طرز تهیه شیک آووکادو با طعم فراموش نشدنی

طرز تهیه شیک آووکادو بسیار ساده است. این شیک فوق العاده است و در تابستان نیز طعم عالی دارد. ترکیب این نوشیدنی از شیر، شیک، عسل و یخ است.

طرز تهیه شیک آووکادو با طعم فراموش نشدنی

شیک ها از محبوبت ترین نوشیدنی های دنیا بوده که طعم و مزه ای بی نظیر دارند. شیک ها به ویژه در فصل تابستان نیز بیشتر میل می شوند. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه شیک آووکادو که یکی از انواع متفاوت این نوشیدنی است، آشنا شوید.

داشتن انواعی از نوشیدنی های خانگی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه شیک لوتوس و شیک نارگیل آشنا شوید. شما می توانید این شیک ها را برای پذیرایی در مهمانی نیز تهیه کنید.

تهیه شیک آووکادو

 

مواد اولیه:

  • آووکادو: نصف 1 عدد
  • شیر بادام: 1 فجان
  • عسل: 2 قاشق چای خوری
  • یخ خرد شده: به میزان لازم

طرز تهیه شیک آووکادو:

تهیه این شیک بسیار ساده است. تنها کافی است که یک مخلوط کن خوب داشته باشید و تمام مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید. این نوشیدنی بهتر است تا سرد سرو شود و به همین دلیل توصیه می کنیم از مقدار بیشتری یخ استفاده نمایید. شما همچنین می توانید این نوشیدنی را بعد از سرو در یخچال قرار دهید تا یخ شده و بعد میل نمایید.

طرز تهیه شیک آووکادو

همانطور که اشاره شد، تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است. شما تنها در یک گام تمام مواد را با یکدیگر ترکیب می کنید و بعد درون لیوان مورد نظرتان سرو خواهید کرد. حالا نوشیدنی شما آماده بوده و می توانید به شکل دلخواه آن را سرو و تزئین نمایید.

شما می توانید با ترکیب های مختلفی نوشیدنی های متنوعی از آووکادو داشته باشید. افزودن مقداری انبه در آووکادو نیز می توانید، ترکیب بهتری برای شما داشته باشد. همچنین شما می توانید از میوه های دلخواه دیگر مانند سیب نیز در این ترکیب استفاده کنید.

مراحل تهیه شیک آووکادو

این نوشیدنی پر خاصیت را می توانید بعد از ورزش یا برای میان وعده های خود نوش جان کنید. این نوشیدنی برای سلامتی مفید بوده به ویژه زمانی که ترکیبی از سیب نیز در این نوشیدنی داشته باشید. اگر می خواهید با این نوشیدنی وزن دهی داشته باشید، می توانید از مقداری انبه هم استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در طرز تهیه شیک آووکادو افزودن شیر بادام اختیاری بوده و می توانید از شیرهای خوراکی دیگری نیز استفاده کنید. در صورت لزوم نیز می توانید ترکیب شیر را از این نوشیدنی حذف کرده که در این صورت شما یک اسموتی تابستانی خواهید داشت.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان