ماهان شبکه ایرانیان

ناراحتی مرفاوی در تمرین سه‌شنبه صبا

بازیکنان تیم فوتبال صبای قم پس از دو روز قهر، در تمرین‌های این تیم شرکت کردند و آماده مقابله با ذوب آهن شدند.

ناراحتی مرفاوی در تمرین سه‌شنبه صبا

به گزارش ایسنا، تمرین‌های تیم صبای قم پس از دو روز برگزار شد. بازیکنان این تیم که در دو روز گذشته به علت مشکلات مالی در تمرین این تیم حاضر نمی‌شدند، پس از وعده مدیران این تیم، امروز به ورزشگاه هما آمدند و تمرین‌های خود را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان پیگیری کردند.

صبایی‌ها ابتدا کار خود را با دویدن به دور زمین باشگاه هما آغاز کردند و سپس تمرین‌های خود را با پاس‌های متوالی به هم ادامه دادند. در ادامه نیز پس از مرور کارهای تاکتیکی توسط صمد مرفاوی، بازیکنان صبا به دو تیم تقسیم شدند و با یکدیگر به بازی فوتبال پرداختند. البته محسن فروزان در ابتدای این مسابقه حضور نیافت و مشغول تمرین کردن اختصاصی با مربی دروازه‌بانان صبا بود و از میانه‌های مسابقه به آن اضافه شد.

در ابتدای تمرین صمد مرفاوی پس از شنیدن اینکه تیمش برای سفر به اصفهان باید با اتوبوس سفر کند، به شدت ناراحت شد و قصد ترک تمرین را داشت که پس از صحبت‌های سرپرست و سایر اعضای کادر فنی به تمرین‌ها بازگشت. ناراحتی مرفاوی از آن بود که می‌گفت بازیکنانم دو روز است که تمرین نکرده‌اند و اگر قرار باشد با اتوبوس به اصفهان بروند، آن‌ها خسته می‌شوند و توانایی لازم برای ارائه بازی قابل قبول مقابل ذوب آهن را نخواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان