لیست شدن آربیتروم، چین لینک و NEAR در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

به طور معمول، به علت تغییرات ممکن در لایه های فنی و قانونی، صرافی‌های ارز دیجیتال قبل از لیست شدن هر کوین یا توکن جدید، بررسی‌های زیادی را انجام می‌دهند. باید توجه داشت که لیست شدن هر ارز جدید برای هر صرافی ارز دیجیتال، بسته به شرایط مختلفی مانند ویژگی‌های فنی می‌تواند متفاوت باشد. آربیتروم (ARB)، چین لینک (Chainlink) و نیر (NEAR) از محبوب‌ترین ارزها در میان معامله گران هستند که در صرافی ایرانیکارت لیست شده‌اند. در ادامه این مطلب با این سه ارز و مزایای خرید و فروش آن‌ها در صرافی ایرانیکارت آشنا می‌شوید.

لیست شدن آربیتروم، چین لینک و NEAR در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

امکان خرید و فروش 3 کوین جدید در صرافی ایرانیکارت

در این بخش به معرفی 3 ارز دیجیتالی که به تازگی در صرافی ایرانیکارت فهرست شده‌اند، می‌پردازیم.

لیست شدن آربیتروم، چین لینک و NEAR در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

ارز دیجیتال نیر (NEAR)

NEAR Protocol یا به اختصار NEAR، یک پروتکل ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که به طور اختصاصی برای ایجاد و اجرای برنامه‌های غیر متمرکز(DApps) طراحی شده‌است. هدف اصلی NEAR ایجاد یک بستر مقیاس پذیر و قابل اطمینان برای توسعه دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز است. پروتکل نیر بر پایه یک معماری اثبات سهام (Proof-of-Stake) به نام "Nightshade" ساخته شده ‌ست که کارایی را افزایش و هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد. ارز دیجیتال NEAR به عنوان توکن بومی برای پرداخت هزینه‌های شبکه، به دست آوردن سهام در رای گیری شبکه و محافظت از شبکه در برابر حملات، نقش موثری در این پروتکل ایفا می‌کند. همچنین برای خرید NEAR و سرمایه گذاری در آن می‌توانید از پلتفرم‌های معاملاتی داخلی و معتبر مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

ارز دیجیتال چین لینک (Chainlink)

 

Chainlink یا به اختصار LINK، یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که برای ارائه داده‌های مستقل و دقیق به برنامه‌های اجرایی خودکار طراحی شده‌است. با استفاده از چین لینک، توسعه دهندگان می‌توانند داده‌هایی را مانند قیمت‌های ارز دیجیتال،  آمارهای بازار سهام و غیره را به برنامه‌های اجرایی خود اضافه کنند. توکن LINK به عنوان واحد ارزشی برای پرداخت هزینه‌های شبکه، خرید داده‌ها و پاداش به ارائه دهندگان استفاده می‌شود. همچنین، خرید چین لینک برای سرمایه گذاری از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال نیز امکان پذیر است.

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)

 

Arbitrum یا به اختصار ARB، یک پلتفرم ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که هدف آن اجرای سریع و مقیاس پذیر برنامه‌‌های غیرمتمرکز است. تکنولوژِی آربیتروم برای اجرای قراردادهای هوشمند از پروتکل اتریوم استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، آربیتروم یک راه حل لایه دو برای اتریوم است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را با کمترین هزینه بیشترین سرعت راه اندازی کنند. توکن ARB به عنوان واحد پولی برای پرداخت کارمزدهای شبکه، به دست آوردن حق رای و جلوگیری از هک و کلاهبرداری استفاده می‌شود. شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی ایرانیکارت برای خرید آربیتروم اقدام کنید.

لیست شدن آربیتروم، چین لینک و NEAR در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

ایرانیکارت قدیمی‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی      

با توجه به تحریم‌های صورت گرفته از سوی پلتفرم‌های معاملاتی خارجی علیه کاربران ایرانی، بسیاری از فعالان این بازار ترجیح می‌دهند که در صرافی‌های داخلی و هیچ محدودیتی به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. ویژگی‌هایی وجود دارند که باید در انتخاب بهترین پلتفرم معاملاتی به آن توجه داشته باشید. از مزایایی که صرافی ایرانیکارت به عنوان قدیمی‌ترین صرافی ارز دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد، عبارتند از:

  • بدون کارمزد: کاربران ایرانیکارت برای خرید و فروش ارز دیجیتال موظف به پرداخت ارزش دقیق توکن و کارمزد شبکه هستند. بدین ترتیب، هیچ هزینه معاملاتی تحت عنوان کارمزد صرافی از حساب آنان کسر نمی‌گردد. کارمزد صفر بزرگترین مزیت رقابتی به شمار می‌رود؛ زیرا بسیاری از معامله گران در سایر صرافی‌ها ملزم به پرداخت کارمزدهای هنگفت در ازای انجام معاملاتی با حجم بالا هستند.

  • بیش از 1 دهه سابقه: ایرانیکارت دارای بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات رمز ارزی به کاربران داخل ایران است. بنابراین، از نظر کاربران مطمئن‌ترین گزینه برای خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

  • پشتیبانی 7/24: از آنجایی که مبادلات ارز دیجیتال بر بستر اینترنت صورت می‌گیرد، بنابراین بدیهی است که کاربران با مشکلاتی رو به رو شوند که نیاز به پشتیبانی در هر ساعت شبانه روز داشته باشند. کارشناسان و متخصصان فنی ایرانیکارت در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته در تلاش برای پاسخگویی و حل مسائل کاربران هستند تا بیشتر رضایت را از طرف معامله گران کسب کنند.

  • تنوع در ارزهای پشتیبانی شده: صرافی ایرانیکارت از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال (بیش از 600 توکن و کوین) پشتیبانی می‌کند. همین موضوع سبب شده تا کاربران حق انتخاب بیشتر داشته باشند. روزانه ارزهای جدیدی در این صرافی لیست می‌شوند که می‌توانید در آن‌‌ها سرمایه گذاری کنید.

  • احراز هویت سریع: احراز هویت یکی از مراحلی است که معمولا کاربران را دچار چالش می‌کند. روند احراز هویت در صرافی ایرانیکارت در 10 دقیقه انجام شده و پس از تایید کارشناسان می‌توانید با ورود به پنل کاربری سریعا سفارش خرید و فروش خود را قرار دهید.

 

سخن آخر:

قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال، حتما تحقیقات لازم را در خصوص بهترین صرافی و بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری انجام دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان