طرز تهیه پنکیک مرغ خوشمزه یک غذای متفاوت و لذیذ

شما می توانید در این بخش با طرز تهیه پنکیک مرغ خانگی آشنا شوید. این پنکیک طعم بی نظیری داشته و برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز مناسب است.

طرز تهیه پنکیک مرغ خوشمزه یک غذای متفاوت و لذیذ

پنکیک یک ایده غذایی بسیار عالی است که شما حتی می توانید به عنوان میان وعده هم تهیه کنید. در این بخش نیز با طرز تهیه پنکیک مرغ که یکی از انواع پکیک های خوشمزه است، آشنا می شوید.

پنکیک یک غذای دلچسب است که دستور پخت های مختلفی دارد. شما می توانید در آرگا با طرز تهیه پنکیک کدو و پنکیک سیب زمینی آشنا شوید که بسیار متنوع هستند و برای وعده غذایی عالی می باشند.

طرز تهیه پنکیک مرغ

مواد اولیه:

  • تخم مرغ: 3 عدد
  • آب: 250 میلی لیتر
  • فیله مرغ: 2 قطعه
  • آرد سفید: 175 گرم
  • قارچ: 150 گرم
  • پیاز: 1 عدد
  • هویج: 1 عدد
  • سس گوجه فرنگی: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل، نمک و ادویه مرغ: به مقدار لازم

دستور تهیه پنکیک مرغ

طرز تهیه پنکیک مرغ:

ابتدا باید پنکیک ها را اماده کنید. برای این کار باید تخم مرغ ها را به همراه مقداری آب و آرد با استفاده از چنگال به خوبی هم بزنید. بعد از اینکه گلوله های آرد به خوبی باز شد، یک ماهیتابه روی حرارت قرار داده و مقداری آن را چرب کنید. بعد از داغ شدن، با قاشق مواد را درون تابه ریخته و خوب سطح آن را صاف نمایید.

پنکیک ها باید کمی نازک شوند. مواد را کم کم درون تابه ریخته تا پنکیک ها یکی یکی اماده شوند و کنار بگذارید. در این مرحله باید به سراغ تهیه مواد میانی بروید. درون تابه ای دیگر پیاز را به همراه کمی روغن تفت دهید هویج ها را به همراه فیله مرغ اضافه کرده و زمان دهید تا به آرامی سرخ شود.

مراحل تهیه پنکیک مرغ

در این بخش از طرز تهیه پنکیک فیله مرغ باید قارچ ها را به همراه ادویه دلخواه، نمک و مقداری سس گوجه فرنگی به مواد اضافه نمایید. مواد را روی حرارت کمی هم زده و زمان دهید تا قارچ ها آب بیاندازد. مقداری از مواد تهیه شده را برداشته و روی پنکیک ها ریخته و بعد بپیچید.

شما می توانید این رول ها را خلال دندان ببندید. این رول ها فوق العاده خوشمزه است و برای میان وعده یا وعده غذایی کامل شما بسیار مناسب هستند. شما می توانید درون مواد کرب هم مقداری زعفران یا از ادویه های دلخواه در ان استفاده نمایید.

این غذای عالی را برای پذیرایی در مهمانی های خود تهیه کنید و به همین سادگی طعم یک غذای عالی را تجربه نمایید. این مواد طعم بی نظیری داشته و برای پذیرایی در مجالس شما مناسب خواهد بود.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان