معرفی فیلم The Mother با بازی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز خواننده و بازیگری مشهور به شمار می‌رود که به تازگی در یک اثر سینمایی تازه به نام فیلم مادر (The Mother) نقش‌آفرینی کرده است، فیلمی که حد و مرز عشق یک مادر علیه تهدیدهای بسیار خطرناک را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

معرفی فیلم The Mother با بازی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز خواننده و بازیگری مشهور به شمار می‌رود که به تازگی در یک اثر سینمایی تازه به نام فیلم مادر (The Mother) نقش‌آفرینی کرده است، فیلمی که حد و مرز عشق یک مادر علیه تهدیدهای بسیار خطرناک را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

جنیفر لوپز در این اثر نقش یک قاتل سابق را بازی می‌کند که در حال فرار از مهاجمانی است که نقطه ضعف او یعنی دخترش که سال‌ها پیش او را رها کرده بود، پیدا کرده‌اند. مادران همیشه امنیت فرزندان خودشان را در اولویت قرار می‌دهند و این مادر نیز برای اینکه دخترش را ایمن نگه دارد، دست به هر کاری می‌زند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با فیلم «مادر» آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم The Mother

داستان فیلم «مادر» توسط میشا گرین نوشته شده است، کسی که بیشتر برای نوشتن سریال فانتزی و درام لاوکرفت کانتری (Lovecraft Country) شهرت دارد. فیلم‌نامه فیلم اقتباسی از این داستان است که خود میشا گرین به همراه آندریا برلوف و پیتر کریگ قلم زده است، کسانی که سابقه کار در آثار اکشنی همچون پسران بد: تاابد (Bad Boys: For Life)، فیلم بتمن (The Batman) و فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) را دارند.

سکان کارگردانی این اثر سینمایی تازه را نیز نیکی کارو در دست دارد که بیشتر برای ساخت آثار درام همچون فیلم مک‌فارلند، آمریکا (McFarland, USA) و همچنین فیلم لایو اکشن مولان (Mulan) شهرت دارد.

داستان فیلم The Mother

زمانی که دشمنان یک قاتل سابق دخترش را پیدا کنند، دختری که او سال‌ها پیش او را رها کرده، این مادر هر کاری را انجام می‌دهد تا بتواند دختر نوجوانش را ایمن نگه دارد و جلوی این افراد متخاصم را بگیرد. او که قبلا اصلا به عنوان مادر کاری را انجام نداده، حالا باید بیشتر با زندگی دخترش آشنا شود و در این میان نیز آن‌ها باید با دشمنانی خطرناک روبه‌رو شوند.

با اینکه این دختر چندین مرتبه به فرزندخواندگی پذیرفته شده اما او نه چیزی از مادر خود می‌داند و نه پدرش. اینکه پدر واقعی او کیست، موضوعی است که مطمئنا بیننده‌ها را به سمت مسیری پر از پیچ و خم به درون گذشته شخصیت اصلی هدایت خواهد کرد. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای این فیلم به شرح زیر است:

«پس از سال‌ها مخفی شدن در سرزمین‌های آلاسکا، یک قاتل مرگبار باز می‌گردد تا دختری که از دور او را دوست داشته را از دست مهاجمان متخاصم نجات بدهد.»

بازیگران فیلم The Mother

همانطور که در بالا ذکر شده بود، جنیفر لوپز قرار است در این فیلم نقش شخصیت اصلی داستان را بازی کند. این خواننده و بازیگر از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و حرفه بازیگری خودش را از بازی در فیلم درام دختر کوچکم (My Little Girl) محصول سال 1986 میلادی آغاز کرد و در ادامه به جمع بازیگران فیلم In Living Color پیوست.

در سال 1997 میلادی، جنیفر لوپز در فیلم بیوگرافی و درام سلنا (Selena) بازی کرد که او را به عنوان یک بازیگر مشهور کرد. با این حال، فیلم تازه «مادر» احتمالا مهیج‌ترین و اکشن‌ترین فیلم این بازیگر تا به امروز محسوب می‌شود و در آن، نقش یک آدمکش را ایفا می‌کند.

جوزف فاینز یکی دیگر از بازیگران فیلم «مادر» به شمار می‌رود که با آثار اکشن محور ناآشنا نیست و بیشتر برای بازی در فیلم شکسپیر عاشق (Shakespeare in Love) محصول سال 1998 میلادی شناخته می‌شود. او همچنین سابقه بازی در سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale)، سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) و سریال کاملوت (Camelot) را در کارنامه هنری خودش دارد.

در فیلم «مادر»، لوسی پائز نقش دختر شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کند. این بازیگر جوان و آینده‌دار بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های اسپانیایی Silencio و El Exorcismo De Carmen Fajas شناخته می‌شود. در این اثر، او نقش دختری را بازی می‌کند که رها شده و حالا زندگی‌اش در معرض خطر قرار گرفته و تنها کسی که می‌تواند از او محافظت کند، مادرش است که او را قبلا رها کرده است. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «مادر» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان اوماری هاردویک، گائل گارسیا برنال، پاول ریسی، جسی گارسیا و ایوان سنات جونز را نام برد.

تاریخ اکران فیلم The Mother

فیلم «مادر» محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ 12 ماه مه سال 2023 میلادی (جمعه 22 اردیبهشت 1402) به صورت انحصاری روی این سرویس عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان