مایکروسافت بالاخره همه برنامه های آفیس را به استور ویندوز آورد

مایکروسافت بالاخره امروز ورژن کاملی از برنامه آفیس خود را به ویندوز استور می آورد. همزمان با ارائه لپ تاپ سرفس جدید با ویندوز ۱۰ اس، اپلیکیشن های آفیس نظیر وورد، اکسل، پاور پوینت، آوت لوک، اکسس و پابلیشر نیز از طریق استور قابل دریافت خواهند بود.

مایکروسافت بالاخره همه برنامه های آفیس را به استور ویندوز آورد

مایکروسافت بالاخره امروز ورژن کاملی از برنامه آفیس خود را به ویندوز استور می آورد. همزمان با ارائه لپ تاپ سرفس جدید با ویندوز 10 اس، اپلیکیشن های آفیس نظیر وورد، اکسل، پاور پوینت، آوت لوک، اکسس و پابلیشر نیز از طریق استور قابل دریافت خواهند بود.

گرچه قبلا مایکروسافت آفیس را در فروشگاه خود لیست کرده بود اما این اولین بار است که کاربران قادر هستند اپلیکیشن را مستقیما دانلود و یا آن را آپدیت کنند.

افزودن آفیس بخشی از تلاش مایکروسافت برای متقاعد کردن توسعه دهندگان به استفاده از ویندوز و ارائه اپلیکیشن هایشان روی استور ویندوز است. پس از شکست در طرح های مختلف ویندوز 7 و ویندوز 8، مایکروسافت حالا امیدوار است که ابزار Centennial Desktop Bridge به توسعه دهندگان سنتی کمک کند تا سریع تر خود را با شرایط نو تطبیق دهند.

دارندگان لپ تاپ سرفس و هر لپ تاپ دیگری با ویندوز 10 اس باید این ورژن آفیس را دانلود کند، چرا که ورژن جدید ویندوز با پسوند S، محدودیت های خاصی را اضافه کرده است. گویا آفیس روی ویندوز 10 اس فعلا 32 بیتی است اما کاربران هنوز می توانند از اپ موبایل آفیس استفاده کنند تا ورژن کامل ارائه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر