بنابر نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی تازه، تقریباً یک سوم مردم آمریکا به اسپیکر مبتنی بر سیری هوم پاد علاقه مند شده اند، اما احتمالاً در عمل به خرید آمازون اکو روی می آورند. از میان 2200 افراد مورد نظرسنجی قرار گرفته، 33 درصد از آنها گفته اند که به هوم پاد علاقه مند هستند اما این رقم پس از مشاهده مقایسه ای میان دیگر اسپیکرهای هوشمند نظیر اکو یا گوگل هوم، تا 30 درصد کاهش یافت.
در میان افرادی که از پیش محصولات اپل را خریداری کرده اند، 45 درصد از آنها به خرید هوم پاد تمایل دارند اما پس از مقایسه با رقبا، 5 درصد از آنها تغییر عقیده دادند. در میان تمام افراد مشارکت کننده، 17 درصد گفته اند که به احتمال زیادی یک اکو آمازون خریداری می کنند و 11 درصد هم به مدل ارزان قیمت تر اکو دات تمایل دارند. پس از سهم 11 درصدی گوگل هوم، تنها 9 درصد از افراد گفتند که قطعاً به سراغ هوم پاد اپل می روند.
به نظر می رسد که قیمت گذاری اسپیکر هوشمند اپل، مهم ترین نگرانی مشتریان است و 57 درصد از آن ها، این مسئله را در خرید اسپیکری هوشمند «بسیار مهم» تلقی کردند. هوم پاد قیمتی معادل 349 دلار دارد و در ماه دسامبر عرضه می شود. از سوی دیگر، اکو و اکو دات از همین حالا به بازار عرضه شده اند و با قیمت 139 و 39 دلار فروخته می شوند؛ هرچند که اکو دات نیازمند اتصال به یک اسپیکر اکسترنال است.
با این همه، 51 درصد از مخاطبان می گویند که کیفیت اسپیکر از اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع می تواند به نفع اپل باشد. این کمپانی در تبلیغات خودش حساب زیادی روی طراحی و تکنولوژی های موجود در هوم پاد باز کرده است؛ گفتنی است اسپیکر هوم پاد از یک ووفر، هفت توییتر و تکنولوژی هایی نظیر بالانس خودکار با آکوستیک اتاق بهره می برد. اما هنوز مشخص نشده که آیا این دستگاه مانند رقبای خود از سرویس های پخش موسیقی اسپاتیفای، پاندورا و تون این هم پشتیبانی می کند یا خیر.