد محور خرم‌آباد_بلیلوند_جاده گردشگری آبشار نوژیان و محور گردشگری بیشه و در شهرستان دورود محور گردشگری دورود به عمارت مسدود هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: تردد در دیگر محورهای استان برقرار است و 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی بهمراه 400 نفر نیروی راهدار در قالب 50 اکیپ در تمام محورها و گردنه‌های استان مستقر شدند.

شیروانی اضافه کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و درصورت سفر حتماً در تماس با 141 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان