نماینده مجلس: احتمال تشکیل استان جدید در اطراف تهران

این در حالی است که حقوق مردم غرب خراسان در حال تضییع شدن است و استان خراسان رضوی با توجه به اینکه پرجمعیت‌ترین استان بعد از تهران است شاخص‌های لازم برای تشکیل استان جدید را دارد.

نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
 
به گزارش مهر، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: خبرها حاکی از آن است که قرار است استان جدیدی در اطراف تهران تشکیل شود.
 
وی گفت: این در حالی است که حقوق مردم غرب خراسان در حال تضییع شدن است و استان خراسان رضوی با توجه به اینکه پرجمعیت‌ترین استان بعد از تهران است شاخص‌های لازم برای تشکیل استان جدید را دارد.
 
وی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات گفت: وزیر ارتباطات مدام می‌گوید که 90 درصد مردم از ارتباطات برخوردار هستند اما هنوز روستاهای ما مشکلات جدی در این باره دارند و از نعمت اینترنت محروم هستند.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ و تخم مرغ به ترتیب کیلویی 90 و 120 هزار تومان شده است و باید بازار محصولات کشاورزی بیشتر کنترل شود تا اوضاع بدتر نشود
 
عنابستانی تاکید کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید بودجه‌های مصوب سفرهای رئیس جمهور را تخصیص دهد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان