اعلام زمان قرعه‌کشی نیمه‌نهایی جام حذفی

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی یکشنبه ۱۰ اردیبهشت و بعد از پایان مسابقه پرسپولیس با گل گهرسیرجان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی و با حضورنمایندگان تیم‌های صعود کرده و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

زمان قرعه‌کشی نیمه‌نهایی جام حذفی و اسامی محرومان یک‌چهارم نهایی این مسابقات اعلام شد.
 
به گزارش ایرنا، مرحله یک چهارم‌نهایی جام حذفی فوتبال یادواره آزادسازی خرمشهر روزهای شنبه و یکشنبه آینده با انجام چهار دیدار برگزار می‌شود تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.
 
بر اساس برنامه روز شنبه 9 اردیبهشت استقلال ملاثانی با هوادار تهران و پارس جنوبی با استقلال و روز یکشنبه نساجی مازندران با پیکان تهران و پرسپولیس با گل‌گهر سیرجان با هم روبه‌رو می‌شوند.
 
در فاصله سه روز آغاز مرحله یک‌چهارم‌ نهایی، اسامی محرومان این مرحله اعلام شد و بر این اساس ساکت الهامی سرمربی و فریبرز گرامی تیم هوادار، علیرضا رهقی مدیر تیم پیکان تهران و سیامک کوهنورد مربی پارس جنوبی نمی‌توانند تیم‌شان را در این مرحله همراهی کنند.
 
همچنین زمان مسابقه تیم‌های استقلال ملاثانی با هوادار تهران تغییر کرد و این تیم‌ها روز شنبه به جای ساعت 17:30 در ساعت 18 در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم قرار می‌گیرند.
 
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی یکشنبه 10 اردیبهشت و بعد از پایان مسابقه پرسپولیس با گل گهرسیرجان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی و با حضورنمایندگان تیم‌های صعود کرده و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر