تصاویری از کنسرت خواننده معروف ترکیه ابرو گوندش ؛ همسر سابق یک تاجر ایرانی (عکس)

ابرو گوندش روز هشتم اردیبهشت کنسرت داشت که با استقبال طرفدارانش همراه بود.

ابرو گوندش از مشهورترین خوانندگان ترکیه است. اِبرو گوندش 48 ساله، از صداهای خاطره انگیز ترکیه است که لقب ملکه موسیقی آرابسک را نصیب خود کرده است. اِبرو در سال 1994 جایزهٔ بهترین خواننده زن که توسط تلویزیون کرال ترکیه اهدا می‌شد را به خود اختصاص داد. او در ایران هم طرفدران زیادی دارد.

ازدواج با یک تاجر ایرانی و جدایی

این خواننده ترکیه‌ای مدتی همسر یک ایرانی به اسم رضا ضراب بود. در فوریه 2010 میلادی، ابرو با یک تاجر «سرشناس» ایرانی‌الاصل دارای تابعیت جمهوری آذربایجان و ترکیه به نام رضا ضراب ازدواج کرد. ضراب از یک خانواده ثروتمند ایرانی اهل تبریز است. حاصل ازدواج این دو، یک دختر است. ابرو گوندش پیش از رضا ضراب، دو بار ازدواج کرده بود.

تصاویری از کنسرت ابرو گوندش ؛ همسر سابق یک ایرانی

در تاریخ 17 دسامبر 2013 میلادی، «واحد جرایم سازمان‌یافته پلیس ترکیه» طی عملیاتی رضا ضراب و حدود 50 نفر از افراد مرتبط با وی را دستگیر کرد. رضا ضراب متهم بود که در جریان انتقال یک محموله طلا به ایران، دست به انتقال غیرقانونی پول از طریق یک بانک متعلق به دولت ترکیه شده‌است و در جریان این انتقال غیرقانونی به نزدیکان مقامات دولتی، رشوه پرداخت کرده‌است.

ابرو در سال 2017 پس از بازداشت رضا ضراب در ترکیه تصمیم به جدایی از او گرفت ولی از تصمیم خود صرف‌نظر کرد، اما سرانجام در سال 2021 از رضا ضراب طلاق گرفت.

تصاویری از کنسرت روز هشتم اردیبهشت ابرو گوندش را مشاهده کنید.

تصاویری از کنسرت ابرو گوندش ؛ همسر سابق یک ایرانی

 

ابرو گوندش

 

کنسرت ابرو گوندش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان