بازیگر پیشکسوت از بیمارستان مرخص شد

محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است، با اعلام خبر بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان، گفت: خدارشکر حالم خیلی خوب است

بازیگر پیشکسوت از بیمارستان مرخص شد

ایسنا نوشت: محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است، با اعلام خبر بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان، گفت: خدارشکر حالم خیلی خوب است ولی باید برای مدتی بدون حرکت در منزل استراحت کنم و تحت نظر باشم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

این بازیگر که به دلیل عارضه مغزی شنبه، 9 اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت، شامگاه پنجشنبه، 14 اردیبهشت از بیمارستان مرخص شده است.

او اظهار کرد: خدا را شکر وضعیتم خیلی خوب است. یک کادر عالی و حرفه‌ای پزشکی تمام تلاششان را به کار بستند و 24 ساعته مراقبم بودند تا من از این مسیر عبور کنم. پنجشنبه شب از بیمارستان مرخص شدم اما تا 24 اردیبهشت باید در منزل تحت نظر و استراحت مطلق باشم و تکان نخورم. بعد از آن دوباره به پزشک مراجعه کنم و بعد از یک چکاپ کامل ببینیم نظر پزشک چیست و آیا می توانم کارهایم را ادامه بدهم.

فیلی گفت: فعلا فضای منزل استریل شده تا هیچگونه ویروس و میکروبی به بدنم وارد نشود تا زمانی که به پزشک مراجعه کنم. به هر حال عمل سنگین و خطرناکی داشتم با ریسک بالا اما واقعا خداوند هوایم را داشت و به لطف دعای مردم عزیزم، دوستان و خانواده کمکم کرد و از این مسیر عبور کردم.

این بازیگر یادآور شد: بعد از اینکه آخر این ماه چکاپ کامل شوم اگر ممنوعیتی نباشد به امید خدا می توانم به کارم برگردم. دوست دارم مجدد تاکید کنم و از دکتر حسینی، رییس مرکز بهداشت صداوسیما تشکر ویژه داشته باشم که واقعاً 24 ساعته پیگیر کارهایم بودند تا بتواند راه حلی خوب و ساده پیدا کند که خطری برایم نداشته باشد. همچنین دوستان دیگرم نیز جویای احوالم بودند. خیلی ها به ملاقاتم آمدند، خیلی ها تماس گرفتند. از وزارت ارشاد، صندوق هنر و تلویزیون به عیادتم آمدند. از همه تشکر می کنم با وجود اینکه انتظاری از کسی نداشتم اما همه جویای احوالم بودند.

او سپس بر لزوم توجه به هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون اشاره و تاکید کرد: هنرمندان پیشکسوت سرمایه‌های سینما و تلویزیون این کشور هستند و واقعاً نیاز به حمایت دارند، چه مادی و چه عاطفی؛ به خصوص هنرمندانی که بیشتر در تنگنای مالی هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند. امیدوارم حمایت از هنرمندان همیشگی باشد و تداوم داشته باشد. از خدا می خواهم در مرحله اول هیچکس بیمار نشود، هیچ هنرمندی مریض نشود. هنرمندانی که در تنگنا هستند وقتی بیمار می شوند واقعاً شرایط برایشان سخت است.

محمد فیلی که پیش از عمل جراحی مشغول بازی در سریال «سلمان فارسی» بود، در پایان اعلام کرد: به محض اینکه حالم بهتر شود و پزشکان اجازه کار بدهند به پروژه «سلمان فارسی» بر می‌گردم تا ان شاءالله کارم را شروع کنم. کار ما همین است، کار دیگری که نداریم. هر چه داریم برای مردم است.

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت کشورمان دو هفته اخیر با بروز نشانه های بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه در بیمارستان لاله تهران بستری شد و با تشخیص مشکل انسداد در شریان ها توسط پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب قرار گرفت که خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بوده است.

فیلی شنبه، همچنین نهم اردیبهشت ماه از ناحیه مغز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این بازیگر این روزها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت «سلمان فارسی» ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.

«روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «مختارنامه»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «دنگ و فنگ روزگار» و .... از دیگر سریال های این هنرمند هستند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان