طرز تهیه کوکو ماش با طعم عالی با دستور پخت اصلی

طرز تهیه کوکو ماش بسیار ساده است. این کوکو را می توانید با ترکیبی از ماش، تخم مرغ، سبزیجات معطر و ادویه های دلخواه تهیه کرده و نوش جان کنید.

طرز تهیه کوکو ماش با طعم عالی با دستور پخت اصلی

شاید به دنبال تهیه یک کوکوی متنوع خانگی باشید، شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو ماش آشنا شوید. این کوکو فوق العاده خوشمزه است و برای تهیه آن باید ماش و سبزیجات معطر داشته باشید.

تهیه انواعی از کوکوهای خانگی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه کوکو سوسیس و کوکو نخود آشنا شوید. این نوع کوکوها غذای فوق العاده ای برای میان وعده شما هستند.

مواد کوکو ماش

مواد اولیه:

  • ماش: 1 پیمانه
  • تخم مرغ: 2 تا 3 عدد
  • سیب زمینی: 1 عدد بزرگ
  • هویج: 1 عدد
  • آرد نخودچی: 4 قاشق غذاخوری
  • پیاز: 1 عدد
  • جعفری: 1 قاشق غذاخوری
  • سیر: 2 حبه
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • گشنیز: 1 قاشق غذاخوری
  • زردچوبه و روغن: به میزان لازم

طرز تهیه کوکو ماش

طرز تهیه کوکو ماش:

تهیه انواع کوکو با استفاده از حبوبات کار بسیار ساده ای است. شما می توانید با ترکیبی از حبوبات پخته شده و سبزیجات معطر یک ترکیب غذایی بسیار عالی داشته باشید و طعم بی نظیری از کوکو را تجربه کنید. در این بخش نیز نمونه متنوعی از کوکو را آموزش خواهید دید.

برای داشتن این کوکوی مجلسی باید ابتدا از شب قبل ماش ها را خیس کنید. چند مرتبه ماش های را آب کشی کرده تا نفخ موجود در آن از بین برود. حالا ماش ها را درون قابلمه ای ریخته و مقداری آب روی بریزید و زمان دهد تا نرم شود. مدت زمان کافی برای پخت ماش یک و نیم ساعت می باشد. بعد از این مرحله باید ماش ها را آبکشی کرده و کنار بگذارید.

مراحل تهیه کوکو ماش

بعد از اینکه ماش ها کمی خنک شد، درون یک کاسه ریخته و مقداری سیب زمینی رنده شده به همراه چند حبه سیر و ادویه به آن اضافه کنید. مقداری پیاز و هویج هم به آن اضافه کرده و خوب مواد را با یکدگر ترکیب نمایید. مواد را خوب با یکدیگر ترکیب کرده تا یکدست شود.

در این مرحله از تهیه این کوکو باید مقداری گشنیز و جعفری اضافه نمایید. گشنیز و جعفری را بهتر است که ساطوری کنید. حالا مواد را به همراه تخم مرغ و آرد نخودچی و کمی نمک و ادویه ترکیب کرده و مجدد هم بزنید. فلفل سیاه و کمی زردچوبه هم اضافه کرده تا کوکوی شما عطر و عطم بهتری بگیرد.

حالا که مواد با یکدیگر ترکیب شد کتار گذاشته و درون تابه مقداری روغن بریزید. در این مرحله از طرز تهیه کوکو ماش باید روغن را در تابه داغ کرده و کوکوها را سرخ کنید. بعد از سرخ شدن کوکو می توانید آن را درون ظرف مورد نظر سرو نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان