طرز تهیه کورتادو خوش طعم با روش اصلی

شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کورتادو که یک نوشیدنی کافی شاپی بی نظیر است، آشنا شوید. این نوشیدنی ترکیب بی نظیری از شیر و اسپرسو می باشد.

طرز تهیه کورتادو خوش طعم با روش اصلی

یک ترکیب فوق العاده از شیر و قهوه را می توانید با کورتادو تجربه کنید. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه کورتادو آشنا شوید. این نوشیدنی بی نظیر در کشورهای پرتغالی و فرانسوی سرو می شود.

برای داشتن یک نوشیدنی با طعم و عطر عالی کافی است در آرگا همراه ما باشید. در لینک نیز طرز تهیه قهوه لانگ بلک و قهوه مکزیکی قرار داده شده است که شما می توانید، مطالعه کنید.

نحوه تهیه کورتادو

مواد اولیه:

  • اسپرسو: 30 میلی گرم
  • شیر گرم: 30 تا 60 میلی گرم

طرز تهیه کورتادو:

شما می توانید، اسپرسو مخصوص این نوشیدنی را با دستگاه یا موکاپ تهیه کنید. بعد از اینکه اسپرسو را به شیوه دلخواه تهیه نمودید، شیر گرم را باید به آرامی روی اسپرسو بریزید. توجه کنید که ابتدا اسپرسو را در فنجان مورد نظر بریزید و بعد شیر را روی آن ریخته و به هیج عنوان آن را هم نزنید.

مراحل تهیه کورتادو

شما می توانید این نوشیدنی را بدون کف دادن شیر هم تهیه کنید. در صورتی که می خواهید یک فوم شیر عالی برای این نوشیدنی داشته باشید، می توانید از یک هم زدن برای تهیه یک فوم استفاده کنید یا از بار اسپرسوساز هم می توانید، استفاده نمایید.

شما می توانید با این روش لاته های مختلفی را در خانه تهیه کنید. تفاوت این نوشیدنی با دیگر لاته ها نسبت اسپرسو به شیر می باشد. شما همچنین به میزان دلخواه می توانید از مقدار بیشتری هم شیر در این نوشیدنی استفاده کنید. همچنین می توانید، میزان اسپرسو را در این نوشیدنی بیشتر در نظر بگیرید.

طرز تهیه کورتادو

این نوشیدنی با شیوه های مختلف دیگری نیز تهیه می شود. تهیه این نوشیدنی کاملا بنا به سلیقه شما می باشد و می توانید به شکل های مختلفی آن را تهیه کنید. برخی از افراد با افزودن یک تکه یخ درون این نوشیدنی طعم ان را عوض کرده و به یک نوشیدنی خنک تبدیل می کنند.

افزودن مقداری خامه روی نوشیدنی هم کاملا سلیقه ای می باشد اما باید توجه کنید که نوع و شیوه اصلی تهیه این نوشیدنی همان روشی است که در ابتدا ذکر شده است و این روش برای سرو کافی شاپی این نوشیدنی توصیه می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر