طرز تهیه کوکو زیره با طعم ویژه برای سفره های ایرانی

در این بخش یک طرز تهیه کوکو زیره با روش عالی قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این کوکو ترکیب تخم مرغ، زیره، آرد و &#۸۲۳۰; است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

طرز تهیه کوکو زیره با طعم ویژه برای سفره های ایرانی

کوکو یک غذای فوق العاده با تنوع بالا است. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو زیره که یک نوع کوکو بی نظیر خانگی است، آشنا شوید. طعم این کوکو بی نظیر بوده و برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز می توانید از آن استفاده کنید.

آشپزی با آرگا کار بسیار حذاب و راحتی است که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کوکو نخود و کوکو سبزی آشنا شوید. این نوع کوکوها دستور پخت ساده ای داشته و طعم فوق العاده ای هم دارند.

طرز تهیه کوکو زیره

مواد اولیه:

  • تخم مرغ: 6 عدد
  • پنیر خامه ای: 200 گرم
  • آرد: 2 قاشق سوپ خوری
  • فلفل سیاه: نصف قاشق چای خوری
  • زیره پودر شده: 2 قاشق سوپ خوری
  • پودر تخم گشنیز: یک قاشق چای خوری
  • نمک: به میزان لازم
  • گردو پودر شده: نصف پیمانه

تهیه ساده کوکو زیره

طرز تهیه کوکو زیره:

برای داشتن این کوکوی فوق العاده خوشمزه باید ابتدا تخم مرغ ها را درون ظرفی بشکنید. با استفاده از یک همزن دستی تخم مرغ ها را زده تا حجیم شود. آرد ها را روی تخم مرغ ها الک کنید. مواد را به آرامی هم زده تا آرد کمی ترکیب شود. در این مرحله باید مقداری پودر گشنیز را به آن اضافه کنید.

بعد از افزودن پودر تخم گشنیز باید نمک و مقداری فلفل به تخم مرغ ها بزنید. مواد را مجدد مخلوط کرده تا یکدست شوند. شما می توانید در این قسمت مقداری پنیر خامه ای را به آن اضافه کنید و در ظرف دیگری این مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید. گردوهای خرد شده را نیز در این مرحله به آن اضافه کرده و مجدد مواد را با یکدیگر هم بزنید.

دستور تهیه کوکو زیره

در مرحله بعدی از طرز تهیه کوکو زیره باید مقداری از پودر زیره را اضافه نمایید. با استفاده از یک چنگال مواد را با یکدیگر ترکیب کرده تا یکدست شود. مخلوط پنیر خامه ای را و گردو و زیره هم زده شده را باید به مواد تخم مرغ هم زده اضافه نمایید. درون یک تابه مقداری روغن ریخته و روی حرارت بگذارید.

تمام مواد تهیه شده کوکو را به تابه اضافه کرده و سطح آن را ضاف کنید. مواد را روی حرارت گذاشته و زمان دهید تا به آرامی و با حرارت ملایم پخته شود. شما می توانید یک درب روی تابه قرار دهید تا به خوبی پخته شود و مغزپخت شود.

شما می توانید این کوکو را درون فر هم درست کنید. طعم و عطر این کوکو بی نظیر بوده و شما می توانید یک دستور تهیه فوق العاده از این کوکو داشته باشید که در این بخش مطالعه کردید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان