پرطرفدارترین رنگ مو سال ۲۰۲۳

بسیاری از افراد پیش از شروع هر سال در رابطه با رنگ ترند آن سال تحقیق کرده و لباس و اکسسوری هایی به این رنگ خریداری می کنند. برخی دیگر با انتخاب های جسورانه، رنگ موی خود را به رنگ ترند سال تغییر داده

پرطرفدارترین رنگ مو سال 2023

بسیاری از افراد پیش از شروع هر سال در رابطه با رنگ ترند آن سال تحقیق کرده و لباس و اکسسوری هایی به این رنگ خریداری می کنند. برخی دیگر با انتخاب های جسورانه، رنگ موی خود را به رنگ ترند سال تغییر داده و کاملاً همسو و هم جهت با جهان مد حرکت می کنند.

برای این افراد بسیار مهم است که بدانند رنگ موی سال 2023 چه رنگی است ! به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله رنگ موهای ترند سال 2023 را معرفی کنیم و اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم.

رنگ موی سال 2023 چه رنگی است ؟

رنگ موی سال 2023 یک نوع رنگ سرخابی به نام viva magenta است. اما با توجه به اینکه رنگ پوست مردم مختلف جهان با یکدیگر متفاوت بوده و بسیاری از افراد رنگ موهای کلاسیک را به رنگ موی فانتزی ترجیح می دهند؛ امسال انتخاب های بی شماری پیش پای شما گسترده شده است. 

بنابراین می توانید از میان رنگ های ترند سال یکی را انتخاب کرده و با ظاهری جدید در میان جمع ظاهر شوید. در ادامه ابتدا رنگ موهای کلاسیک را معرفی کرده و سپس به سراغ معرفی رنگ مو سال فانتزی برای 2023 می رویم.

رنگ موی بلوند

به نظرتان ممکن است در لیست رنگ مو سال زنانه رنگ بلوند وجود نداشته باشد؟ رنگ بلوند یکی از آن رنگ هایی است که همیشه مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد.

تنالیته های رنگی بلوند امسال نیز مورد استقبال خانم ها و آقایان قرار گرفته و بسیاری از افراد با رنگ موی بلوند پلاتینی، بلوند کرم استخوانی، بلوند مرواریدی، بلوند دارچینی و اسکاندی سال 2023 را آغاز کرده اند.

اگر شما نیز رنگ بلوند را ترجیح می دهید می توانید یکی از طیف های رنگی آن را انتخاب کنید. برای مثال رنگ بلوند پلاتینی انتخاب مناسبی برای افرادی است که پوستی روشن دارند. در این تکنیک ریشه موها رنگ نمی شود و به همین دلیل احتمال آسیب رسیدن به مو کاهش پیدا می کند.

رنگ موی قهوه ای روشن

اگر به رنگ های طبیعی مو علاقه مندید می توانید به عنوان یک رنگ مو سال شیک ، رنگ قهوه ای روشن را انتخاب کنید. این رنگ مو برای افرادی که رنگ پوست سبزه، گندمی یا سفید دارند، انتخاب بسیار مناسبی است و جلوه ای زیبا و طبیعی به موها می بخشد.

اگر رنگ قهوه ای روشن انتخاب شما است می توانید طبق سلیقه خود یکی از رنگ های شکلاتی، گردویی، قهوه ای، کاراملی و نسکافه ای را انتخاب کنید.

رنگ موی مشکی

رنگ مشکی به عنوان شیک ترین ترند رنگ مو سال 2023 شناخته می شود. درست است که موی اکثر ایرانی ها به صورت ژنتیکی مشکی است اما اگر جزء معدود ایرانیانی هستید که مویی به رنگ خرمایی یا بلوند دارید می توانید رنگ مشکی را برای تغییر ظاهرتان انتخاب کنید.

این رنگ باعث می شود چهره شما جوان تر و شاداب تر از گذشته به نظر برسد و ظاهر بسیار شیک و جذابی به شما می بخشد.

رنگ مسی روشن

از ترند رنگ مو سال 2023 می توانیم به رنگ مسی روشن اشاره کنیم که کمتر کسی به سراغ آن می رود اما رنگی بسیار خاص است و باعث درخشش و زیبایی بیشتر چهره می شود. این رنگ بیشتر برای افرادی که پوستی روشن دارند مناسب بوده و بهترین انتخاب برای خاص پسندان است.

رنگ مو سال فانتزی برای 2023

به نظرتان اصلی ترین رنگ موی سال 2023 چه رنگی است ؟ امسال رنگ viva magenta که نوعی رنگ سرخابی بوده به عنوان اصلی ترین رنگ سال انتخاب شده است.

انتخاب این رنگ مو به افرادی توصیه می شود که به رنگ موهای فانتزی علاقه مند بوده و همیشه با ظاهری جسورانه و متفاوت در میان جمع حضور پیدا می کنند. در ادامه به معرفی برخی از دیگر رنگ موهای فانتزی سال 2023 می پردازیم.

رنگ موی viva magenta

شجاعانه ترین رنگ مو سال زنانه رنگ موی viva magenta یا قرمز آتشین مایل به زرشکی است. این رنگ ظاهر قدرتمند، زیبا، جسور و بی پروایی به چهره شما می بخشد و باعث می شود تا شور زندگیتان افزایش پیدا کند.

رنگ موی viva magenta برای افرادی که پوست سفید یا گندمگون دارند انتخاب بسیار منحصر به فرد و ایده عالی است.

رنگ ماهاگونی

در کنار رنگ viva magenta، رنگ ماهاگونی نیز یک رنگ مو سال شیک است که ظاهر بی پروا و جسورانه ای به شما می بخشد.

شما می توانید یکی از تنالیته های رنگ ماهاگونی مانند ماهاگونی ارغوانی، عنابی، شرابی و فندقی را انتخاب کرده و ظاهری جذاب و زیبا به موهایتان ببخشید. همچنین می توانید از این رنگ برای ایجاد سایه هایی در موهای خود استفاده کنید.

رنگ موی سفید

اگر به دنبال خاص ترین رنگ مو سال فانتزی برای 2023 می گردید، بهتر است رنگ سفید را انتخاب کنید. این رنگ مو برای افرادی که پوستی سفید، روشن و گلگون دارند بهترین انتخاب است و باعث می شود چهره شما روشن تر و زیبا تر از قبل به نظر برسد.

البته رنگ موی سفید را تنها به کسانی پیشنهاد می کنیم که موهایی کاملاً سالم و مقاوم دارند. در غیر این صورت احتمال سوختن موها افزایش پیدا می کند.

رنگ موی آبی یخی

شاید جذاب ترین ترند رنگ مو سال 2023 رنگ آبی یخی باشد. با انتخاب این رنگ موهایتان ظاهر یخی و سردی پیدا می کنند و از تغییر ظاهری خود شگفت زده می شوید! البته این رنگ به افرادی که پوستی سبزه، گندمگون یا سفید دارند پیشنهاد می شود.

رنگ موی بنفش

اگر به دنبال رنگ مو سال شیک و منحصر به فرد می گردید، رنگ موی بنفش تیره یا روشن انتخاب ایده آلی برای شما است. این رنگ مو با رنگ پوست های مختلف هماهنگی داشته و تمامی افراد می توانند بدون نگرانی موهای خود را به رنگ بنفش تغییر دهند.

رنگ موی زنجبیلی

اگر می خواهید رنگ مو سال زنانه ای را انتخاب کنید که ظاهر جذابی به شما ببخشد رنگ موی زنجبیلی انتخاب مناسبی است. این رنگ موی فانتزی چهره شما را روشن، شفاف و درخشان می کند و باعث زیبایی دو چندان صورت می شود.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی رنگ موهای ترند سال 2023 پرداختیم و ابتدا برخی از رنگ های کلاسیک و طبیعی مو را معرفی کردیم. همانطور که گفته شد در سال 2023 رنگ موی بلوند، قهوه ای روشن، مشکی و مسی روشن رنگ های پرطرفداری به شمار می روند که در این بین تنالیته های بلوند طرفداران بیشتری دارند. برای مثال شما می توانید یکی از رنگ های بلوند پلاتینی، مرواریدی یا کرم استخوانی را انتخاب کنید.

بعد از معرفی رنگ های طبیعی و کلاسیک به بررسی رنگ مو سال فانتزی برای 2023 پرداختیم و رنگ موی viva magenta، ماهاگونی، سفید، آبی یخی، بنفش و زنجبیلی را معرفی کردیم.

در صورتی که رنگ اصلی سال 2023 را ترجیح می دهید می توانید رنگ موی viva magenta یا ماهاگونی را انتخاب کنید. در غیر این صورت رنگ موی بنفش و زنجبیلی انتخاب مناسبی برای افرادی با پوست سفید هستند.

همچنین رنگ موی آبی یخی و سفید برای انواع پوست انتخابی مناسب به شمار می روند و باعث می شوند ظاهر شما جذاب تر از قبل به نظر برسد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان